הנושא ברשומה זו בתחום המוסיקה לאירועים, הוא מוסיקה לאירועי חברה, זהו נושא מאוד חשוב שלא תמיד מייחסים אליו תשומת לב רבה ולא בצדק. מוסיקה לאירועי חברה מאוד חשובה, מפני שהיא במידה רבה מכתיבה את הצלחת הערב, ישנן לא מעט חברות שמזמינות תקליטנים לאירועי החברה שלהם וזה דבר מה שמשקיעים בו לא מעט ולא בכדי.
אירוע חברה שבו הדי ג'י מצליח לאחד את קהל האורחים שהם בדרך כלל עובדי החברה ובני הזוג שלהם, הוא אירוע שנותן המון אנרגיות לעובדים, מגביר את ההזדהות של העובדים עם החברה שלהם ואת הרצון שלהם להשקיע בהצלחת החברה. כמובן שהמניע של העובדים בחברה איננו תלוי רק בהצלחת ערב חד פעמי , אבל הצלחה של מסיבת חברה באירוע כזה משאירה את אותותיה בחברה למשך זמן רב, מאחדת את השורות וגורמת לעובדים גם תחושת גאווה, שהם עובדים בחברה המשקיעה בהם מעבר לשכרם.
בניגוד למוסיקה לאירועים אחרים כמו מסיבת צעירים או מסיבה בקיבוץ, או מוסיקה לחתונה המשימה של הדי ג'י באירוע כזה קשה הרבה יותר. מדוע? מפני שבדרך כלל עובדים בחברות, אלא אם זה עובדים בחברות גדולות שיש בהם הרבה עובדים צעירים כמו בסלקום או אורנג', אינם יוצאים יחדיו לאירועים ומסיבות ואינם ברגיל, מסתובבים יחד, בניגוד למוסיקה לחתונה בה לדי ג'י יותר קל, שם יש צעירים שמכירם אחד את השני מילדות, עברו יחד הרבה מאוד דברים, חלקם ממש כתף אל כתף, שלא לדבר על אורחים בחתונה שהיו חברים של החתן ביחידה הקרבית שבו הוא שירת, או גדלו איתו יחד בשכונת המגורים שלו. או למדו עם החתן והכלה יחד באוניברסיטה וזה משנה לגמרי את הצלחת הדי ג'י באירוע כזה. מבחינת המוסיקה לחתונה מול מוסיקה למסיבת חברה. כאן זה מעט שונה, מידת ההיכרות בין עובדים בחברה איננה אינטימית ועמוקה ואף בחברה בדרך כלל, יש היררכיה. על כל המגבלות האלה, די ג'י טוב צריך לדעת להתגבר. חלק מהדרכים להתגבר על מצב כזה, הן להביא עזרים נוספים לאירוע. זה בהחלט מה שלא מעט אנשי משאבי אנוש עושים באירועי חברה: בר שתייה מושקע, או מעגל מתופפים כל שהוא או מסיבת נושא. הדי ג'י צריך למצוא דרך בה הוא יוכל לשבור את הקרח ולהניע את האורחים לפעולה. שיחה עם אחד מנהלים או אחד העובדים, עשויה להקל על הדי ג'י בפעולה, כך שיוכל לדעת אלה שירים אהובים על העובדים, אם יש איזה שהוא שיר אהוב במיוחד, אם ישנה קבוצה מובילה של עובדים שייענו למוסיקה מסוימת וכדו.