המלתחה בימינו מאוד מגוונת, לפני כמה מאות לא היה ניתן לגוון את הלבוש כפי שאפשר היום. בעבר הנשים היו לובשות שמלות באותו עיצוב, מאותם בדים. נשים שהשתייכו למעמד גבוה יותר יכלול הרשות לעצמן תופרת, אך גם אז הייתה נהוגה מודה מסוימת ולא היה נהוג לראות אדם שפורץ אותה, כולם לבשו בגדים באותם עיצובים, דגמים ואפילו בגוון הצבעים לא היה מה לחדש. טכניקות הדפוס שנכנסו עם השנים באו אם כן גם כתוצאה מהתפתחות של כל עולם הדפוס אך בעקבות ביקוש, הרי ידוע שכאשר יש ביקוש - יוצרים גם היצע.
לא להתבייש להעיז
אם כן, כאשר השנים חלפו להן, כך חלפו להן הנורמות הקונסרבטיביות של הלבוש שהיו נהוגות, כיום יש יותר תעוזה בייצור הלבוש וכן בשילוב בין פריטים וצבעים שונים. יותר חברות משתמשות בחופשיות והופכות רעיונות למוחשיים, ניתן לראות בגדי מעצבים שממש מבטאים זאת ויש מעצבי על מפורסמים המוכרים בשל העיצובים המעיזים ויוצאי הדופן שהם תופרים. דפוס משי מאפשר ליצור הדפסה איכותית ועמידה בפני כביסות, משום שהיא עבה יותר מהדפסות אחרות, נמצא כי היא איכותית יותר. השימוש בטכניקה זו השתכללה עם השנים והפכה לפופולארית משום שהיא הפכה למהירה יותר ומדויקת יותר, כך קרה שמשתמשים בה בהדפסה על כובעים וליצירת גם חולצות מודפסות, משום שביגוד וכובעים עוברים כביסה ככל בגד אחר ויש חשיבות לכך שההדפסה תחזיק מעמד גם לאחר כביסות.
הדרך לפרסום באמצעות הדפסה
להקות פופולאריות נוטות להשתמש בחולצות מודפסות על מנת לפרסם את עצמן, זו דרך בדוקה ליצור באז בלי להתאמץ. להקה מוכרת כגון רובים ושושנים, זכור לי היטב שעוד כשהייתי קטנה אנשים רבים לבשו את חולצות מודפסות בעלות תמונה של הלהקה או פרסמו את הדיסק האחרון שלהם. הדפסה על כובעים היא גם דרך נהדרת לפרס להקה, פשוט מדפיסים את שם הלהקה או הדיסק האחרון שלהם וכל מי שמעריץ את הלהקה ילבש אותה. צעירים רבים מעדיפים בעת יציאה עם חברים בסופי שבוע ללבוש חולצות עם הדפסה של להקה מאשר חולצה ששייכת לחברה מוכרת כגון רנואר או קסטרו. בדרך זו יש שניים שנהנים ומרוויחים, גם הלהקה מקבלת פרסום רחב היקף וגם הנער או נערה לובשים חולצה או כובע ומרגישים נהדר, כי הם מביעים עמדה ויודעים שלובשים בגד שנחשב למילה אחרונה בקרב חבריהם.