חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם אזרח, גר או אויב

מאת: אהרון רולאקטואליה09/12/20101102 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

9 דצמבר 2010

האם אזרח, גר או אויב

 

אך ראשית הערות לתקשורת שוטמת

אך לפני יומים, 6 דצמבר 2010 ,  בתוכנית לונדון וקישנבאום היגיע אורח לתוכניתם של השנים אשר באמת "נפל על שיכלו" והעז (חוצפן שכמותו) לשבח את ראש ממשלתנו מר בנימין נתניהו אודות תיפקודו עם פרוץ שריפות הכרמל ולאחריהן.  האורח גרס כי נתניהו גלה חוש התמצאות והסקת מסקנות מהיר ויעיל להפליא ולמצער השיג מיד כי שורש בעיית הכיבוי הוא חסרונו של כוח כיבוי אווירי. ואכן, פנה מיד למדינות רבות מידידיו האישיים וידידי ישראל בבקשת עזרה, אשר נענתה מידית.  וה-ראיה, מטוסי כיבוי החלו להגיע מכל עבר והשאר היסטוריה.

ירון (השוטם) לונדון ישב באולפן בפנים חרופות.  ניכר היה בו כי ליבו וברי כי גם מוחו, שותתים דם רע למשמע הדברים.  ניכר היה בו כי אינו מסוגל להסכית לדברים חמים ונאותים אודות תיפקודו של ראש הממשלה שנוא נפשו.  

אובייקטיביות, עיתונאות נאותה?  לא בבית סיפרו של המטורלל.  מיד קפץ הלזה ובהבעות זילזול תהומי חירחר: "מה הבעיה, מה הרבותא לשבת ולהרים מספר טלפונים".  ובכן אדון לונדון, אפסיים כדוגמתך ירימו טלפונים עד שייחר גרונם ומחוץ לבעטה בעכוזם לא ישיגו דבר.  זהו ההבדל בין בנימין נתניהו לשכמותך.

היום, 8 דצמבר 2010 , מעשה שטן, באותה התוכנית שוב קפץ שד השנאה מהסיעודי-לונדון.  הרקע היה קריאתם של 50 רבנים שלא להשכיר או למכור נכסים לערביי ישראל.  נודה על האמת, מחמם את הלב להיווכח עד כמה דקה ופריכה שכבת "התרבות" אצל המתחזה הלזה לאיש "תרבות".

תוך חירחורי משטמה ופנים מוסלקות (משורש סלק), חרץ לשונו "מנכ"ל המדינה" (בעיני רוחו) לונדון כי במדה ונתניהו לא יפטר מיד את הרבנים אוסרי השכרת דירות לערבים , אזי: "אנו (דהיינו, הוא עצמו, "רותי הקלדנית ו"הרשקו" מחלק התה), נצא במרי אזרחי".  אז הנה, הבה ונשכילך אדוני הלא ניכבד, כאן זו דמוקרטיה ולכן, כמשלמי משכורתך בערוץ 10 , דרישתנו הלגיטימית להלל, אנו הציבור הריבון, היא כי אתה ושכמותך תפוטרו לאלתר בעוון הסתה למרד כנגד מוסדות מדינה דמוקרטים לגיטימים.   לחילופין, ולאור תוכניות תחקירי תרופת הריטלין בישראל, יש לשקול ברצינות גמורה מתן כמות משולשת בכפיה לאיש משולל הרסן הלזה מהחומר המרגיע.

עוד אחד שהיינו ממליצים עבורו להרגע הוא תוספת החיזוק החדשה לניבחרת האופל, הלא הוא רביב דרוקר אשר דומה בעיני רוחנו כי קושש (לכאורה כמובן), אתננים משני מקורות מרכזים אפשריים, הלא הם "השוטם הידוע" עיתון "ידיעות אחרונות" החובר בברית בילתי קדושה בעליל ל"שוטמת הידועה" מפלגת הכלנתרים "קדימה" בדיצתם הבילתי ניתנת לשליטה לתפוס את השלטון בקצה גבול הנוהל הדמוקרטי.  עליו נאמר, מצא מין את מינו.

האמנם מלחמת קיומנו היא גזענות?

גיזענות?  רגע, התבלבלנו.  כלאמר רוצים יפי הנפש לומר לנו כי מלחמתנו במדינות ערב, מאבקנו כנגד הפלשתינים הינו גזענות נכון?  ובאם אינו גזענות באשר אך עמום נפש יטען כי מילחמת קיום והתגוננות כנגד הקם להרגך הינה גזענות, הרי מדוע התנגדותנו לסקטורים מסוימים בין ערביי ישראל הינה מכונה בידי אבירי זכויות הערבים בינינו כ"גיזענות".  שהרי הגזרה הינה שווה.

