עולם הפרסום הולך וגדל, יחדעם זאת הוא גם משתנה ומשנה פנים ואופי כל פעם מחדש, מה שלהיט היום כברהיסטוריה מחר. לדוגמה אנשי המכירות שעברו מדלת לדלת היום נחשבים למטרידניםולכן אנחנו רואים אותם פחות ופחות על מפתן דלתינו. את אנשי המכירות ההם תפסהשיווק באינטרנט, בין אם מדובר בספא לא חוקי או קידום אתרים ומוצריהם.
אבל יש את שיטת הפרסום שהיא לא וירטואלית אבל גם לא מטרידה אותנובביתינו והיא שיטת הדפוס. היום הרבה מאוד עסקים משקיעים בויזואליות שלכרטיסי הביקור, שלטים של עסקים, מסעדות, חנויות ועוד. עיצוב חלונות ראווהופנים העסק.
העקרון הוא הדפסת מדבקות ענק באיכות מאוד גבוהה בעיצוב אישי (עניין של נסיון שיווקי בין אם המדבקה תמכור או לא).
המדבקות יכולות למשוך לקוחות בעזרת ויזואליות מכירתית, שם עסק מאודמעניין ויוצא דופן, מספר טלפון על רכבו של בעל מקצוע (טכנאי מחשביםלדוגמא), מבצעי סוף עונה על חלונות החנות ועוד. אבל יש גם אפשרות שהמדבקהלא תביא כלל תרומה שיווקית לעסק לכן בדרך כלל יש להיוועץ באיש שיווקמקצועי, או הגרפיקאים שעובדים בבתי הדפוס.
למדבקות הענקיות (יש גם בינוניות וגם חתכים על פי רצון הלקחות) יש איןסוף אפשרויות עיצוב, צבע וצורה. השימוש שלהן נעשה הן למטרות שיווקיות והןלמטרות אישיות של עיצוב הרכב או הבית.
כל מה שצריך זה רעיון וטעם טוב, ויש לכם מדבקה מעוצבת.