תחרות עיצוב לוגואים
"אינני יכול להביט בעיצוב לוגו זה מבלי לחייך. החל מהתפר שנראה בתחתית הלוגו ומעל, מהגופן המושלם ועד לעכוזים המוצגים באלגנטיות שבתחתית. זהו עיצוב לוגו הולם ביותר לבלוג מצחיק מאוד" (אליסה ווקר).
המקום הרביעי: סימפלי רסיפיז Simply Recipes (4 נקודות).
עיצוב הלוגו: אליס באואר (עם עזרה מג'ס גארדנר)"ללוגו זה יש מראה קלאסי, הוא נותן תחושה של "מרתה סטיוארט" ומעביר את המסר שמבלוג זה עלי לצפות למבחר מרשים של מתכונים מסורתיים, עם נגיעות מודרניות.
הכוכבית שמשמאל מסמלת את הצורה של כפות מדידה ויוצרת משחק ויזואלי נעים" (מייגן פטריק).
"לעיצוב לוגו זה יש פשטות מוחלטת וזה מה שגורם לו להתבלט. השימוש בכפיות המדידה עובד נהדר.
הגופן קריא והולם מאוד את הקונספט הכללי. צבעי האדמה מעניקים תחושה של ביתיות ומתאימים לקונספט של אוכל..
מזיל ריר!" (דויד פשה).
"עיצוב הלוגו הזה מצוין בשל צבעיו החמים, וסגנונו הנקי אך המעורר, עשה אותי רעב! למרות שהאייקון לא אומר "אוכל" או "מתכונים", עדיין אני מוצא את הלוגו כהצלחה בסך הכל" (ג'ף אנדרוס).
המקום החמישי: פאונד גלרי Found Gallery (ארבע נקודות)
עיצוב לוגו: בריידי ברים-דה פורסט"מעבר למראה הנעים שלו, עיצוב לוגו טוב צריך לבטא מסר בכמה חזיתות ועליו לגרום לנו לחשוב עליו שוב ושוב. אני חושב שעיצוב הלוגו של Found עושה זאת מצוין.
אני אוהב את העובדה שהוא מאפשר לך לבנות את האינטרפרטציה שלך. זהו לוגו מהנה ומוצלח, שגורם לך לחשוב" (סטיב דלהויד).
המקום השישי: דיסנורמה Dise?orama (שלוש נקודות)
"זהו עיצוב הלוגו הזוכה מבחינתי, ללא ספק. הדיוק ותשומת הלב לפרטים פשוט נהדרים, כמו גם בחירת הצבעים.
הגופן הולם ביותר ומצוין מבחינה טכנית. עיצוב לוגו זה הוא פשוט, אך מאוד אפקטיבי ומחמיא למותג המעצבים..
מעורר השראה!" (דויד פשה).
המקום השביעי : דוס Dooce (שלוש נקודות)
"אני תמיד נמשך לעיצובי לוגו המבוססים על גופנים או על wordmarks" ". לוגו זה בולט בעיקר בשל הפשטות האלגנטית שלו. זה לא פשוט להצליח לייצר wordmark כזה משכנע, אך מעצב הלוגו הצליח לעשות זאת
באופן מרשים" (ג'ף אנדרוס).
"לוגו זה מעביר את המסר מבלי להסתמך על גופנים מוזרים וצבעים בוהקים. עדיין יש לו אישיות כיפית ותנועה נעימה למראה" (מייגן פטריק).
המקום השמיני: דמב ליטל מן Dumb Little Man (שלוש נקודות)
עיצוב לוגו: : Logo Design Works"הגרפיקה לוכדת את העין, הלוגו מעביר את המסר, פרקטי, גרפי, פשוט בצורתו, הולם, בלתי נשכח" (קתרין וונטוורת).
המקום התשיעי: ברנדברי BrandBerry (שתי נקודות)
עיצוב לוגו: ברנדברי"זהו לוגו עדין ואני מאוד אוהב את זה. הוא לא "צועק עליך" כמה הוא חמוד, או כמה חכמים האנשים אותם הוא מייצג. וזה נהדר. יש לוגואים שנוטים "לצאת מגדרם" וצועקים לך לשים לב, אך לוגו זה ממש נלהב להתחבא אל הכלים ולשרת בתור קישוט, אך תמיד יהיה שם כשתצטרך אותו" (סטיב דלהויד).