אמנם כשליש מערביי ישראל, באמת ובתמים שואפים לקבוע גורלם במשולב עם המדינה היהודית בארץ ישראל, אכן יבורכו, טוב ויפה.  מאידך-גיסא,  כשני שלישים (בהתאם למשאלי דעת קהל-ערבי רבים מספור), מהציבור הערבי המוסת בידי איסלמיסטים קיצונים, שוטמים את מדינת ישראל, מיחלים לחורבנה, מיחלים לשסף גרוננו באם אך יעלה הדבר בידם, הללו שואפים להקים מדינה פלשתינית על חורבותינו ואינם מסתירים כלל את כוונותיהם לכך.

לא רק שמשטמתם ל"יהוד" עמוקה ושורשית באומר, אלא הללו לא טומנים ידם בצלחתם, גונבים, שודדים, מציתים, שורפים, מרגלים כנגדנו, חוסמים דרכים בעיתות חרום, מפוצצים ועוזרים למפוצצים את "היהוד".  זאת אף זאת, הללו אינם מסתירים את תיוגם שלהם, במו פיהם וידיהם כשייכים לאומה הפלשתינית והערבית "הגדולה", הם בפירוש אינם רואים עצמם אזרחי מדינת ישראל אלא אזרחים אקראים, על תנאי אשר בבוא היום יקומו על שנואי נפשם היהודים ויטבחו בהם.

ולכן אמירות אוויליות כי הערבים הינם גרים (לשון "גרים" בארץ מצרים), בינינו הינן כה מופרכות עד כי תצילנה האוזנים.  גם המצקצקים אודות הגזרה השווה שיש לערוך בין פזורותינו בארצות הגולה וערביי ישראל הינה מופרכת עד תדהמה.  יהודים גולים מארצם השוכנים בארצות פזורתם מעולם לא התכוונו, לא במחשבה, לא באומר ולא במעשה להשמיד ולאבד את העם בתוכו ישבו.  תמיד, תמיד, שאפו בני עמנו להשתלב במרחבים האתנים בהם שכנו.  תמיד היוו היהודים גורם מעשיר ומפרה באותן חברות בהן שכנו.  היהודים ראו עצמם כגרים בארצות פזורתם ולכן היו מחויבים ומנועים מפעילות עוינת כנגד מארחיהם.  במקרי קיצון, בהם סבלו היהודים מנחת זרועם של מארחיהם הסתגרו היהודים בד' אמותיהם ולא התערבו בגויים עד יעבור זעם.  אך כך או כך, לא יצאו מעולם כנגד מארחיהם.

למרות האמור לעיל, ערביי ישראל כולם, גם השוטמים בינהם, הינם אזרחים הזכאים לשוויון זכויות, אך גם לשיוויון חובות.  כל זמן שמתנגדים הללו באומר ובמעשה לשרות לאומי (עבור עצמם, לא עבור ה"יהוד" השנואים), כל זמן שאינם משלמים למצער מיסים, ניתלים על ומוצצים ואת לשדו של המגזר היהודי, כל זמן שממשיכים בהטפות והסתה כנגד המדינה במוסדות החינוך הממומנים על ידנו, אין סיכוי כי יזכו לשיוויון זכויות כשכניהם היהודים ובצדק רב. 

אלו המחצרצים השכם והערב את פיגולי הגיזענות, הם הראשונים המונעים מערביי ישראל לרכוש דירות וקרקע בינותם.  יפי הנפש בקיבוצי השומר הצעיר ימצאו הצדקה מלאה מדוע לא יקצו דירות מגורים לערבים ישראלים החפצים להתגורר בקיבוציהם ומנגד, ימצאו את כל ההצדקות בעולם מדוע זה "האחר" במקומות אחרים, בערים ועיירות אחרות בישראל חייבים, ממש חייבים לקלטו כל ערבי ישראלי.  יפי הנפש בינינו אינם עיפים מלהמציא את השרלטנות, העמדת הפנים והצביעות של עצמם פעם אחר פעם.  הללו נאה דורשים אך לעולם לא מקיימים.

התנהלות נלוזה זו ניכרת גם ביחסם של יפי הנפש בינינו למסיגי הגבול, מבקשי העבודה הסודנים.  הללו מוכנים להלחם למען הסודנים עד טיפת משכנם האחרונה של האוכלוסיות החלשות בישראל.  קליטת סודנים אצלם?  מה, הם השתגעו?

נדגים על קצה המזלג גזענות מהי.  שינאתם של הגרמנים ליהודים היתה שינאה אתנית באשר כלל הציבור היהודי, ללא יוצא מהכלל, סומן כסכנה לאומה הגרמנית (לטוהר הגזע הארי), בעוד אשר טענה זו כמובן היתה חסרת כל בסיס והופרכה כמסע תעמולת שנאה על מנת להרדים תחושות מוסר אפשריות בקרב העם הגרמני.  ההשוואה בין האנטישמיות הגזענית כנגד יהודים באירופה ויהודי המזרח והיחס של היהודים בארץ ישראל כלפי ערביי ישראל האורבים להשמדתנו (ערביי ישראל אומרים, לא אנו), הינה מופרכת, נכלולית וצבועה.

רתיעתו של הציבור הישראלי ממהגרי העבודה הסודנים הבילתי חוקים מקבילה לתגובות המתעצמות האירופיות כנגד ההגירה האיסלמית לתוככי אירופה.  ההבדל העקרוני?  מדינת ישראל כבר כיום נחשבת לצפופה בעולם (בין גדרה לחדרה).  מדינת ישראל, ויש לנו רק אחת זעירה, הוקמה כמקום מקלט לעם היהודי, לא לסודני.  ישראל חייבת להיות מוכנה בהתראה קצרה להפליא לקלוט פליטי שינאה ואנטישמיות כנגד יהודים מכל מקום בעולם (ראה ערך יהדות וונצואלה) והשטח לכך כאמור מוגבל ביותר.  לכן, אפשר אמנם שהלעומתיות האזרחית המקומית בערי ישראל המובנת ככל שתהיה, גם אינה נעדרת אבק של גזענות.  אך בראיה הלאומית הכוללת אין לגזענות כאן ולו דבר עם רצוננו הלאומי הלגיטימי לחסום את ההסתתננות הבילתי חוקית למדינתנו.

אף אחד לא יוצא נקי

גם 50 הרבנים המדוברים  לא מגלים שאר רוח רב.  האמור הוא ב-אלה המחייבים מניעת דיור של ערבים בין יהודים, לבין אלו לעומתם הנושאים תורת ישראל לשוא, המגנים את הרבנים המתנגדים להתישבות ערבית בינינו.

50 הרבנים הדורשים מניעת דיור של ערבים בישובים יהודים צודקים אך לא חכמים.  במדינה דמוקרטית נושא מעין זה אינו ענין לתקנה והתארגנות ציבורית, שאינה לגיטימית במקרה זה, אלא להתנהלות אישית ופרטנית בלבד.  כל שעל כל רב מעונין היה לעשות הוא להוציא קול קורא, באופן פרטי לכאורה, המסביר עמדתו (הצודקת) ולהתיר לכל אדם ואדם לקבוע את התנהלותו בהתאם לחופש המוקנה לו בשיטה הדמוקרטית דהיינו, לא למכור או להשכיר בתיהם לערבים.  התארגנות הרבנים משדרת כוללנות שהיא-היא המשדרת גזענות.

מנגד, מתנגדי קבוצת 50 הרבנים מקרב רבני המגזר הדתי שוגים אף הם.  כפי הנאמר, אין דין אויב כדין 'גר' וערביי ישראל ברובם הניכר הינם אויב.   אכן אזרחים, אך על הנייר בלבד, הללו אויבים למדינתם מתוככי מדינתם.  ומכאן שהללו אינם 'גרים' בינינו ולכן אין זכויות ה'גר' חלות עליהם.  כל שחל עליהם הוא חוקי מדינת ישראל מעצם היותם אזרחים אך מנגד, הינם חשופים להעדפות הציבור חפץ החיים היהודי כפרטים, בהתאם לשיטתנו הדמוקרטית. 

ראש הממשלה חייב מעצם תפקידו לגנות את פסק ההלכה האוסר על השכרה / מכירת בתים לערבים, אך אנו האזרחים, אנו אלה שנשלם בדם ילדינו ומשפחתנו את תוצאות התקינות הפוליטית הדמוקרטית.  קל יחסית להיות נאור כאשר משפחתו של "האחר" מתרסקת לחתיכות מדממות.  שונה הדבר כאשר משפחתנו היא העולה בסערה השמימה.  כאשר יקירינו הופכים מנתון סטטיסטי לגוש מדמם, הדברים ניראים אחרת לחלוטין.

