שילוח בין לאומי - או איך להגדיל את כמות הלקוחות באמצעטת שילוח בינלאומי? לאחר שהלקוח בחר כבר את סל המוצרים, לא נגמר הקץ בבחירות שלו. ניתן ואף כדאי לתת לו בחירת דרך המשלוח הנוחה לו ביותר וזו על ידי בחירת חברות שילוח כמו דואר ישראל או לתת לחברות משלוח בין לאומי המתמחות כגון DHL, Fedex , Global Mail ,UPS ועוד...
הגדלת כמות הלקוחות הפוטנציאלים באמצעות שילוח בין לאומי .
אם בעידן הישן לקוחות הקמעונאי היו ברורים וסגורים לסביבתו הפיזית גבולות אילו נפרצים היום באמצאות האינטרנטוחברות השילוח הבינלאומיות. כיום העולם נפתח בפני הקמעונאי ונותן אופציה לא נגמרת של מליוני לקוחות חדשים .
מה צריך כדי להיכנס לתחום הקמעונאות האינטרנטית ?
· אתר החברה – אתר החברה צריך להיות מותאם עבור שילוח חבילות לחו"ל, להיות זמין במספר שפות , נוח לשימוש הן ויזואלי ופשוט למשתמש .
· לתת ללקוח אופציות בחירה– מאחר ומדובר בפנים חדשות של החנות הפיזית, יש צורך לתת ללקוח בחירה מרובה יותר והצגת מבחר גדול יותר של פריטים , דבר המהווה פחות בעייה שכן הם לא תופסים ברשת שטח מדף .
· בחירת משלוח בין לאומי – לאחר שהלקוח בחר כבר את סל המוצרים לא נגמר הקץ בבחירות שלו ניתן ואף כדאי לתת לו בחירת דרך המשלוח הנוחה לו ביותר וזו על ידי בחירת חברות שילוח כמו דואר ישראל או לתת לחברות משלוח בין לאומי המתמחות כמו DHL, Fedex , global mail , UPS ועוד רבות . לפעמים בחירת חברה אחת על אחרת טומנת בא הפרשי מחירים שמאוד ישתלמו לצרכן וכך גם יקדמו את הוזלת המחיר הסופי והעלאת הכדאיות . כל חברה נותנת ערבויות שונות על הסחורה זיכויים זמני אספקה . בעזרת משלוח בינלאומי תוכל להציע מגוון רחב יותר לצרכן אם רוצה את המשלוח מיידית ומוכן לשלם על כך בהתאם לדוגמת שילוח אווירי או ש"רוצה לחסוך " ולעשות זו במשלוח ימי שיהיה זול יותר אך יגיע ליעדו מאוחר יותר.
· בחירת אמצעי התשלום – כדאי לאפשר ללקוח בחירת אמצעי תשלוםרחבה כגון עבודה עם חברות אשראי בינלאומיות וכן PayPal (פייפאל) שנכנסה לא מזמן גם לארץ ומפשרת העברה בטוחה יותר של הכסף .
העתיד כבר כאן וההוצאה של בניית אתר ומערך תמיכה הוא זול בהרבה מהקמת חנות פיזית . חשוב לזכור לתת מקסימום בחירה ללקוח אם זה בבחירת המוצר דרך משלוח הסחורה או אמצעי התשלום .
חברת שילוח בינלאומי