מקום עשירי: פופשוגר POPSUGAR
"למעשה אתמול הייתי במסיבה של פופשוגר, אך אני נשבעת שלוודקה החינמית לא היה דבר עם ההחלטה הזאת.
מה שהימם אותי היה לראות את הלוגו שלהם לעומת מאות של לוגואים אחרים שהיו מודבקים על הקיר של הספונסר.
עיצוב הלוגו של פופשוגר נראה הרבה יותר טוב מכל הלוגואים האחרים של בלוגים של סלבריטי, אתרי אינטרנט ומגזינים אחרים. למעשה זה נראה כמו לוגו של תוכנית רכילות טלוויזיונית טובה. ואני בטוחה שהיא תהיה יום אחד"(אליסה ווקר).
מקום אחד-עשר: אקו-גיק EcoGeek
"זו מטאפורה שנונה. כפתור ה Power מייצר חיים. הקשר בין צריכת אנרגיה ומודעות סביבתית.
עליך להיות קצת חנון (גיק) בעצמך על מעט לדעת שזהו סמל לכפתור ה- Power.
באתר עצמו הלוגו נראה פחות טוב כי אינו מופיע על רקע לבן, אך אני מאוד אוהבת את עיצוב הלוגו הזה" (אדריאן הנפט).
מקום שנים-עשר: דה אורו De Ouro
עיצוב לוגו: לוקס דה אורו"הרבה משחק עשוי להפליא עם הגופן. עיצוב לוגו זה מעורר מיד התרגשות ואנרגיה" (ג'ון מרץ).
מקום שלושה-עשר: טרי הגר TreeHugger
"לוגו זה בלט מעל מתחריו, למרות שהוא פשוט למדי. עיצוב המושלם מבחינה טכנית הופך אותו לכלי מלא עוצמה במיתוג. עיצוב הלוגו מפגין דיוק ופשטות וזה מאוד מרענן...גאוני!" (דויד פשה).
מקום ארבעה-עשר: אנקריאייט Uncrate
"זהו עיצוב לוגו חזק, נקי ועובד טוב. הולם מאוד את העיצוב הכללי של הבלוג- אחד הטובים בסך הכל. פרקטי, גרפי, פשוט בצורתו, בעל מסר אחד ובלתי נשכח" (קתרין וונטוורת').
מקום חמישה-עשר: פונטסטרק FontStruct
"אני מאוד אוהב את השימוש במחשוב שריגי בעיצוב לוגו. לוגו זה עשוי היטב" (ארמין ויט).
מקום שישה עשר: ג'סט קריאטיב דיזיין Just Creative Design
עיצוב לוגו: ג'ייקוב קאס"בעיצוב לוגו נעשה הרבה פעמים שימוש בקלישאות. זוהי סכנה שיש להימנע ממנה.
אך אם אתה מצליח לתת פרשנות חדשה לרעיון משומש יתר על המידה, אתה בדרך כלל תרוויח מאנשים בעלי מודעות לרעיון. אתה יכול להפוך תגובה שלילית לתגובה חיובית, ולזה יש השפעה.
הרעיון של להשתמש בעיפרון וברישום על מנת לייצג יצירתיות, יכול להיות קלישאה.
אך עיצוב לוגו זה מתגבר על כך. ראשי התיבות JCD מוצגים בצורה כל כך עדינה, עד שהצופה אפשר שלא מבחין בהם.
כנ"ל עם העיפרון. הגופן קריא ומובן והוא הולם את הגישה של "Just creative " (רק/פשוט מעצבים).
הם לא מנסים להיות חכמים מידי, זעקניים מידי, או בעלי חשיבות מרובה מידי. הם פשוט מעצבים" (אדריאן הנפט).
מקום שבעה-עשר: סקירט sk*rt
"אחד מעיצובי הלוגו הטובים ביותר כאן. יוצר אטמוספרה ייחודית לו. לוגו פרקטי, גרפי והולם" (קתרין וונטוורת').