אכן, אין להוציא פסק הלכה מאורגן וגורף כנגד אי מכירת בתים לערבים, זה מריח לא טוב.  אך יש לקדם הלכה כנגד מכירת בתים לאויבים, וערביי ישראל ככלל, בנקודת זמן זו, הינם אויבים (עם יוצאים מהכלל שאינם כאמור הרוב). 

אנו נימנעים מלהודות בכך, תקינותנו הפוליטית היא שתהרוג אותנו ביום מן הימים.  רובם של ערביי ישראל הינם אויבים המסוכנים מונים רבים מאויבים חיצונים באשר הללו משתמשים בדמוקרטיה חסרת האונים, האוטופית שלנו, על מנת להשתלט על סלע קיומנו מבפנים.

על מנת להוסיף חטא על פשע הרי שקיימים גורמים מקרב העם היהודי היושב בציון המסיעים להם בחדירתם לבסיסי השילטון לקראת תפיסתו בבוא היום בכח חוסר האונים הדמוקרטי.  אל לנו לתמוה באשר אלו הגורמים בינינו החוברים האחד לשני בכל העולם על מנת לקעקע יחדיו ובמתואם את הציוויליזציה המערבית לאמור: השמאל הקיצוני העולמי החובר לג'יהאד העולמי במחול המוות המערבי.

אנו משיתים את כל האחריות על יחסים תקינים בינינו לבין ערביינו אך על עצמנו.  בהתנשאות מגוחכת אנו פוטרים את המגזר הערבי מכל אחריות תורמת ליחסים המעורערים בינינו ולא היא.  עד שלא יקום מנהיג מהמגזר הערבי ובאומץ לב יכיר באחריותו התורמת של מגזרו הוא למצב המשטמה ההדדית הנוכחי (ראה מסמכי וועדות ההיגוי הערביות החותרות לחיסול ישראל), אין כל סיכוי לשיפור, גם אם נעתיר על המגזר שפע מזומנים נוספים (לשחדם כמובן) או ננגב חומוס יום ולילה במסעדותיהם.  מצב הענינים חייב ליטות לגרוע יותר בהרבה על מנת שאולי יהיה טוב יותר אחר כך.  מכל מקום, זה לא יקרה בחיינו.

כעת, מכיוון כי רק האל בוחן כליות ולב ולכן אנו, בני התמותה איננו יודעים מחשבותיו של אדם ומכאן כי איננו יודעים ואיננו אמורים לדעת באם הערבי הישראלי הניצב בפנינו ובקשתו לדיור בידו הינו ידיד או אויב, ומכיוון שמירב הסיכויים כנאמר לעיל ולאור הסטוריית הסיכסוך והדם הרע הקיים בין הצדדים, כי הינו אויב, הרי שההגיון הפשוט מזכה את החרד לעצמו, למשפחתו לילדיו לסרב לבקשת המגורים של הערבי בשכנות למשפחתו.  זו אינה גזענות, זו חרדה אנושית, קיומית לגיטימית, אשר אינה מלמדת על אי-נאורות.

נייר הלקמוס שלנו, אבן הבוחן האמיתית שלנו כלפי ערביי ישראל תצוץ לאמיתה לכשיגור זאב עם כבש.  כאשר יחלפו מספר דורות לאחר הסכם שלום אמת (לא "שלום עכשיו" מחרחר מלחמה וודאית) בינינו לבין הערבים, אשר גם זה יגיע בוודאי בחלוף מספר דורות מימינו, רק אז נוכל לשחרר את רצועות הזהירות והחרדה הקיומית ולקבל את הערבים בינינו כשווים באמת ובתמים.  ובאם לא נינהג אז כך, יהיה זה הסימן לגזענות לאשורה.  אך הבה ונמתין בסבלנות לימים ההם.

