כל חברה מכירה את ההתרגשות המלווה כל הצגה בכנס או תערוכה. חשוב לכם ליצור רושם חיובי, לעניין, להפיץ את המסר ולדעת שהצלחתם להגיע לכמה שיותר אנשים. בתוך כל ההכנות לכנס, ישנו פרט אחד חשוב, כזה שיכול להפוך את הביתן שלכם להצלחה מסחררת, קוראים לזה מוצרי פרסום לכנסים.
עומדים בפני השתתפות בכנס חשוב ? מציגים בתערוכה ? למוצרי פרסום ומתנות אפקט מיידי שלא ניתן לקבל כמעט בשום דרך אחרת והכול מתחיל ונגמר במוצר שאתם בוחרים.
כנס מקצועי או תערוכה מושכים כמות גדולה של מבקרים, אנשים באים לראות מה חדש בתחום, אילו חברות פועלות בשוק. זה המקום לראות ולהיראות ולכן חשוב שתקדישו מחשבה לכל פרט, שהרי הפרטים הקטנים עושים את ההבדל
עשרת הדיברות לבחירת חומר פרסומי ומתנות לכנסים
- הענקת מתנה או שי בדוכן החברה, יוצרת אינטראקציה חיובית בין המבקר לחברה. אין כמו מתנה בשביל לשבור את הקרח ולתת למבקר תחושה נוחה ורצויה. בדומה ללקוח שנכנס אליכם לחברה ואתם מציעים לו משהו לשתות
- מתנה ממותגת או שי פרסומי בדוכן החברה מסייעים ליצירת בידול בתוך כל שפע החברות המציגות בכנס. אנשים תמיד זוכרים לטובה, חברות ודוכנים שהעניקו מתנה אטרקטיבית ומעניינת .
- כאשר אתם נותנים מתנה חשוב מאוד להבין מיהו קהל היעד. האם מדובר בכנס למגזר העסקי או לאנשים פרטיים, האם הכנס מיועד לצעירים או לאנשים בעלי משפחות. כאשר אתם מאפיינים את הקהל שלכם, קל יותר למצוא מתנה שתדבר אליהם ותשאיר את הרושם הנכון
- בחירת מתנה או הפקת חומר פרסומי לכנס, מחייבת חשיבה יצירתית. כיום ניתן למצוא מבחר גדול של מתנות בהתאמה אישית, אשר ימצבו אתכם כחברה שחושבת אחרת ומחוץ לקופסא
- לפעמים דווקא הדברים הקטנים, עם הנגיעה האישית, הם אלה שמעלים חיוך ומחברים את המבקר אליכם.
- ישנן כמה סוגי מתנות. מתנות שימושיות או מתנות לקישוט, לאווירה. ברגע שתחליטו על הקו המתאים לכם, תוכלו לבחור ממגוון מתנות מקוריות. בכל מקרה, לא משנה מה בחרתם, אל תשכחו להטביע על המתנה דפוס לוגו חברה.
- חשוב לנסות לחבר את המתנה שנבחרה לאג'נדה של החברה. למשל -אם אתם מצהירים שאתם נותנים שירות מסביב לשעון, תוכלו לחלק לבאים שעון שולחני או שעון יד, עם הסיסמא איתך בכל רגע נתון
- אם כבר נתתם מתנה או שי, דאגו לחבר אותו לחומר פרסומי של החברה. ללוגו, לפרטי ההתקשרות. לחומר פרסומי חשיבות מכרעת בכנסים וככול שתהפכו אותו לנוח ומעניין יותר, כך ישמרו עליו. לדוגמה- בכנס אוספים המשתתפים הרבה חומר פרסומי ומידע ענייני. אם תחלקו תיק בד עם לוגו חברה, כל מבקר יכניס את כל שאר הדברים שקיבל את התיק שלכם וכך תהיו בטוחים שהחומר הפרסומי שלכם הולך איתם הביתה.
- בחירה נכונה של חומרים מהם יופק החומר הפרסומי יכולה לעשות את ההבדל. פורמט לא שגרתי, הדפסה מיוחדת, הטבעה של לוגו חברה, סוג הנייר, הצבעים. לחומר יש חשיבות מכרעת בבידול שלכם. למשל, תוכלו לבחור נייר עם ריח, נייר שתול אותי – נייר עם זרעים לשתילה בבית או במשרד ואפילו עם טעם כגימיק לחומר פרסומי שתחלקו
- חשוב לראות בבחירת המתנה בכנס את הצעד הבא של המבקר. האם המתנה הולכת לשבת אצלו על שולחן העבודה, לקשט לו את הסלון. חשוב שהמתנה עם לוגו חברה ופרטי יצירת קשר תהיה הכי זמינה למבקר, כך שלא ישכח אתכם
מתנה בכנסים והפקת חומר פרסומי חיוניים להצלחת הכנס. אל תתפשרו, הקדישו מחשבה ובחרו בהתאם