כל אחד יודע שבתקופת הקיץ נושא החום לא יורד מכותרות העיתונים והחדשות. אין ספק שמדינת ישראל היא אחת המדינות החמות במזרח התיכון. וזה הולך ונעשה חם יותר משנה לשנה, וקשה מאוד להאמין שקיים בית בישראל שאינו מכניס לביתו מערכת מיזוג אויר ומסתפק רק בחלונות פתוחים.
תעשיית המזגנים, מפותחת מאוד והדרישה למוצרים חשמליים הללו היא רבה. כל שנה נמכרים אלפי מזגנים בכל רחבי הארץ. ישנם שלושה חברות מובילות אך מתחרים רבים מנסים את מזלם ופורצים לשוק הישראלי.
אין ספק שהצרכן הישראלי הוא לקוח לא רציונאלי, אשר קונה מוצרים חשמליים לרוב על פי פרסומים ולא תמיד בודקים האם המוצר איכותי באמת.ישנם חברות אשר מפרסמות באלפי שקלים מוצרים טכנולוגיים אשר איכותם ירודה. מוצרים אלו נמכרים בקלות רבה מכיוון שישנו פיזור נרחב של ציוד החשמל ברשתות החשמל בכל רחביהארץ.
קמפיין מזגנים:
חברות אשר מייצרות מוצרי חשמל כגון מזגנים, משקיעות בקמפיין פרסומי אלפי שקלים מדי חודש על מנת להבליט את ייחוד ואיכות המוצר. בפועל ישנם פעמים רבות מוצרים גרועים אשר תופסים נתח שוק נרחב בקרב הצרכנים רק בגלל משרדפרסום איכותי.
הלקוחות:
הלקוח הישראלי הוא לקוח לא פשוט בכלל, כמו שהזכרנוכבר קודם, לא בתחום המזגנים ולא בשום תחום אחר.לא מעט פעמים אנו שומעים לקוחותמתלוננים על איכות מזגנים ירודה,אשר בסופו של דבר גורמת להשקעה כספית נוספת של קנייה מוצר חדש.פעמים רבות לא מדובר על מוצרים אשר מתקלקלים אלא תפוקת העבודה פשוט לא איכותית.ולכן אין למהר לרכוש מזגן שהוצע במבצע מבלי לחקור ולבדוק את האיכותשלו.
עתיד:
לפני שאתם מחליטים לקנות מזגן או אפילו כמה מזגנים לבית אשר ראיתם בפרסומת בטלוויזיה, מומלץ מאוד לבדוק אודות המזגן טרם הרכישה. זהיכול לחסוך לכן הרבה מאוד כסף ועצבים וכך גם לא תיפלו לידיים הגדולות של משרדי הפרסום אשר מייצרים תוכן חכם ואיכותי אשא נועד למשוך קהל צרכנים לחנות ופעמים רבות לגבות את המוצרים בסלוגן אשר מבטיח איכות ובטיחות אך לא מציג את המציאות בדרך אובייקטיבית.