חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול טבעי בערמונית מוגדלת – פרוסטטה

מאת: דוד קפאחבריאות גברים06/11/20111961 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

'להוציא את הערמון'

הערמונית (הפרוסטטה) עוטפת חלק מצינורית השתן ומפרישה נוזל בסיסי המתווסף אל נוזל הזרע היוצא מן האשכים. מגיל חמישים חלים שינויים במערכת ההורמונאלית הגברית והערמונית מתחילה לגדול.

תהליך הגדילה הוא טבעי וקשור כנראה ליחס המשתנה בין ההורמון הגברי הטסטוסטרון לבין ההורמון הנשי האסטרוגן. מגודל מסוים, המשתנה מאדם לאדם, עלולה הערמונית להפריע לתפקוד תקין של שלפוחית השתן. הגדלה זו לוחצת וחוסמת חלקית את צוואר שלפוחית השתן, מה שיוצר הפרעה בתהליך ההתרוקנות המוחלט של השתן (ולכן צריך לקום מספר פעמים בלילה למתן שתן), זרימה חלשה, גירוי, ולעיתים נדירות מופיע גם דם בשתן, דלקות במערכת השתן ותיתכן גם היווצרות של אבן בשלפוחית.

הגדלת הערמונית גורמת גם לבעיות בזקפה וירידה של כ-40 אחוז בפעילות המינית. מתח השרירים בצוואר שלפוחית השתן ובבלוטת הערמונית גדל, וכולסטרול מצטבר ושוקע בה, מה שגורם אף הוא להגדלתה.

הרפואה המערבית מטפלת בדלקת הערמונית בשתי דרכים שמטרתן להקטין אותה ולהוריד את הלחץ מצינורית השתן. דרך אחת היא ניתוח שבו מסירים חלק מהערמונית החוסם את צינורית השתן (הדבר פוגע במנגנון השפיכה ומורגשת ירידה בכמות הזרע הנפלטת ובפוריות). הדרך השנייה היא מתן תרופות, שלא תמיד הן יעילות.

הרפואה המשלימה מציעה מגוון פתרונות לבעיית הערמונית. הנה כמה מהן: תזונה מאוזנת והרפיה מהמתח והלחצים הסובבים אותנו; דיקור על ידי מטפל מוסמך; שיטת 'פאולה' המחזקת את השרירים הטבעתיים ובכללם את השרירים המקיפים את הערמונית, וגם צמחי מרפא שפעולתם הוכחה במקרים רבים.

לאחרונה,נחלצה חברת 'נופר מוצרים טבעיים' הישראלית לעזרת הסובלים מערמונית מוגדלת ופיתחה מוצר בשם 'פרוסטה-דן' בכמוסות, המיועד לטיפול בבעיה ולמניעת החמרה שלה.

כל כמוסה מכילה את הצמחים הבאים: פרחי צבר, דקל ננסי, אבץ, ארכובית, סויה וליקופן.

האבץ גורם להתכווצות הערמונית לממדים סבירים על ידי שינוי של הורמון הטסטוסטרון ומסייע לעצירת תהליך גידול הערמונית. הליקופן נוגד חמצון חזק מאוד. במחקרים רפואיים נמצא כי הוא מקטין את הסיכון לחלות בסוגים מסוימים של סרטן ובמיוחד סרטן הערמונית. נטילה קבועה שלו (ראה ספרי 'טבעי' חלק שני, עמוד 51) גרמה לנסיגה בגידול הערמונית ולהקטנתה.

פרחי צבר יעילים לניקוי דרכי השתן ולמניעת דלקות ואבנים בכליות.

ארכובית היא צמח אנטי דלקתי, המונע עצירות בדרכי השתן ומקטין את הסיכוי ללקות בגידולים סרטניים.

מינון: 1-2 כמוסות ליום לאחר הארוחה.

כל האמור לעיל הינו בגדר מידע כללי ואינו מהווה המלצה רפואית, מומלץ לקרוא חומר נוסף ולהתייעץ עם אנשי מקצוע לפני השימוש.

