מועדון הנוסע המתמיד הוא אחד הפתרונות הייחודיים המשתלמים ביותר, המוצע על ידי חברות התעופה השונות בארץ ובעולם. אם אתם נוסעים מטעם מקום העבודה שלכם פעמים רבות לחו"ל ומבלים שעות ארוכות באוויר ובשדות התעופה, כדאי שיהיה לכם כרטיס מועדון הנוסע המתמיד של חברות התעופה השונות. כרטיס מועדון הנוסע המתמיד, המתאים גם לציבור הנוסעים הפרטי, כולל הטבות ושירותים שונים, ההופכים את החברות במועדון לכדאית במיוחד.
איך הכל התחיל ...?
חברות תיירות רבות מקדמות את השימוש בכרטיסי מועדון הנוסע המתמיד לאור יתרונותיהם הרבים. בשנים האחרונות ניתן למצוא יותר ויותר חברות תיירות, המציעות ללקוחותיהן להצטרף אל מועדוני הלקוחות, על מנת לצבור נקודות וליהנות מהטבות. הרעיון המיוחד הזה התחיל כבר בשנת 1981 והונהג על ידי חברת אמריקן איירליינס האמריקאית.
לאור התחרות הרבה בין חברות התעופה השונות החלה לפעול חברת תעופה זו, במסגרת אסטרטגיה שיווקית מתקדמת ביותר, כדי למשוך אליה נוסעים רבים, ופיתחה את הרעיון הייחודי הזה. משגילו את יתרונותיו של מועדון זה, החלו חברות תעופה אחרות לחנוך מועדונים מסוג זה גם כן, וכיום לכל חברת תעופה סדירה בעולם יש מועדון הנוסע המתמיד.
התחרות בין חברות התעופה ממשיכה, ובאה לידי ביטוי בשירותים השונים ובהטבות, המוצעות על ידן לכלל לקוחותיהן. ישנן חברות תעופה בעולם המאפשרות לאחד את הנקודות שנצטברו אצלן עם חברות תעופה אחרות, ואילו אחרות אינן מאפשרות לעשות זאת. כך או כך, מדובר בהליך שיווקי יעיל במיוחד, המומלץ על ידי חברות תיירות שונות. לאחרונה, ישנן חברות תעופה המאפשרות לצבור נקודות גם שלא דרך הטיסה עצמה.
מה מציע במסגרתו מועדון הנוסע המתמיד?
חברות התעופה השונות מציעות ללקוחותיהן הרבים, המשתמשים בשירותיהן באופן קבוע, כרטיס מועדון הנוסע המתמיד הכולל הטבות שונות. במסגרת כרטיס זה, צובר הנוסע נקודות, שאותן הוא יכול להמיר בכרטיסי טיסה, בשדרוג המושב שלו ועוד.
חברות תיירות ממליצות ללקוחותיהן העסקיים ואף גם הפרטיים לנצל את חברותם במועדונים אלה על מנת ליהנות מהנחות והטבות, שאותן הן מספקות לנוסעים. מועדון ייחודי זה הוא דרך מצוינת עבור חברות התעופה לפתות את הלקוחות להמשיך ולטוס איתן, שכן ככל שיטוסו יותר, יצברו יותר נקודות וייהנו מהטבות רבות יותר. ההצטרפות אל מועדון הנוסע המתמיד לא עולה כסף. גם מי שאיננו טס הרבה יכול לקבל כרטיס מועדון הנוסע המתמיד, אולם אם לא צבר מספיק נקודות, הרי שלא יוכל ליהנות מיתרונותיו השונים.
לממש או לא לממש...
הנוסע העסקי, ככזה הנוסע לא מעט לחו"ל, צובר גם לא מעט נקודות במסגרת מועדון הנוסע המתמיד, בחברת התעופה דרכה הוא טס. ישנם מקרים בהם צבר כמות גדולה מאד של נקודות, אולם לא ניצל אותן. ישנן חברות תעופה המגבילות את ניצול הנקודות לטווח זמן מסוים. במידה ואלו לא נוצלו עד המועד האחרון, מאבד הנוסע את הנקודות שצבר ולא יכול ליהנות מההטבות שהן מציעות במסגרתן.
ולכן, במידה ואכן צברתם כמות גדולה של נקודות, כדאי לכם לבדוק מראש, האם עליכם לנצלן עד מועד מסוים, ובמידה וכן, עשו זאת בהקדם כדי שתוכלו ליהנות מיתרונותיו הרבים של מועדון זה. במידה ולא קיימת מגבלה כלשהי, צברו כמה שיותר נקודות, כדי שתוכלו לנצל אותן לטיסות ארוכות ויקרות בהמשך.