איך לשווק באינטרנט דלתות פלדה – חקר מקרה
ויזואליזציה של מוצר היא נושא מרכזי באינטרנט מאחר והלקוח מקבל התרשמות חלקית בלבד דרך האתר כאשר הרכישה נעשית מול מסך, בהשוואה לקנייה בחנות רגילה. הצורך בהמחשה גדול שבעתיים כאשר המוצר מצריך שיקול דעת (מטעמים שקשורים לכך שהוא יקר, חיוני, מורכב וכו')
עוז דלתות מתמחה בדלתות פלדה ובחרה לשווק דרך האינטרנט על מנת להוזיל עלויות סוכנים ואולמות תצוגה ללקוחותיה. בו זמנית היה לנו חשוב להציע ללקוחות שלנו אפשרות כמה שיותר מוחשית להתרשם מהמוצר.
אנו נציג כעת את תכונות המוצר ולאחר מכן נציג פתרון מומלץ לשיווק מוצרים באינטרנט:
דלתות פלדה הן דלתות על בסיס פלדה המשלבות טכנולוגית נעילה רב בריחית. מספר בריחים יוצאים מגוף הדלת ומספקים נעילה עם מספר נקודות מפגש בין המשקוף לדלת. דלתות פלדה נבדלות אחת מהאחרת במספר הבריחים. שבעה בריחים הוא המספר הנפוץ (למשל בדלת פלדה מסוג "פלדלת"). מגוון יצרנים בישראל מציעים דלתות פלדה: רב בריח, רב מגן, מגן בריח, עכביש, נירב תעשיות והמרכז הארצי. ההבדל בין הדלתות קטן עד זניח.
כאשר לקוח קונה דלתות פלדה הוא מעוניין להתרשם כיצד המנגנון עובד. כפי שקונים מזגן וחשוב להתרשם מכמות הרעש שהוא מייצר, חשוב לנו לשמוע כיצד מנגנון דלתות פלדה עובד – אנחנו קונים בעיניים, אבל גם באוזניים. בנושא זה עוז דלתות שואפת לייצר הדמיה מדויקת של צליל הפעלה של מנגנון נעילה בגוף דלתות פלדה. דלתות פלדה לא אמורות להרעיש כאשר מנגנון נעילה מופעל. במידה וכן, כנראה ישנו חיכוך פנימי או חיצוני אשר יש לטפל בו. יש לשים לב ששבעת הבריחים נפתחים ונסגרים באופן חלק בשעת ההתקנה. בהקשר זה ראוי לציין שבעבר, בריח לרצפה היה נסתם או פוגע בריצוף ולכן בשנים האחרונות עברו להשתמש במנגנון תגבור- בריח תחתון המתחבר למשקוף מהצד בחלק התחתון של הדלת.
אנו בעוז דלתות חברנו לחברה המאפשרת לבצע המחשה ב360 מעלות של דלתות. החברה המוכשרים הצליחו להתמודד עם צילום מורכב של דלתות פלדה ממספר זוויות, חרף משקלה וגודלה. בשיטה זו האתר מאפשר להתרשם ממוצר מורכב כמו דלתות פלדה כך שהלקוח יכול לסובב את הדלת, לפתוח אותה, להפעיל את מנגנון הנעילה ולסגור אותו וכל זה- ממקום מושבו.
ומה לגבי הצבע של דלתות פלדה?
דלתות פלדה מגיעות עם ציפוי וינוריט (דמוי טפט) במגוון צבעים. בשאר המקרים, יצרנים מצפים ישירות את הפלדה בציפוי בצבע הרצוי. קיימת גם שיטה של צביעת דלתות פלדה בתנור.
בעוז דלתות עשינו מהלך מעניין על מנת לאפשר ללקוח להתרשם מקשת של צבעים עבור דלתות פלדה. יצרנו המחשה של פלטת צבעים (16 צבעים לצביעה בתנור) אינטראקטיבית בה הלקוח יכול לסובב ולדמיין כיצד דלת הפלדה תראה בתום תהליך הצביעה. כמו כן השקענו בגרפיקה המדמה את הטקסטורה של דלתות פלדה מעוצבות.
לסיכום, השקעה בויזואליזציה של מוצר כמו דלתות פלדה היא השקעה חכמה לטעמנו מאחר וכך הלקוח יכול לקבל החלטה מושכלת יותר מביתו ולהתייעץ עם הקרובים לו בכל שעה ומכל מקום. החסכון בזמן ובעמלות של סוכנים מאפשר לנו להציע שירות קל, מקצועי ובעיקר משתלם יותר ללקוחותינו.
כיעד לעתיד אנו מתכננים לבצע המחשות פנימיות רב שכבתיות של דלתות פלדה בהן ניתן לראות כיצד דלת פלדה מכילה פולאריטן מוקצף פנימי אשר משפר בידוד תרמו-אקוסטי וכיצד המנגנון מופעל מבפנים (מעין מבט רנטגן על דלתות פלדה). אנו מאמינים שכל החלטה צרכנית צריכה להיעשות מתוך ידיעה מעמיקה והיכרות טובה עם המוצר ולשם כך אנו מעמידים בפני הלקוח את כל המידע החיוני אודות דלתות פלדה.
מאמר זה נכתב על ידי עוז דלתות, חברה המתמחה בדלתות פלדה ומציעה מגוון דלתות פלדה: דלתות פלדה בסיסיות, דלתות פלדה משודרגות, דלתות פלדה מחוזקות וכן דלתות כניסה מעוצבות.
באתר ניתן להתרשם מהדלתות בעזרת טכנולוגיות המחשה תלת מימדית, לקבל מידע מלא אודות מפרט טכני וכן מחירים ומועדי אספקה ברחבי הארץ.