לרהיטי משרד חשיבות רבה מאוד. אך אני רוצה להדגיש במיוחד את חשיבות דלפקי קבלה במשרד. הרי הם אלה שמקבלים את פני הלקוח. מהם הוא מקבל את הרושם הראשוני כלפי החברה כולה. זה הרי דבר ידוע שריהוט משרדי יכול להשפיע מאוד על האופן בו אנו נראים כלפי הלקוחות. יש לשים לב שרהיטי משרד משרתים בסופו של דבר את העובדים עצמם לכן עליהם להיות גם ארגונומיים ונוחים. גם לעובדים בחברה דלפקי קבלה מהווים חשיבות גדולה.
בבחירת רהיטים למשרדים חשוב לקחת בחשבון את כל הנקודות ולהתחשב בכמה שיותר גורמים. גם כאן, כמו בחיים, נצטרך לוותר על משהו תמורת משהו אחר. למשל, רכישה של כסא מנהל יכול להגיע לכמה אלפי ואפילו עשרות אלפי שקלים. השאלה היא עד כמה העניין באמת נחוץ. גם דלפקי קבלה שדיברנו עליהם קודם באים במחירים משתנים מאוד. והטווח מחירים פתוח ויכול להגיע לאינסוף.
בחירת ריהוט חדר ישיבות זו החלטה לא פשוטה. גם כאן המחיר משתנה בהתאם לרצונות והצרכים שלכם. קחו בחשבון את אופי החברה, את המנהלים והעובדים שישבו בחדר ישיבות והתאימו את ריהוט חדר ישיבות לכל הצרכים. כמובן שחשוב להחליט מראש מהו התקציב הפנוי להוצאה זו. האם ניתן להסתפק בכיסאות דמוי עור? האם כסא מנהל יהיה יוקרתי יותר או זהה לשאר הכיסאות בחדר?
נקודה שיש להתייחס אליה בבחירת רהיטים למשרדים היא תחושת העובדים במקום עבודתם. רהיטי משרד נוחים שמותאמים לאופי ולצורכי העובדים ישפיעו לטובה על אופן ביצוע העבודה ואף יגדילו את ההכנסה של החברה. כך הוצאה קטנה יחסית על ריהוט משרדי יכולה להגדיל משמעותית את הכנסות החברה.