לפרטים נוספים: 'נופר מוצרים טבעיים' – 08-9358135

www.nufar.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דוד קפאח

הרבליסט

רח' לוד 2, ירושלים

02-6241950

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד קפאח

מאת: דוד קפאחרפואה משלימה06/11/111321 צפיות
המיוחד בחמאת שיאה הוא חומצות השומן המצויות בה – חומצה אולאית וחומצת סטארין, המעודדות צמיחה והתחדשות של תאי העור. נוסף לכך היא מכילה חומצה קינמית ומרכיבים טבעיים נוספים בעלי סגולות של חיטוי, ריפוי, איחוי והחלמת העור.

מאת: דוד קפאחנשירת שיער06/11/111511 צפיות
מהם הגורמים לנשירת שיער אצל גברים ואצל נשים? מהן הדרכים היעילות ביותר לטיפול בבעיה? כל זאת ועוד במאמר זה.

מאת: דוד קפאחדיאטה ותזונה31/10/11973 צפיות
אורח החיים המערבי, המתח, חוסר פעילות גופנית והתזונה הקלוקלת שלנו, הכוללת שומנים רוויים, פחמימות פשוטות, סוכרים רבים ועודף שומן הם הגורמים העיקריים להתפשטות המחלה בעולם המערבי. שיעור הסוכרת בישראל ובעולם עולה בהתמדה בשנים האחרונות והגיע למימדי מגיפה עולמית. כ-220 מיליון איש ברחבי העולם סובלים כיום מהמחלה, והמספרים ממשיכים לעלות בקצב של 3 אחוזים לשנה ויותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות גברים

מאת: אבי דוידיבריאות גברים10/07/161549 צפיות
המלצה על מוצרי אלטמן האיכותיים להכנת מערכת החיסון ושאר מערכות הגוף לקראת וירוסים של חורף.

מאת: יוני ברקבריאות גברים22/10/143420 צפיות
גברים רבים סובלים מבעיות אין אונות המונעות מהם להגיע לזקפה מלאה, או לשמר אחת כזאת לכל משך זמן קיום יחסי המין נדרשים לפנות אל הרפואה הקונבנציונלית בכדי שתסייע להם בפתרון הבעיה. בשנים האחרונות עם צמיחת טרנד הרפואה האלטרנטיבית ישנה חזרה אל המקורות, אל שורשי הצמחים והחומצות הטבעיות המעניקות לגוף את המזור אליו הוא מייחל.

מאת: עידן עסיסבריאות גברים02/10/142851 צפיות
על מנת להכנס להריון צריך להיות לגבר לפחות 40 מיליון זרעונים לשפיכה. יותר מ 40% מהזוגות שאינם יכולים להביא ילדים אינם יכולים בגלל בעיות עם הזרע של הגבר.

מאת: ג.ט קראוןבריאות גברים13/08/143592 צפיות
האם אתה לא מרוצה מהגובה שלך? האם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך?, הוספת גובה,הגבהה,רוצה עוד ס"מ? ,נמוך מדי? ,להגביה את עצמי.. כיצד ניתן לשנות את זה אם אתה לא מרוצה עם הגובה שלך, מאמר זה מכיל כמה עצות מועילות על איך להגדיל את הגובה. האפשרויות שלך לגרום לך להגביה את עצמך ,עשוי להשתנות בהתאם לגיל שלך, אבל יש שיטות המשותפות לכולם שיכולות לגרום לך להיראות גבוה יותר ולהרגיש טוב יותר

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149297 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: davidi aharonovichבריאות גברים10/03/148274 צפיות
שאיבת שומן היא ניתוח שעוברים רבים ומטרתו להסיר גדלי שומן עקשניים שאינם מוסרים באופן סטנדרטי בעזרת פעילות גופנית או דיאטה.

מאת: eli levyבריאות גברים27/11/138796 צפיות
במקרים בהם הגידול הסרטני בבלוטת הערמונית מחייב כריתה, יש צורך בניתוח, שאם לא כן עלול הסרטן להתפשט לאברים הסמוכים ולרקמות הסמוכות. כריתה מגבירה את סיכויי ההחלמה במקרים של סרטן מתקדם, ומסייעת במניעת התפשטות גרורתית

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica