כניסת האינטרנט לחיינו בעידן החדש והתפשטות הרשתות החברתיות יצרה פלטפורמה חדשנית, דינמית ומגוונת לפרסום ושיווק מותגים, מוצרים ורעיונות ושינה את פני עולם התקשורת השיווקית לאין ערוך.
התפשטות אתרי הסרטונים והרשתות החברתיות, מהפכת המדיה הדיגיטלית והזרם החברתי, גרמו לפריצת הגבולות בין החברות לקהל לקוחותיהן ושינו את פני התקשורת כפי שידענו אותה עד היום.
פלאיירים ומיילים מפנים את מקומם לשיטות פרסום ושיווק חדשניות, , גם דפוסי צריכת המידע של אנשים השתנה , נעשה שימוש ברשת האינטרנט ובערוצים שמציעה הNew Media"" ויותר אנשים צורכים מידע באמצעות המדיה החדשה על חשבון המדיה הישנה.
במרכז אקדמי דן, הבינו כי בעידן טכנולוגי שכזה, יש צורך לרתום את החדשנות ויצרו מסלול לימודים ייחודי במנהל עסקים אשר משלב תכנים של מדיה ושיווק דיגיטלי.
והשינוי במגמות השיווק ובחשיבות השיווק הדיגיטלית בעולם השיווק המודרני יצר מצב שבאמצעות שיווק ותפעול נכון של המדיה הדיגיטלית דרכי הפנייה ללקוחות התרחבו, הנגישות של לקוחות לחברה נהייתה פשוטה יותר וזמני התגובה לבקשות, תלונות והערות התקצרו.
המציאות החדשה והשינוי בגישה יצרו דרישה לתפקידים חדשים שלא נראו עד היום בנוף השיווקי. נוצר צורך בניהול התקשורת של המדיה הדיגיטלית כיחידה נפרדת ובמרכז האקדמי דן תוכל ללמוד את תורת השיווק והמדיה הדיגיטלית ולהפוך למומחה בתחום זה.
את המנהל הדיגיטלי ניתן למצוא במגוון רחב של חברות והוא אינו מוגבל לתחום עיסוק אחד ויחיד.
ולמרות שהתפקיד לא קיים עדיין בכל המגזרים ובכל החברות, אין ספק כי במרוצת השנים יהיה צורך במילוי תפקיד זה כמעט בכל מקום.
אז מיהו מנהל התקשורת השיווקית הדיגיטלית? מה תפקידו?
מנהל התקשורת והשיווק במדיה הדיגיטלי נמצא באותם מקומות שקהל הלקוחות נמצא בהם ושלשאר העובדים בחברה לרוב אין גישה אליהם, מנהל המדיה הדיגיטלית הוא הפנים של החברה
המדיה הדיגיטלית מגוונת ורחבה, תחום המדיה הדיגיטלית כבר לא שמור רק ל"משוגעים לדבר", השיווק הדיגיטלי הוא כבר לאר "רק" שיווק באינטרנט. והוא טומן בחובו תחומים רבים ומגוונים. יחד עם זאת, חשוב
שמנהל המדיה הדיגיטלית יהיהת אדם שחי סגנון חיים דיגיטלי, כותב בבלוגים ופעיל ברשתות חברתיות ואדם שחי את הסביבה האינטרנטית.
מנהל המדיה חייב להיות אדם סקרן, בעל ראש פתוח ובעל גמישות מחשבתית , הוא צריך להיות בעל אהבה ויכולת ללמידה מתמדת, עולם השיווק והמדיה הדיגיטלית משתנה ומתפתחת בקצב מסחרר ועליו לעמוד בקצב ואף להשיגו. הוא, צריך להתרגל מהר לשינויים וללמוד כיצד לאמץ אותם כך שיתרמו לעבודתו.
מנהל המדיה צופה ממקור ראשון בביקורות שמועלות על ידי הלקוחות, בבקשות, ולעיתים אף במחמאות .
שלא כבעבר, כיום קהל הלקוחות פונה מיידית לערוצי תקשורת זמינים ולא מחכה לטיפול של שירות הלקוחות, מנהל המדיה הדיגיטלית חייב לדעת כיצד להתמודד עם מצבים אלו, עליו לטפל בבעיות בזמן אמת ולהחזירק את שביעות הרצון ללקוח.
מנהל המדיה צריך לדעת איך לנתח את מצב השוק ולפנות לקהל הרלוונטי בערוצים המתאימים ולהיות בקשר תדיר עם לקוחות.
במרכז אקדמי דן תוכל ללמוד לימודי ערב, *מנהל עסקים תואר ראשון ולהתמחות בשיווק דיגיטלי. הלימודים במתכונת הזו יאפשרו לך לעבוד במקביל ללימודים ולצבור ניסיון בתחום חדשני ודינמי שמוביל את תעשיית השייוק בארץ ובעולם.
*המוסד קיבל את היתר המל"ג ללמד לתארים הנ"ל ההסמכה להענקת התואר מותנית באישור המל"ג