הערה לדו"ח המבקר

והערה לגבי דו"ח המבקר באשר למצב שרותי הכבאות אשר פורסם ב- 8 דצמבר 2010 ,  והערה זו מופנית למקבלי ההחלטות.  אל תאבדו פרופורציה, האווירה הציבורית היא אווירת היסטריה ולינץ' המלובה כתמיד על ידי תקשורת עויינת, אך אל תיתנו לאווירה זו לסחוף אתכם.  צרכי מדינת ישראל הם גדולים ורבים, השקעה גדולה בילתי מידתית במקום אחד, גם אם נאותה ונכונה לכאורה, תנזק קשות את המקומות הניזקקים האחרים.  שיקלו החלטותיכם בשום שכל ובאחריות לאומית כוללת ולא בהתאם לגחמת הרגע. הזנחה של שנים רבות לא תעלם באחת.  עם כל הדחיפות המובנת, אל תיסחפו, אל תיפלו בפח של אויבינו מחוץ ואף מבפנים, יש לתקן תוכנית כיבוי שרפות ושרותי חרום מערכתית כוללת, רב שנתית ולבצעה כרוחה וכלשונה ולא אך פעולה חפוזה המכוונת להפיס דעתו של הציבור, אשר ממילא הינו החכם דיו להבין בסופו של יום את רצינות המצב אך בה במידה את גרוטסקיות הרגע.  זה הינו זמנו של המבוגר האחראי, האחריות היא תמיד עליכם.

אהרון רול

amroll@sympatico.ca

http://www.global-report.com/aroll/

www.aaronroll.com

http://www.aaronroll.com/democracy/Hatred_for_Nothing_Volume2.pdf

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אהרון רול

מאת: אהרון רולאקטואליה21/01/13967 צפיות
קיימת אנומליה מוזרה במקומתינו, רעיונות השמאל בישראל לגבי הפתרונות המדיניים האפשרים הם אשר הביאונו אל עברי פי פחת מהבחינה המדינית ובעקבותיה אפשר כי גם מהפרספקטיבה הביטחונית.

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13881 צפיות
זה זמן כי עלינו לחדול מההתחסדות הנילעגת באשר לפעולות בגידה של ישראלים ילידי המדינה וחניכי מערכת החינוך שלה הנוטלים חרות בנפשם ובמעשיהם הבוגדנים בעוד "טובת מדינת ישראל" בפיהם, בידיעה ברורה ובכוונת מכוון לפעול למען הרס המדינה בה הינם חיים וזאת למען מלא משאלות ליבם האישיות

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13907 צפיות
מזה שנים שאנו תמהים אודות נבואות הזעם והאיומים הנלעגים של הכישלונרים הנבואיים הסדרתים בדבר יצירתה של מדינה דו-לאומית אחת ממערב לנהר וזאת במדה ולא נגיע להסכם שלום אשר בבסיסו נמצאות "שתי מדינות לשני עמים".

מאת: אהרון רולאקטואליה17/01/13941 צפיות
פטירתה של ענת גוב ז"ל ב- 9 דצמבר 2012 ,ממחלת הסרטן נתנה את האות לפתיחת "הילולת רבה גוב בעלת הנס". ואנו כלל לא ידענו כי ,המשיחה גוב, מהלכת בנינו במו רגליה. אשרינו שזכינו להתבסם ולהתעפר באבק רגליה.

מאת: אהרון רולאקטואליה07/01/13894 צפיות
דומה וכבר ראינו ושמענו כל האפשרי ממעללי התקשורת הישראלית, אך שוב אנו עומדים פעורי פה נוכח השרלטנות הבוטה, מחרוזות השקרים וחצאי האמיתות, עיוות המציאות למחוזות הדמיון – על גבול פתולוגיית הנפש,

מאת: אהרון רולאקטואליה26/12/12958 צפיות
יראה כי בוועדת הבחירות המרכזית הפועלת לקראת הבחירות הבאות עלינו בעוד מספר שבועות, מישהו משתעשע בסמים קשים וניראה כי המדובר בשופט אליקים רובינשטיין יושב ראש הוועדה.

מאת: אהרון רולאקטואליה29/11/12969 צפיות
הוכחה נוספת לאזלת המח של "כתבים בכירים" בערוץ 10, שרלטנות לשמה המסבירה מדוע הערוץ הכושל הזה מתדרדר לתהומות החידלון מאחר שהצופים מאסו בו, ניתנה לציבור מפי האתון, פלוני, עימנואל רוזן

מאמרים נוספים בנושא אקטואליה

מאת: בנימין קלינגראקטואליה25/08/222641 צפיות
ניתן להגיש תכניות פינוי בינוי ישירות לאישור הוועדה המחוזית גם כשיש הסכמה של פחות מ-100% מהדיירים עו"ד אלעזר במברגר, ראש הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית, הבהיר לאחרונה כי ניתן להגיש תוכנית פינוי-בינוי ישירות לוועדה המחוזית, ללא צורך בהסכמתה של הוועדה המקומית דבר שיכול לסייע להזיז פרוייקיים תקועים.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה03/05/222363 צפיות
מי רשאי להגיש בקשה להיתר בניה? הנדסאי בנין, אדריכל, מהנדס , קונסטרוקטור או כולם? בקשות כעורך ראשי להיתר בנייה ובאילו מבנים? פסק דין שהתקבל בימים האחרונים בבית המשפט המחוזי בחיפה מפזר את הערפל ועושה סדר בסוגיה הבוערת. השופטת תמר שרון נתנאל, קבעה כי אדריכלים בלבד יוכלו לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר למבנים של ארבע קומות ומעלה. מהנדסים לעומתם, יהיו רשאים לשמש עורכים ראשיים ולהגיש בקשות להיתר רק כאשר מדובר במבנים פשוטים בשימושים מוגבלים, כשהכוונה היא למבני מגורים, אחסנה ומלאכה בני פחות מארבע קומות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה22/01/221801 צפיות
רישוי זמין ומידע חיוני בעניין הגשת בקשה לתיק מידע להיתר והליכי הרישוי: כחלק מתהליך הדיגיטציה של שירותי משרדי הממשלה השונים, ביוזמה הנקראת 'ממשל זמין', הוקם ב-2006 אתר רישוי זמין של מנהל התכנון, אשר מאפשר בקשה להיתר בנייה באופן מקוון לחלוטין. המערכת הוקמה בהתאם לתיקון 101 לחוק התכנון והבנייה.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה16/09/211592 צפיות
בית המשפט לעניינים מנהליים בראשל"צ הורה לאחרונה לבטל שני כתבי אישום שהוגשו נגד עברייני בנייה, בנימוק שהמדינה התעלמה מתיקון מס' 66 לחוק סדר הדין הפלילי, המאפשר לסגור תיקים "קלים" בהסדר וללא מעורבות בית משפט.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה19/08/211595 צפיות
מהו רישוי הבנייה? תהליך רישוי הבנייה מלווה את הבונה משלבי תכנון הבנייה ועד לסיום הבנייה. התהליך מתבצע מול הועדה המקומית לתכנון ובנייה. ועדות לתכנון ובנייה נמצאות בפריסה ארצית, לכל ישוב ועדה מקומית לתכנון ולבנייה אליה הוא שייך. לרשימת הועדות והיישובים לחץ כאן תהליך רישוי הבנייה מרכב מ 5 אבני דרך מרכזיות: התקשרות עם עורך בקשה - קבלת מידע להיתר- תכנון - קבלת היתר בנייה - מהלך הביצוע האם תמיד צריך לבצע את כל תהליך הרישוי? לרוב עבודות הבנייה יש לבצע את כל תהליך הרישוי ולקבל היתר בנייה, המהווה אישור מהוועדה המקומית לכך שתכנון הבניין תואם לתוכניות המאושרות ולדרישות הוועדה. ישנן מספר עבודות בנייה שמצריכות דיווח בלבד - פטור מהיתר. גם בפטור מהיתר הבנייה חייבת להיות בהתאם לדרישות הועדה המקומית והתוכניות המאושרות.

מאת: בנימין קלינגראקטואליה01/06/211373 צפיות
אז מה זה אגרות בניה והיטלי פיתוח? אגרות בניה והיטלי פיתוח, הינם תשלומי חובה המוטלים על ידי רשויות מקומיות ותאגידי מים וביוב, לשם מימון התקנתם ורכישתם של תשתיות ציבוריות בתחומן המוניציפלי כגון: כבישים ומדרכות, תיעול, ביוב וצנרת מים. אגרות בניה והיטלי פיתוח אלו נדרש לשלם מי שהוא בעלים של קרקע ו/או מי שמבקש לבנות על קרקע ו/או בעלים המעוניין להוסיף בניה למבנה קיים. לצורך גביית אגרות בניה והיטלי פיתוח יש צורך בהתקיימותן של עילות (“אירועי מס”) המצויות ברוב חוקי העזר ובכללי דמי ההקמה, אשר במועד התממשות

מאת: אברהם פכטראקטואליה26/05/211226 צפיות
איפה ההסברה הישראלית – ישנה, מנמנמת, מגמגמת ובעיקר מפגרת בזמן אמת. למה אין בישראל – שר הסברה? אם יש מקום לשר מים- יש בוודאות מקום לשר הסברה במשרה מלאה. אבל משחקי אגו – מאבק בין משרד החוץ ומשרד ראש הממשלה – מונעים זה שנים מינוי חיוני של שר הסברה בארץ, אך בעיקר בחו"ל, במיוחד בימים אלה של אנטישמיות מתגברת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica