פיאט פנדה – מכונית מיקרו מבית פיאט. ה פיאט פנדה הושקה לראשונה ב – 1980 ויוצרה ברציפות עד 2003, שבדרך עבר שני מתיחות פנים. הפנדה הנוכחית, היא דור שני למכונית המיקרו, החלה להימכר בעולם בשנת 2003 ומיד זכתה להצלחה גדולה ברחבי אירופה, דבר שהעניק לה את תואר מכונית השנה לשנת 2004.
אלינו הגיעה הפיאט פנדה ב – 2004 בגרסת מנוע בנזין בנפח 1.25 ל' (60 כ"ס) ולתקופה קצרה מנוע 1.2 דיזל (70 כ"ס). בשנים 2007-2008 הפיאט פנדה נמכרה בגרסה כפולת הנעה AWD, אך היא לא זכתה להצלחה ויבואה הופסק. הפיאט פנדה זכתה להצלחה הודות לכמה תכונות שבאירופה ייחוסו אליהם חשיבות. ראשית, היכולת להכניס כ"כ הרבה שימושיות ברכב כ"כ קטן.
שנית, העיצוב המיוחד. שלישית, החיסכון בדלק ובפליטת המזהמים ולבסוף, מחירה האטרקטיבי, אפילו אצלנו. עם זאת, אסור לשכוח כי ה פיאט פונטו הוא רכב בינוני מאוד ברוב הפרמטרים שלו. יחידות הכוח לא חזקות מספיק, תא הנוסעים פשוט ודל ונוחות הנסיעה לוקה בחסר בשל מתלים רכים. סה"כ, מדובר בעסקה מצוינת למי שרוב הנסיעה שלו בשטח עירוני.
המימדים הקטנים, תצרוכת הדלק הנמוכה והמחיר הנמוך, עושה את הפיאט פנדה לאחד מהרכבים העירונים הטובים שיש.
פיאט פונטו evo – מתיחת הפנים של הפיאט גרנדה פונטו. הוצגה לראשונה בתערוכת ג'נבה 2009 ואלינו הגיע ב – 2010. בנוסף לדגם שמודכך למנוע 1.4 ל' (77 כ"ס), הפיאט פונטו איבו מציגה שתי גרסאות מנוע נוספות. האחת, מצוידת במנוע 1.4 ל' (105 כ"ס) והגרסה השניה במנוע 1.4 טורבו בנזין (135 כ"ס).
שני המנועים משודכים לתיבת הילוכים ידנית בעלת 5 יחסי העברה. שני המנועים מהווים קפיצת מדרגה בהשוואה למנוע היוצא, בעיקר גרסת הטורבו בנזין שמספקת לרכב אלמנט כמעט ספורטיבי. מעבר לכך, מדובר במנועים בעלי נצילות גבוהה, חסכוניים ופולטים מעט מאוד מזהמים באופן יחסי.