|
|
|
|
|
הפקת אירועים עסקיים
|
|
|
הפקת אירועים עסקיים
אירועים עסקיים חשובים מאוד ומהווים אבן דרך בכל חברה או ארגון. אם בעבר ראינו רק אירועים רשמיים, היום כשמדברים על הפקת אירועים עסקיים, מדברים גם על הנאה, ייחודיות וסטייל. ארוחה עסקית, השקה, כנס, יום כיף לעובדים, כנס לקוחות או כנס ספקים, תגידו שלום לרשמיות ובואו לתכנן אירוע עסקי אחר.
טיפ זהב להפקת אירועים עסקיים מוצלחים!
- 1. גם אם מדובר באירוע עסקי, אין זה אומר שהאירוע עצמו צריך להיות משעמם, רציני מדי או כבד. כיום ניתן להפיק אירוע עסקי בטוב טעם וברמה גבוהה ולשלב בו אלמנטים בידוריים ומהנים, לצד מסר ערכי חשוב וקולע.
- 2. אירועים עסקיים מחייבים תכנון מקדים ובניית תוכנית פעולה. בראש ובראשונה יש להגדיר תקציב ומטרות וליישם את החזון, במסגרת האילוצים שהוגדרו. כשמדובר על אירוע עסקי, חשוב לגלות יצירתיות וגמישות ולחשוב מחוץ לקופסא. זהו תפקידם של מפיקי אירועים מקצועיים והרווח שלכם.
- 3. אירועים עסקיים אינם חייבים להיות מעונבים ולהתנהל רק במקומות סגורים. היום ניתן למצוא יותר ויותר חברות וארגונים שבוחרים לקיים כנסים, השקות ואפילו סמינרים מקצועיים במקומות פותחים, באוויר הפתוח בטבע ולא במתכונת הסטנדרטית לצד שולחן וכסא.
- על מנת שאירועים עסקיים יעבדו, רצוי שיהיה להם מוטיב מוביל. זה יכול להיות הלוקיישן והעיצוב, התוכן הבידורי או כל אלמנט אחר שמגדיר את המטרה. המוטיב הזה צריך לחזור באופן ברור לאורך כל האירוע ולאחד את הקצוות.
- עיצוב, עיצוב, עיצוב. אם בעבר כל מה שהיה חשוב באירוע עסקי זה המסר, ערך המוסף המובא לבאים. היום כבר ברור שהתפאורה חשובה לא פחות. הפקת אירועים עסקיים מחייבת מידה רבה של יצירתיות לא רק בתכנים אלא גם בלוקיישן, בעיצוב, החל מהפרט הגדול עד הקטן. כשאירוע עסקי מעוצב בטוב טעם ובאופן שונה וייחודי יותר, הארגון זוכה בנקודות כמעט מבלי לעשות דבר.
- הפקת אירועים עסקיים מתחילה מרעיון מנצח. בדיוק כמו כל קמפיין פרסום, מוצר חדש או המצאה גאונית. כשיש לכם רעיון, יש בסיס טוב אותו ניתן להתחיל ליישם.
- הפקת אירועים עסקיים מחייבת התייחסות גם לפרטים הקטנים. כל מי שתכנן או הפיק פעם אירוע, יודע שההבדל בין אירוע מוצלח לאירוע עסקי מנומנם, נמדד בפרטים הקטנים. מפיק אירועים עסקיים מקצועי ואיכותי, יידע להסתכל על התמונה הכוללת ולבנות לכם אירוע עסקי איכותי.
- אם אתם רוצים להצליח בהפקת אירוע עסקי, חשוב מאוד שתעמידו את האנשים במרכז. זה כול העניין ובזה זה מתחיל ונגמר. אם אנשים ירגישו בנוח ויהיה להם כיף באירוע, האווירה וגם המשוב יהיו חיוביות. לכן כשאתם מתכננים אירוע עסקי, חשוב מאוד לחשוב על המוזמנים בראש ובראשונה
- אירועים עסקיים שמשלבים בין פנים וחוץ או במילים אחרות, בין פעילות פיזית לפעילות רגועה יותר, נחשבים לאירועים אטרקטיביים במיוחד, בעיקר בגלל שהם מאפשרים הגברת אדרנלין לצד אתנחתא ,במקום הנכון. אם הקצב של האירוע שלכם יהיה תמיד גבוה או לחילופים נמוך מדי, תאבדו את האיזון. בהפקת אירועים עסקיים איזון זו מילת הקסם.
- כשאתם מתכננים אירועים עסקיים, חשוב להיות מסוגלים להביט על האירוע ממבט על ולשים דגש על הזרימה של האירוע. זרימה טובה, חיובית, מתוכננת ומוקפדת, תבטיח אירוע עסקי מוצלח. כשכל הפרטים באירוע נופלים במקום והכול זורם, תהיו בטוחים שמדובר בהצלחה.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
סוזן בר, חוויה של אירוע - מקצועיות שמתחילה ברעיון מקורי! הפקת אירועים עסקיים, ימי כיף לחברות, יום גיבוש לעובדים, אירועי קונספט. לפני שאתם מתכנים אירוע, צלצלו כדי לשמוע מה יש לנו להציע! 050-8815115 שיחת ייעוץ לא מחייבת suzanbar@netvision.net.il
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת סוזן בר חוויה של אירוע
מקומות עבודה ובעלי עסק רבים מקיימים אחת לשנה אירוע משפחות לעובדים- אירוע אשר כל כולו מתוכנן עבור העובדים ובני משפחותיהם. מנהלים רבים מבינים את חשיבותם של אירועים אלה וכמה הם תורמים להצלחתו של העסק כי הרי ידוע שעובד מרוצה הינו עובד יעיל יותר. מה המטרה העומדת מאחורי האירועים וכיצד הכי נכון לעשותם?
|
ימי כיף לעובדים טומנים בחובם שלל יתרונות התורמים רבות לא רק לצוות העובדים אלא גם להצלחתו של העסק. בשנים האחרונות, יותר ויותר מקומות עבודה מבינים את החשיבות שבהפקת אירועים מסוג זה ואת יתרונותיהם הרבים לעובדים ולחברה. במאמר זה נבדוק מהם אותם יתרונות ואת תרומתם.
|
הפקת אירועים עסקיים , הפקת אירועים לחברות, דורשת תכנון רב ומדוקדק, השקעה ויצירתיות רבה. בכדי להרכיב אירוע עסקי או לתכנן אירוע חברה, יש לחשוב על כל מכלול הפרטים וכיצד לשלבם באופן המושלם ולכן מומלץ בעת התיכנון לפנות לצוות הפקת אירועים מקצועי. הצוות המקצועי, דואג לכל הפרטים הקטנים והגדולים כאחד, מתכנן כיד האומן את כל שלבי האירוע ומוציאם אל הפועל במיומנות המירבית הדרושה.
|
אחת הנקודות המשפיעות על יעילותם של העובדים והצלחת העסק הינה רמת שיתוף הפעולה ומערכת היחסים בין העובדים. כל בעל עסק מעוניין באווירה טובה וחיונית במקום העבודה ושעובדי המחלקות השונות יעבדו באופן יעיל ופורה. לשם כך נכנסת לתמונה תוכנית יום הגיבוש לעובדים.
|
חברות ומפעלים רבים מקיימים ימי כיף לעובדים פעם או פעמיים בשנה. ימים אלו דורשים תיכנון רב, חשיבה על פרטים רבים וכמובן יכולת להסתדר עם תקציב מוגדר.
כיצד בונים תקציב לימים מיוחדים אלו והאם ההשקעה משתלמת לחברות והארגונים?
כיצד בונים תקציב לימי כיף לעובדים?
|
אין ספק שכאשר צוות העובדים בחברה או בארגון מגובש, הדבר מקרין על התוצאות וההספק המקצועי שלו בתוך החברה. מעסיקים רבים חושבים כי גיבוש חברתי במקום העבודה אינו מעניינם וכי מדובר על משהו שהעובדים עושים בינם לבין עצמם, בפועל , לצוות הניהולי והתפעולי בארגון, יש השפעה ניכרת על תהליך הגיבוש של העובדים.
כשמדברים על גיבוש עובדים או ימי כיף לעובדים, ניתן לחלק את הרווח הנקי ל-3 סוגי קשרים. אם גם אתם מחפשים לגבש את העובדים ולהפיק יותר מכל עובד, המאמר הזה בשבילכם.
|
תחום הפקת אירועים נחלק לשתי נישות עיקריות, הפקת אירועים פרטיים והפקת אירועים לחברות. כשחברה מבקשת לתכנן אירוע, חשוב מאוד לשים לב שהיא בוחרת מפיק שיש לו ניסיון, מוניטין ויכולת בהפקת אירועים לחברות ולא מפיק אירועים שתמיד הפיק רק אירועים פרטיים.
למה חשוב שהפקת אירועים לחברות תעשה על ידי מפיק אירועים מקצועי, המתמחה בהפקת אירועים למגזר העסקי. הנה כל הסיבות החשובות !!!!!
|
מאמרים נוספים בנושא הפקות אירועים
לא כל אירוע חייב להיערך באולם אירועים; לעתים אנו מבקשים לערוך אירוע קטן ואינטימי יותר בחצר הבית, בגן הציבורי הקרוב או בשכיית חמדה כלשהי בחיק הטבע. לעתים לאירוע שלנו אין דרישות רבות ומורכבות ואנו עשויים להזדקק רק לציוד משלים שיסייע לנו בארגון האירוע החביב שלנו. במקרים כמו זה, תוכלו לפנות לחברה העוסקת בהשכרת ציוד לאירועים.
|
הרשימה הבאה תעשה לכם סדר בכל מה שאתם צריכים לארגן לימי השבעה, מסוכות אבלים להשכרה ועד פתרונות חימום וקירור.
|
אוהלים להשכרה | מסוככים עליכם בכל תנאי
אוהלים יכולים לשמש למטרות שונות, לפניכם מספר מדדים שיוכלו לסייע לכם לבחור את האוהל הטוב והמתאים ביותר עבורכם.
אין ספק שמשפחת האוהלים עברה תמורות במהלך ההיסטוריה, האוהלים הקדמונים ששימשו למגורים הפכו למבנים ארעיים לאנשים הנודדים בדרכים ונראה כי עד השנים האחרונות אנשים הכירו בעולם המערבי רק את אוהלי הקמפינג, אבל היום זה נראה אחרת אוהלים של היום הינם מבנים שיכולים לשמש כמבני קבע בגני אירועים או במסעדות, אנשים נהנים מאוהלים להשכרה לעריכת אירועים או למטרה של מפ
|
אוהלי אבלים הם מוצר נפוץ בקרב היושבים שבעה, כבר הורגלנו לראות את האוהלים כאשר אנו הולכים לנחם מכרים, מחיר אוהלי אבלים הם טווח רחב וחשוב להתמצא.
|
הסוכה שאתם שוכרים תשמש אתכם ותענה על הצרכים שלכם. כדי שכך יקרה ואתם תהיו מרוצים עליכם לזכור מספר נקודות חשובות.
כאשר עומדים לשכור סוכות אבלים להשכרה יש לזכור מספר נקודות חשובות. וזאת כדי שתוכלו להפיק תועלת מקסימלית מהשירות ותהיו מרוצים מהמוצר שקבלתם. קראו להלן על הנקודות המשמעותיות שיעזרו לכם לכוון את עצמכם לחברה המומלצת, ולקבלת השירות ההולם והרצוי לכם.
|
הפקת לוויות זהו תהליך הדורש הקפדה על פרטים טכניים מרובים. לפני הכל, יש להעביר את גופת המת אל בית הלוויות, תוך תיאום ההלוויה עם חברה קדישא. בנוסף, צריך לתקשר עם הגורמים הרלוונטיים ולסדר עניינים של רישיון קבורה, פרסום מודעות אבל ועוד
|
חשבם לשכור סוכות אבלים להשכרה? עליכם לברר על החברה לפני שאתם סוגרים עסקה. כדי שתקבלו מענה מתאים לצורך שלכם ותהיו מרוצים.
כאשר שוכרים מוצר, חשוב מאוד להיות בטוחים שאתם מתנהלים מול משכיר אמין והוגן. כך שאתם תקבלו את המוצר הרצוי לכם, ותהיו מרוצים משירות מתאים שעונה על הצורך שלכם. קראו להלן על הפרטים שצריך לברר אודותיהם לפני שפונים לשכור מוצר מחברה. כך תדעו כיצד להתנהל ולהשיג את התוצאה המקסימלית והמתאימה לכם.
|
|
|
|
|