אם אין לך תנועה של לקוחות הכסף לא יכנס - זאת יגיד לך כל בעל עסק וזהו מצב ששום בעל עסק לא ירצה להיות בו. כיום קיימות דרכים רבות להשיג לקוחות לעסק שלך בצורה מקוונת או מסורתית. אם אתה הבעלים של עסק מקוון או באינטרנט אתה מקבל את התנועה שלך בחינם או שהעסק שלך פועל על בסיס פרסום בתשלום. אם כבר יש לך עסק באינטרנט, אתה יכול לנסות להשיג תנועה בחינם. אתה יכול לנסות ולחפש להבין איך לקדם את האתר שלך במנועי חיפוש דוגמת גוגל ויאהו ולבזבז שעות על גבי שעות בפעילות סרק של משאים ומתנים עם בעלי אתרים אחרים לצורך החלפת לינקים שיתכן שלא יתרמו לך דבר. אתה יכול לנסות לפתוח קבוצה בפייסבוק ולחכות במתח כל יום כדי לראות אם עוד לקוח פוטנציאלי עשה לייק לעמוד שלך או עזב.
בשני המקרים תגלה מהר מאוד שההשקעה אינה שווה את המאמץ. יתכן שבשלב זה תעבור לשלם עבור הפרסום באינטרנט. חברות רבות של קידום אתרים יציעו לך את שירותם תמורת אלפי שקלים בחודש ויבטיחו לך קידום בתוצאות האורגניות של גוגל ואולי אפילו יוציאו ממך תקציב שמן לפרסום ממומן. אבל בדיוק כמוך יש להם עוד עשרות לקוחות (לעיתים אפילו מתחרים שלך) ותוך כמה חודשים תגלה שאתה מוציא אלפי שקלים ולא יודע מה בדיוק אתה מקבל בתמורה. התחנה הבאה אליה תגיע ככל הנראה תהיה עבודה עם רשתות שותפים שיבטיחו לספק לך לידים במחירים נמוכים. המודל הזה נשמע מבטיח, הרי אתה משלם רק עבור לקוחות פוטנציאליים מדויקים ולא זורק סתם כסף על פרסום מפוזר. הכל נכון, עד שתגלה שאתה מקבל ומשלם על לידים כפולים, משובשים או מילדים משועממים שמילאו טופס באמצע הלילה.
אז מה בעצם הפתרון? המודל העדכני ביותר הקיים היום בעולם הפרסום מציע איסוף לקוחות דרך כל השיטות המוזכרות לעיל אך עם תוספת של סינון טכנולוגי ואנושי מתקדם של לידים לפני שהם מועברים ללקוח. כך מקבל ומשלם בעל העסק רק על ליד חם ואמיתי שממתין לשיחה. זה הזמן לעבור לדור הבא של עולם הפרסום. עולם מבוסס תוצאות שבו תדע בדיוק על מה אתה משלם וכמה. שיהיה בהצלחה!