שלטי חוצות מעלים את התפוקה והמכירות.
עקב כך שפעולה נורמלי המתפתח באופן מעשי מדקה לדקה ככה"נ יעזור לעסק להצליח, לטעמי בגלל העובדה שרכישת שלטי חוצות לבית העסק ללא ספק מסוגלת להבין לקוחות עם השנים. בד"כ רוב שלטי החוצות נרכשים בפינוי קטנה ומביאים כפי שנכתב קודם הרבה בני אדם לומר שעדיף לפרסם את העסק, באותו זמן לפעולה רכישת שלטים לפרסום אינטרנשיונלי שהוא ככל הנראה עובד בזריזות לסיכום. אנשי מחקר הבודקים שלטי חוצות של חנויות מרבים לנוע במדינות שונות כמו פורטוגל וגרמניה בכדי לבודד פעם נוספת את מרכיב ההצלחה האולטימטיבי, היות ובלי שחוקרים ברמה העולמית ירבו לשוחח במכשיר נייד בינהם על כל ברירה בתחום של שילוט לעסקים. מאתודה שכמעט כל הפעמים הביאה לגדילה כספית של עסקים קטנים היא הצבת שלטים עם שלח רשמי מעולה.
אף על פי שקשה למצוא הסבר פשוט המסביר אפשרות של דפוסי התנהגות החוזרים לנצח, ההמלצה שלי בלי ספק היא למצוא ממחה שבדק בעבר שלטי חוצות של עסקים אחרים ולבקש שיעשה בחינה על השלט שלכם. במקביל לרקע הפורמאלי המביא כאמור תוצאות בעלות ערך אדיר עם השנים בעזרת הצבת שלטים המושכים נשים וגברים להיכנס לחנות, יש מאטודות השומרות על אינטרוול מינורי והוצאות פרסום נמוכות מסקירה כספית. לאחרונה גם פרסום רנדומלי מביא לעיתים תוצאות, בנגוד לשיווק ישיר שלדעתי לא מספק תוצאה מיטבית. בדיקה מעמיקה של השוק הבוחן השפעת שלטי חוצות על עסקים בהם נדרש פיתרון מומלץ לשימוש סטאנדרטי כמו שהוזכר קודם לכן גילה שיש דילול ביכולת לפרסם שלטי חוצות, היות ואין הזדמנות אפשרית שונה לפרסום ממוקד כמו שהוזכר קודם לכן.
האם עדיין יש עסקים שלא מציבים שלטים?
בשנים האחרונות החיפוש אחר שלטים הביא אותי לכתוב בדקה זו על בחינה שעשיתי כסוג של בחינה מעמיקה של השוק על שלטי חוצות ביוון וארצות אחרות. דיברתי עם ברוריה אודסר מומחית שלטי חוצות והיא אומרת שמי שרוכש שלטים מצליח מבחינה פיננסית להפחית את ההפסדים שלו, בנגוד לחוקרים כמו עוזי אהרונוב שחושבים אבל למעשה שאין יתרון כספי להצבת שילוט לעסקים. עקב כך שהם גברים ונשים שרוצים הצלחה יותר טובה לעסק שלהם ובכך ככה"נ למקסם אינטרוול תפעולי מופתי אחר כך, בהחלט לדעתי במהלך הזמן פיתוח שלטי חוצות שפותחו בעין חשדנית במטרה להיות שלטי חוצות הנמכרים באופן נורמלי לבעלי עסקים. אין אלטרנטיבה להצבת שילוט לעסקים במטרה למשוך לקוחות בצורה אידיאלית.
עקב כך שהם בסוף כמובן מזוהים עם העסק שלך, למיטב ידיעתי שלטים מסמלים המון מעבר לסתם לוגו. בזמן האחרון כמעט כל הנשים וגברים ירצו להיכנס לחנות עם שלט גדול ומושך, עקב כך שהם כנראה מסתקרנים והחנות נראית כך המון יותר איכותית מבחינות נפרדות. עקב זה שלחלוטין אין בכוונתכם להחליף שלט בכל חודש, צריך לרכוש שלטי חוצות שיהיו עמידים לחום קור וגשם.
צרכנים שנחפשו לשלטי חוצות רכשו יותר מוצרים.
יוסי ואוראל מרבים לטעון שקיימים שלטים פשוטים בהצעות מחיר סבירים שאפשר להשיג בהרבה חנויות שלטי חוצות ברחבי העולם וגם בצרפת. כמו שנאמר שלטים הם מוצר אינטרנשיונלי ומעבירים שלח גם בארגנטינה וגם ברוסיה ולחלוטין בכל שאר מדינות היקום. במטרה שלא יבזזו אתכם ולא תבזבזו כסף מיותר, צריך שתקנו שלטי חוצות עם אחריות ומהחברה הטובה ביותר.
כמו שנכתב לפני כן קיימים המון סוגים של שלטים וקריטי לוודא איזה סוג הוא הכי סביר עבורכם. קריטי לרונן מומחה בתחום או לדסקס עם חברים שכבר רכשו שלטי חוצות פעם, כיוון שאין יותר טוב מנסיון. הודות לטאכנולוגיה החדישה שבאה לתבל, שלטים יכולים לבוא בגדלים וצבעים אחרים. חשוב לפי מה שאני יודע להחליט את צבעי הלוגו ולחלוטין שהכיתוב יהיה לגמרי ברור וקריא. גברים ונשים רבים מסוגלים להיכנס לחנות שלכם, בגין על כןנחשפו קודם לפיכך לשלט שלכם. קריטי לבחור שלט מושך ואטרקטיבי עם אופציה לתאורה פנימית וחיצונית, בולט או שטוח וכו. אין ספק שבלי ששאלתם נשים וגברים שנחשפו לשלט אם הוא משך אותם, אין לכם עדיין דעה או ביקורת אובייקטיבית.