חפש מאמרים:
שלום אורח
16.09.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אומנות הפיתוי – 10 דברים שחשוב לדעת בפחות מ500 מילים

מאת: רן בקנברגדייטינג18/10/20101604 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אומנות הפיתוי – 10 דברים שחשוב לדעת בפחות מ500 מילים

1.      אומנות הפיתוי, אינה ייחודית לישראל, אלא שהיא תחום מתפתח בכל העולם המערבי.

2.      אומנות- מאחר שהיא מצריכה צבירת מיומנות על-מנת להצליח, פיתוי – מאחר שמטרת אותה האומנות היא פיתוי נשים. המדובר למעשה על ניסיון ללמד גברים שפחות מצליחים עם נשים, דרכי התנהגות של גברים שמצליחים איתן בצורה מצוינת, מתוך כוונה להפוך אותם למצליחים כמוהם.

3.      חוקיות ומוסריות – לא מדובר על הונאה ולא מדובר על תכסיסים! מדובר בדרך שינוי התנהגות של גברים, מהתנהגות שאינה מושכת נשים להתנהגות שהיא כן כזו. הכל חוקי, הכל ברוח טובה...ובסופו של דבר שני המינים מרוויחים ממנה.

4.      קסמים – אומנות הפיתוי לא עוסקת בקסמים. היא לא עוסקת בניתוחים פלסטיים, היא לא עוסקת במי שאתה לא. היא עוסקת רק בגבר, בהתנהגות שלו וכיצד הופכים את ההתנהגות שלו לכזו של אדם מצליח וכובש בחורות.

5.      איך לומדים- אומנות הפיתוי של נשים, נלמדת היום בכל רחבי העולם במסגרת קורסים קבוצתיים. ישנה אפשרות ללמוד את האומנות, גם במסגרת של מפגשים אישיים עם מאמן, אולם הלימוד הסטנדרטי הוא במסגרת קבוצתית, בערך עם עוד 20-30 חברים.

6.      השלכות חברתיות – מאות אלפי גברים לומדים את תחום הפיתוי ברחבי העולם ומיליונים נחשפים לתחום דרך האינטרנט. אם תבחרו ללמוד את התחום, תגלו שאתם ממש לא לבד. חברים שלכם ירצו לדעת מה למדתם, והידידות – ירצו, ויכשלו, בלהוכיח שהדברים שלמדתם לא עובדים.

7.      אומנות הפיתוי וביטחון עצמי – לימוד של אומנות הפיתוי, היא נדבך בשיפור הביטחון העצמי של אדם. כשאדם מרגיל את עצמו לפתח דפוס התנהגות של אדם מנצח, בכל הנוגע להצלחה עם נשים, הוא מפתח תוך כדי דפוס התנהגות של אדם מנצח בדברים אחרים בחיים – דרך רכישת ביטחון עצמי.

8.      אומנות הפיתוי חוויה – הלימוד בקורס אומנות הפיתוי הוא לימוד קבוצתי חוויתי. צוחקים, מתבדחים, לומדים ומתעוררים. זה לא רק מקום ללמוד איך להשיג בת זוג, אלא למצוא גם חברים.

9.      הצלחה – לימוד של אומנות הפיתוי, לא יכול להבטיח הצלחה, כי זו תלוייה בעיקר בתלמיד. ואולם, אלפי תלמידים בישראל כבר יודעים, כי האומנות איננה בדיחה וההצלחה שלהם עם בנות המין השני, השתפרה פלאים.

10.  לימוד אומנות הפיתוי בישראל – קורס אומנות הפיתוי בישראל לומדים במאפי, הראשונים שהכניסו את התחום הלימוד לישראל. הם המקצועיים ביותר, המוכרים ביותר ויש להם את מספר התלמידים הגבוה ביותר- http://tinyurl.com/32hcp4z

 

אבל לפני שאתם נרשמים למאפי, בואו לקבל מהם דברים בחינם! הכניסו את פרטיכם, קבלו בשלב הראשון ספר במתנה ובהמשך תקבלו ניוזלטר ובו טיפים יעילים שניתן להשתמש בהם באופן מיידי. http://tinyurl.com/32hcp4z.

      

בהצלחה ממני,

                        רן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רן בקנברג

מאת: רן בקנברגדייטינג20/10/102615 צפיות
המאמר הבא, מביא טיפים לדייט ראשון מוצלח. המאמר מיועד לגברים בלבד, נשים נא לא להיכנס..יש כאן סודות מקצוע..

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי17/10/101371 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית - 10 טיפים לחיילים משוחררים ולכל מי שניגש בפעם ראשונה לבחינה

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי15/10/101323 צפיות
המאמר הבא יענה לכם על ארבע שאלות עיקריות: המה – מה צריך לעשות כדי להצליח בבחינה הפסיכומטרית, הלמה – כי רבים האנשים שלא מבינים שפתרון הבחינה היא אומנות שצריך להיות משופשפים בה, האיך- איך משפרים את היכולת שלכם, ומעלים את הציון הפסיכומטרי בהרבה, איך עוד אפשר- שיטות אחרות וייחודיות להעלות את ציון הפסיכומטרי.

מאת: רן בקנברגדייטינג14/10/101772 צפיות
האתר מציע סקירה מקיפה, לגבי 6 מאתרי ההיכרויות המובילים באינטרנט. הסקירה כוללת איפיונים וציונים לכל אתר, כמו גם מחיר ואפשרות קיום של אופציות התנסות.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי13/10/101582 צפיות
המאמר מביא 21 נקודת חשובות לאלה ההולכים להיבחן בבחינה הפסיכומטרית.

מאת: רן בקנברגזוגיות ואהבה12/10/101401 צפיות
המאמר דן בנושא אתרי היכרויות ושם דגש על שלושה אתרי היכרויות, מהפופולרים בישראל, ששמים דגש שונה האחד מהשני, כשהתנאי הביסיסי בכולם הוא רישום בחינם ואפשרות לצפות בפרופילי הרשומים לאתר.

מאת: רן בקנברגפסיכומטרי12/10/101288 צפיות
המאמר דן בחוויה שלי של מעבר קורס הפסיכומטרי, בדרך לקבלה לפקולטה לרפואה באוניברסיטת ת"א.

מאמרים נוספים בנושא דייטינג

מאת: orya peryדייטינג29/10/152599 צפיות
לעיתים לזוגות חסרה פרטיות אם זה בשל העובדה שהם עוד צעירים וגרים בבית ההורים או שיש עיסוק מתמיד בילדים שנמצאים בבית, לפעמים פשוט מתחשק לקחת כמה שעות הפסקה ולהירגע מכל הלחץ בפרטיות באיזו פינת חמד. אך חדרים בבתי מלונות שוכרים ללילה שלם ומשלמים על כך סכום נכבד, כדי לחסוך בעלות גבוה שכזו ניתן להשכיר חדר לפי שעה. חדרים אלו לרוב כוללים סוויטות רחבות ידיים עם שלל פינוקים אך עם מחיר שעתי קבוע כך שאפשר להתפנק לחזור הביתה וכל זה במחיר סביר ביותר.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151949 צפיות
רוצים להפתיע את בן הזוג שלכם? מרגישים שהזוגיות שלכם זקוקה לריענון? יום הנישואין מתקרב? בדיוק עבור מצבים כאלו, הפתרון המומלץ הוא השכרת חדרים לפי שעה.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151968 צפיות
את ובן זוגך שוכבים על מיטה זוגית נוחה, על מצעים רכים במיוחד, מתכרבלים מול הטלוויזיה עם כוסות יין משובח ביד. כמה זמן עבר מאז הרשיתם לעצמכם להעניק חוויה רומנטית שכזו?

מאת: orya peryדייטינג15/10/151979 צפיות
המשפחה היא הדבר החשוב ביותר עבורך, כך שכמעט בכל יום, הנושא הזה מעסיק אותך- אתה מתעניין איך היה לילדים היום בבית ספר, את לוקחת את הקטן לרופא אם הוא חולה ושניכם דואגים להורים שלכם, אם חלילה קרה להם משהו, או שהם חולים.

מאת: orya peryדייטינג15/10/151918 צפיות
זוגות רבים מחפשים דרכים לגוון ולהעשיר את הזוגיות שלהם- השגרה היומיומית המתישה והמשעממת, עלולה להביא לשחיקה בזוגיות

מאת: orya peryדייטינג15/10/152182 צפיות
חיי זוגיות מוצלחים, פירושם השקעה בלתי פוסקת- בתשומת לב, בדאגה, בהבנה ובהפתעות מיוחדות שיוסיפו לה גיוון וצבע. אין ספק, שחופשה בצימר מושלג ברמת הגולן בחורף, או נופש חלומי באי מבודד יוסיפו מאוד לחוויה האישית והזוגית שלכם

מאת: orya peryדייטינג09/10/151849 צפיות
זקוקים לכמה שעות של רוגע עם הבת זוג? מעוניינים בסוויטה דיסקרטית עם פינוקים וג'קוזי? מאמר זה בהחלט יפשט לכם את הדברים וכך תקלו בבחירת המקום שבאמת מתאים לכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica