נסיעה בקלנועית בימות הגשם. אילו הכבישים היו יבשים תמיד היו יצור הצמיגים משימה פשוטה, כל הצמיגים היו מיוצרים חלקים, כמו צמיגים במכוניות מרוץ, ככל שעולה שטח המגע של הצמיג עם הכביש, עולה גם יכולת התנועה של הקלנועית.
אולם, מזג האוויר נוטה להשתנות, גורר עימו מערכת של בעיות, כמו: שמן על הכביש, המקטין את חיכוך הצמיד. צמיגים חלקים נוטים "לשוט". בעת ירידה פתאומית עלולה הקלנועית להתנהג כמו מטוס ימי שמהירותו 70-80 קמ"ש לשעה.
מכיוון שאיש אינו מוכן להחליף צמיגים מדי בוקר בהתאם לתחזית מזג האוויר (שעלולה לשגות), מנסים יצרני הצמיגים ליצר צמיג–לכל-עת מוצלח, שיהיה רך במידה מספקת לאפשר תנועה טובה, וקשה מספיק כדי שלא יכלה מהר. יש להקפיד לנפח את הצמיגי הקלנועית על פי הוראות יצרן, צמיגים לא מנופחים עלולים לגרום לאיבוד שליטה בקלנועית.
הנעת הקלנועית עם שימוש במצבר מצריך מערך חשמלי בקלנועית, הכולל מצבר יעודי, מערכת טעינה למצבר ומערכת תמסורת חשמלית של האנרגיה החשמלית למנוע הקלנועית. צירוף של תנועה ומגנטיות זהו יסודו של כל מערכת חשמל.
זהו עשור הקלנועיות והאופניים החשמליות, הטרנד העולמי "נסיעה ירוקה" הביא איתו שיפורים בכל מה שקשור לנסיעה בקלנועית או באופניים חשמליות החל מהעלות הזולה וכלה בתחזוקה הזולה יחסית לנסיעה בעיר עם מכונית פרטית, אין הוצאות של רישוי, אין הוצאות של חנייה, עומס בכבישים, לא צריך לצאת יותר מוקדם מהבית, בקיצור, אם אתה נוסע בעיר, וצריך לחסוך כסף וזמן עבור לאופניים חשמליות או שדרג את האופניים שברשותך עם ערכה לאופניים חשמליות, אופניים חשמליות הרבה יותר זולות מקורקינט חשמלי. אם אתה יותר מבוגר או יש לך בעיה עם ניידות או רישיון נהיגה רכוש לך קלנועית לא תאמין איך איכות חייך תשתפר, עבור לרכב חשמלי –קלנועית או אופניים חשמליות - מומלץ ביותר!