כן כן, יש חיה כזו, הובלות בקלות, למרות שרובנו, ברגע ששומעים את המילה "הובלות" רובנו מקבלים איזשהו אנטי אוטומטי, אז מה אפשר לעשות כדי שכל תהליך ההובלה המעיק כל כך יעבור עלינו בקלות?
תכננו מראש
תכננו מראש, אל תתביישו לתכנן כל פרט ופרט, גם אם הוא פרט קטנטן ולא רלוונטי (יחסית), מתי אתם רוצים לעבור? מה אתם משאירים מאחור? תבנו רשימה של חברות הובלות, רשימה מסודרת וטובה, שדרכה תוכלו להתקשר לכל חברות ההובלות בלי שום בעיות, ולבדוק חברה חברה.
תכינו ארגזים ותתחילו לארוז שבועיים לפני, שבועיים לפני תאריך ההובלה המיועד, תתחילו לארוז את הדברים. אריזת דירה מהווה חלק חשוב ביותר מהעברת הדירה שלכם בקלות. אם אתם תדחו את הדברים יותר מדי, אתם תתקעו במצב ביניים בעייתי מאוד – מצב ביניים שבגללו הרבה אנשים שונאים את כל תהליך הובלת הדירה – ומדובר על השלב שבו אתם יומיים לפני ההובלה, ועדיין לא ארזתם כלום!
הובלת משרד?
אם אתם מובילים משרד, חשוב מאוד לברר בנוגע להובלה עם מנוף. מנוף הובלות הוא מנוף/מעלית משא שמרימה ומורידה את כל הציוד שלכם דרך החלונות או המרפסת. בנוסף, במידה ואתם עוברים הובלת משרד, חשוב מאוד לעשות זאת עם חברת הובלות שכבר ביררתם כי אכן מדובר על חברת הובלות רצינית, שביצעה הובלות משרדים למשרדים אחרים.
בנוסף, מאחר ומחיר הובלת המשרד מורכב בעצם משני מרכיבים שונים – הסכום של ההובלה + מה שאתם מפסידים כאשר המשרד שלכם לא עובד....
לכן, כאשר מדובר על הובלת משרד, חשוב מאוד לבחור בחברת הובלות שתעניק לכם שירות זריז ויעיל, במקרה הזה, אין על מי לגלגל את עלויות הפסדים...
לסיכום
כאשר אומרים לנו את המילה "הובלה" אנחנו אוטומטית נכנסים ללחץ אטומי. מצד שני, כאשר אנחנו מסודרים, ומתוכננים מראש, שום דבר לא בלחץ והכל מוכן כמה ימים לפני יום ההובלה הגורלי – במצב שכזה אנחנו נעביר את הובלת הדירה, או את הובלת המשרד בקלות ונעימות. שימו לב כי הכלל העיקרי שניסיתי להעביר במאמר זה, הוא – שאל תקחו את הזמן כאשר מדובר בהובלה, חודש לפני תתחילו לתכנן ולהיות מוכנים.
שיהיה בהצלחה.