אתר בפייסבוק הינו פלטפורמה שמהווה נתח גדול מאוד בעולם הפרסום והשיווק העכשווי. כיום, הרשת החברתית, הלא היא הפייסבוק, אוצרת בתוכה פוטנציאל משתמשים של למעלה מ-700 מיליון איש ברחבי העולם, עם קצב גידול עצום, כזה שמהיר יותר מכל רשת או אתר אינטרנט שהיה אי פעם. כשמסתכלים על נתוני הצמיחה הסטטיסטיים של האתר, ניתן לראות שמי שלא נמצא ברשת החברתית הזו - לא קיים. כלומר, עסק שאין לו דף עסק בפייסבוק מפספס מספר רב של לקוחות ומאבד פוטנציאל של הכנסות מהם. חלונות הראווה בחנויות מימים עברו הוחלפו באתרי האינטרנט, ולפייסבוק קיים משקל רב מאוד ביכולת להציג את העסק שלך בפני לקוחות פוטנציאלים שאינם מכירים אותו כלל. ניתן כיום לבנות דף עסק בפייסבוק בחינם, ולכן רבים משתמשים בפלטפורמה זו על מנת לפרסם עצמם, אולם בניגוד לרשת האינטרנט בה ידועים פחות יותר הפרמטרים המסייעים לקידום האתר ושיפורו מבחינת הדירוג של מירב מנועי החיפוש, בפייסבוק הדבר עדיין מעורפל יחסית ולא ברור. לכן, בעלי עסק רבים משקיעים אנרגיות ומשאבים רבים מבלי תוצאות אפקטיביות ומועילות במיוחד. כבעל עסק המעוניין לפתוח דף בפייסבוק חשוב להבין שקידום הדף ברשת החברתית פועל בצורה שונה מקידום אתרים ברשת האינטרנט ולפי מדדים שונים, לכן יש לפעול בצורה שונה. האופציה שניתנת ברשת החברתית של בניית דף עסק בפייסבוק, המוצעת כיום בחינם (למרות שככל הנראה בקרוב הרשת החברתית תתחיל לגבות על כך תשלום), מאפשרת לבנות מעין אתר אינטרנטי לעסק בתוך הרשת החברתית. דף שכזה מעניק נגישות קלה יותר למשתמשי הרשת החברתית, ומאפשר לעסק לצבור תאוצה רבה. על מנת לקדם את העסק באופן מקסימאלי חשוב מאוד שמבחינה ויזואלית שהדף יהיה ייצוגי ואטרקטיבי, ויכיל מידע רלוונטי ומתומצת על העסק. בתוך דף העסק יכולים להיות קישורים לאתר העסק המקורי, חנות וירטואלית ועוד. בניית דף העסק באופן אטרקטיבי ימשוך מספר רב של מתעניינים וחברים, וכך למעשה העניין בעסק יגדל.
לסיכום, בניית דף עסק בפייסבוק אינו עניין חסר חשיבות שיש להתעלם ממנו בתור בעל עסק במציאות של ימינו. דף עסק שכזה מסוגל לחשוף את העסק לכמות נרחבת מאוד של לקוחות פוטנציאליים, ולכן אין להקל בו ראש כלל. עם זאת, חשוב לזכור שאופן הדירוג בפייסבוק שונה בתכלית מזה של רשת האינטרנט ולכן חשוב ללמוד את העניין או להיעזר בשירותיו של בעל מקצוע המודע לגורמים המוסיפים או גורעים מדירוגו של דף העסק בפייסבוק.