הדרכת מכירות – סדנת מכירות בטלפון
בכדי להצליח במכירות בטלפון יש לבצע סדנאות הדרכת מכירות שמטרתן הכרה טובה יותר של טכניקות מכירה בטלפון - הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה מעשית. טכניקות המכירה בטלפון כוללת התמקדות במרכיבי שכנוע, יכולת השפעה, הצגת הפתרון ושיטות להצלחה במשא ומתן.
בכדי להגיע לשיפור ביצועים של אנשי מכירות בטלפון ובאימון במכירות חייב מאמן מכירות גם ליהנות ממיומנויות הדרכה ואימון מפותחות בכדי שיוכל לתקשר ביעילות עם סוגים שונים של נציגים.
סדנת הדרכת מכירות
בעידן התחרותי של ימינו נדרשים מנהלים ונציגי מכירות בתחומים שונים, הן בתחומי ההיי-טק והן בתחומי השרותים המקצועיים, התעשייה והמסחר, להפעיל מיומנויות מכירתיות שונות במטרה למכור ידע, שירות או מוצר. הפעלת מיומנויות בצורה אפקטיבית מאפשרת סגירת עסקאות רבות יותר ומהר יותר, יצירת קשרי לקוחות הדוקים לאורך זמן ואת הגדלת הרווחיות בפחות משאבים. רכישת המיומנויות מתבצעת הן תודות לניסיון מתמשך והן כתוצאה מהדרכת מכירות שהינה סדנת מכירות אימון וחניכה ממוקדת של נציגי המכירות.
מטרתה של סדנה להדרכת מכירות
מטרתה של סדנה להדרכת מכירות בטלפון היא לשפר, לפתח ולהקנות במשתתפים יכולת מכירתית גבוה בטלפון, להעלות את כמות העסקאות הנסגרות בטלפון תוך ניהול משא ומתן יעיל.
יתרונותיה של סדנת הדרכת מכירות
- שיפור התוצאות העסקיות. הגדלת היקף המכירות של אנשי המכירות.
- הגברת נאמנות הלקוחות.
- צמצום כמות ההתנגדויות למכירה.
- חסכון בזמן ומשאבים ניהוליים ואישיים בתהליך המכירה.
- הקטנת שחיקת הנציגים, ריענון והגברת המוטיבציה של הנציגים.
למי מיועדת הדרכת מכירות
הסדנה מיועדת למנהלים ונציגי מכירות ושירות, בעלי עסקים ולקוחות חיצוניים ופנמיים לארגון.
הדרכת מכירות בטלפון – מתרכזת בנושאים הבאים
· להשתמש נכון בטלפון – לא רק אנשי טלמרקטינג
· Up-Selling / Cross-Selling
· טיפול אפקטיבי בלקוחות זועמים
· טיפול בהתנגדויות הלקוחות
סדנה להדרכת מכירות בטלפון מקנה למשתתפיה הבנה טובה, יכולת וכלים מעשיים לביצוע תקשורת שיווקית אפקטיבית עם לקוחות החברה באמצעות הטלפון.