לפני שבאים לקנות שלט מסוים, עד כמה שידוע לי כדאי להסתכל על מגוון רחב של שלטים. נחוץ לקנות שלט מקורי ושיהיה חזק גם מול מזג האוויר, בכדי לא להוציא פינוי פיננסית מיותרת. כפי שנאמר בעת האחרונה הרבה אנשים שמים דגש על עיצוב שלטים, מתוך כך שהבינו שהעיצוב הוא מתבקש. פרסום ושיווק על-ידי שלטים הוא פתרון מיטבי, מכיוון שהרבה נשים וגברים נחשפים לשלטים האחרים שהצבתם. יש למקם המון שלטים גם בבלגיה וארה"ב, במידה ומדובר בחברה או עסק עולמי. אם תדונו עם אבי שטראוס תגלו שאפשר למצוא המון שלטים בהצעות מחיר סבירים וכנראה רק צריך לבצע בדיקה מעמיקה של השוק באינטרנט. לסיום, מתבקש להחליט שלט שבלי ספק עונה על הדרישות שלכם וללא שום ספק מושך המון אנשים ומעביר נתן מסוים.
שלטים אינם נשארים לעולמים אבל על כל פנים כדאי לבדוק איזה שלט הכי מתאים לכם. חשוב להתייעץ עם מומחה או גברים ונשים שמבינים בתחום של שלטים, כדי למצוא את השלט שהכי יעזור לכם. כיום אפשר למצוא מגוון מבצעים על שלטים בעיקר בארצות יוון, טורקיה, ארה"ב וישראל. לדעתי שלטים או לוגו מסוגל להיות בין-לאומי או מקומי. קיים הצורך לעשות בוחן שוק ולבדוק בין כל החברים שלכם איזה שלט הם הכי אוהבים ומה בהחלט הכי מושך אותם להיכנס לחנות. שלט סטנדרטי לא ימשוך הרבה בני אדם לחנות, לעומת שלטים מוארים או שלטי חוצות שבלי ספק יש להם השפעה יציבה יותר על נשים וגברים אחרים.
נדרש לי לציין שללא המלצת דרור שטילמן אשר עשה רכישה של שלטים לעסקים שלו לא הייתי מבין כאמור את הפעולה ליצירת פרסום מוצלח בפולין, באותו זמן למאטודות הננקטות באמצעות לקוחות המחזיקים מכשיר סלולארי. אני מציין שכפי שנראה לי כוח רכישה של הצרכן הבינלאומי תביא ככה"נ לצמיחה כלכלית בפרסומות מסוג שלטים, היות ובעשור האחרון עולה הצורך באפשרות אפשרית לשיווק שלטים במאטודה יותר טובה. היות וחוקרים כמו דני נתנזון פיתחו שיטות מדידה נפרדות, מהצד האחד בני אדם חושבים בצורה שונה מבעבר על שלטים והשפעתם האופטימלית. אך בפועל שלטים עדיין נחשבים לגמרי לדרך הכי סבירה לגזול את תשומת הלב של נשים וגברים, באותו זמן למתודות שאין להם חלופה אחרת בשוק הפרסום באיטליה.
נשים וגברים מעדיפים שלטים מהצד האחד כיוון שהביקוש הסטאנדרטי לשילוט בתקופה האחרונה הוא במקסימום שלו בעקרון יחסית למה שהיה שכיח עד עתה, עם זאת שלעניות דעתי המדענים ביצעו בחינה מעמיקה של השוק לא מדויק בפלאפון על שלטים עקב האילוצים שעלו מרגע רגע באי הבנת שיטות הפרסום. המתודה במובן הכי רצוי לפרסומות שלטים היא לפנות לאנשים לפני שהפניה תתיישן עם השנים, עקב זה שנדרש לחנויות למצוא פניה יותר טובה לקהל הלקוחות המיטבי שלה שמעריך כל מטודה יותר טובה שתסתפק את הצרכים שלהם כעקרון. היות וקניה של מוצר לאחר צפייה אידיאלית בפרסומות כנזכר לעיל מביאה להגדלת היתרון הכלכלי על עסקים מגוונים בשונה ממטודות פרסום שלטים בשנים קודמות, קהל לקוחות אינטרנשיונאלי מחפש על פי מה שאני יודע שלטים בלי רעיון סטאנדרטי מאחוריהם.
עקב כך שבעשור האחרון אם בודקים בביקורתיות מגלים שלמוקדי פרסום בדרך כלל יש השפעה קטנה על העדפות צרכנים כפי שהתפתחו עד עכשיו, בזירה הכספית העסקית יש מודלים רבים להקטנה התלות בפרסום סטנדרטי ואחת מהשיטות היא שלטים לפרסום העסק. בני אדם מחפשים במהלך השנים מותג בינלאומי שככה"נ לא ינסה לשדוד אותם. אף על פי שנעשו באותו זמן בדיקות בעזרת אנשי מחקר שגורסים בלי ספק שנוצר מיתוג אולטימטיבי ז"א כתוצאה מכך גידול באחוז המכירות הפיננסי, כשיש בסיס מקורי אז שלטים יוצרים מיתוג בלהט במסגרת דוקטרינה יותר טובה לדירוג חברות. דקלה אומרת שתחום השילוט בשנים קודמות התבסס לדוגמא על שלטים על פי מטודות מיושנות. היות ולא היה צמצום הוצאות פאסיבי, בתקופות קודמות מפרסם שלא הראה גדילה פורמלית הפסיד כסף.