הפקת כנסים וליווי אירועים
כאשר מפיקים כנס או אירוע של חברה אנחנו זקוקים להתגייסות של עובדי החברה בגלל שהעבודה רבה ויש צורך לתיאום בין היחידות השונות. דבר ראשון צריך לקבוע על איזה סוג אירוע מדובר ומהו הצביון שלו? האם מדובר בכנס של לקוחות החברה, האם זהו יום עיון לעובדים, האם זוהי השקה למוצר או שירות חדש. לכול סוג יהיו מאפייני ארגון שלו וצרכים אחרים.
פנייה לחברת הפקה
אם רצה להפיק כנס בקנה מידה גדול נצטרך לפנות לחברה מקצועית שזהו עסוקה. בשלב זה נבקש הצעות מחיר ממספר חברות. צריך לנסות לרדת פרטים הקטנים ולהבין בדיוק מה נותנת לנו כול חברת הפקות בעד התשלום. מה הקייטרינג כולל, האם מדובר על חלבי או בשרי? מי נושא בעלות ההדרכה של האירוע ומכין תכנים. לדוגמא חברה שרוצה לעשות השקה של מפעל חדש צריכה להכין סיור מראש, עם תכנים, לחשוב מה יהיה בכול חלק של היום. מדובר על הרבה עבודה, אנחנו לא מזמינים את האורחים ופשוט נותנים להם להסתובב יש לקיים את האירוע עם הדרכה מתאימה. יש לשקול האם לקחת חברה מסוימת גם בהתאם לרמת הניסיון שלה בהפקת כנסים מקצועית. נשקול את הפנייה לחברה מקצועית לפי עלות תועלת, צריך לזכור שתיאום בין הספקים השונים דורש זמן ומאמץ.
האם כדאי להשקיע בהפקת כנסים פנים ארגוניים
היום כבר די ברור שעובדים לא מסתכלים רק על גובה המשכורת. פעם התפיסה הייתה שגובה המוטיבציה ושביעות הרצון של עובד הינה ביחס ישר לגובה השכר שלו. אחד הדברים שמביא שביעות רצון הינו הרגשה של העובד שמשקיעים בו, הרגשת חשיבות ובנוסף גיבוש בתוך החברה. כנסים פנים ארגוניים, מגבשים את הצוותים בחברה ומביאים את העובד לרמה טובה יותר של הבנה של מקומו בתוך הארגון. לכן הפקת כנסים פנים ארגוניים חשובה, עם זאת צריך לדעת לארגן אירוע שמתאים לעובדי החברה, ואם מדובר על יום עיון, לנצל אותו להעברת חומרים שישפרו את הידע ואת רמת הכרת התפקיד.