כתיבה שיווקית היא סוג של כתיבה שתפקידה לשכנע ולהניע לפעולה.רשת האינטרנט, ואף מדיות אחרות, מלאות בתכנים, בפרסומות, במאמרי שיווק ועוד. הצרכן הממוצע כבר עייף וטובע בים של תכנים. כתיבה שיווקית היא כתיבה מסקרנת, כתיבה לוכדת, כתיבה אשר תפקידה להשאיר את הגולש באתר שלכם. כתיבה שיווקית היא אומנות. לא כל קופירייטינג ידע לכתוב אותה. כתיבה שיווקית זו כתיבה אגרסיבית, אשר מעמידה את הקורא מול מראה ועליו להכריע מיד האם לרכוש או אולי לא לקנות בתקווה שהתשובה היא חיובית .
כתיבה שיווקית –כל מהשצריך לדעת
- ·כתיבה שיווקית מתאימה לכל חברה ולכלתחום. אנחנו עומדים מול אנשים אשר מקבלים הכרעות, ולא חשוב באיזה ענף. כתיבה שיווקית הכתובה היטב תניע את הגולש עד לקבלת ההחלטה הרצויה.· כתיבה שיווקית זו כתיבה ממוקדת הנכתבת במינימום מילים. אין זה סוד כי הקריאה ממסך המחשב מכבידה על העיניים ומעייפת. ומשום כך, הגולשים מתעייפים מהר ונוטשים את האתר. במילים ספורות עלינו להעביר להם את המסרים החשובים, להנחות אותם בקריאה, לשלב יד ולעבור יחד מעניין אחד לנושא שני עד לסוף העמוד .
דפי נחיתה -בדבר האומנות של כתיבה שיווקית
- · דפי נחיתה הם הדפים שאליהם יגיעו הגולשים אחרי שהקישו את מילות המפתח הייחודיות לעסק שלכם. התחרות היא גדולה, אלפי דפי נחיתה ואתרים מתמודדים על כיסו של הצרכן. דפי נחיתה העשויים היטב ילכדו את הגולש, יגרו אותו, יסקרנו אותו ובסוף יגרמו לו לקנות את המוצר שלכם.·רק קופירייטינג מנוסה ידע לכתוב נכון דפי נחיתה. חשוב מאוד להעדיף קופירייטינג המתמחה בכתיבה לאינטרנט. כדאי לדעת כי הכתיבה באינטרנט שונה מכל כתיבה שיווקית למדיה אחרת.· כאשר אתם מחפשים קופירייטינג, שימו לב לשאלות שאותן הוא שואל.קופירייטינג מנוסה ומיומן בנושא של דפי נחיתה ישאל אתכם שאלות, ולא רק אודות התוכן. הוא יבדוק את מילות המפתח הרלוונטיות, יבחן את אפשרויות קידום האתר, את מבנההאתר ואת העיצוב. רק לאחר שיקבל את התשובות המתאימות הוא יוכל להתחיל בעבודת הכתיבה של דפי נחיתה.· הרבה פעמים דפי נחיתה מחליפים את בניית אתר האינטרנט. אם יש לכם עסק קטן או שאתם מוכרים מוצרים בודדים, לא תמיד כדאי לבנות אתר גדול, ברוב הפעמים דפי נחיתה יעשו את העבודה היטב. צריך לפנות אל קופירייטינג המשלב מומחיות בנושא של כתיבה ושיווקית וגם בנושא כתיבת דפי נחיתה על מנת שהאתר יניב תוצאות .