אם אתה מחפש איך להגדיל את היקף המכירות החודשי שלך ונמאס לך משטחי פרסום יקרים ולא אפקטיביים שווה לנסות את שיטת פרסום מבוססת לידים.
מהם בעצם לידים?
העברת פרטים של לקוחות פוטנציאלים שמתעניינים במוצר וקיימת הזדמנות מכירה.
האם לכל ליד תצליח למכור?
התשובה היא במופרש לא! לקוחות לרוב מתעניינים במוצר או שירות שהם צריכים או רוצים, אך יחד עם זאת אחוז גבוה מהלקוחות המתעניינים, מתעניינים גם אצל המתחרים ובעצם מבצעים השוואות ובודקים אצל כמה ספקים את השירות\מוצר, טיבו, מחירו, השירות, האמינות והמקצועיות.
לכל אחד מהלקוחות קבלת החלטות שונה זו מזו ולכן כל אחד מהם ייחס חשיבות לפרמטר זה או אחר לסגירת העסקה.
איך אני מפרסם ומקבל לידים?
בשונה משטחי פרסום, בקפמיין לידים אינך משלם על השטח פרסום, הינך משלם אך ורק על ההפניות אותם תקבל מספק הלידים שלך.
על מה אני משלם?
אם התקשרת עם ספק לידים, וודא כי הינך משלם אך ורק על העברת פרטי לקוחות פוטנציאלים רלוונטים. אצל חלק מהספקים קיימת עלות הקמה של דפי נחיתה או אתר תמיכה.
כמה לקחות אסגור איתם עסקה?
אחוזי הסגירה של הלידים משתנה מתחום לתחום והוא מאוד תלוי בשוק של אותו מוצר\שירות. לרוב אחוזי הסגירה הינם עד כ 10%. במקרים מסויים בשוק זה או אחר 2-3% סגירה יכולים להיות תוצאות יפות מאוד לעומת שווקים אחרים המגיעים ל 8-10% הצלחה.כמו כן קיימים גם כאן שווקים יוצאים מן הכלל המגיעים לאחוזי סגירה של למעלה מ 10% סגירה.
האם יש התחייבות שהלקוחות יסגרו איתי עסקה?
חד משמעי לא! הגורם המרכזי לסגירת העסקה הוא האיש מכירות. עם איש מכירות טוב אחוזי הסגירה יעלו. ואם יש לנו איש מכירות מתחיל או לא מקצועי אחוזי הסגירה שלנו יפגעו וירדו.
בהצלחה,
Muli media