מי שהחזיק בתפישה לפיה ריהוט משרדי צריך להיות פרקטי (נוח ויעיל) צדק. כן כן, הוא קודם כל צדק אבל רק באופן חלקי. ריהוט משרדי אכן אמור להיות נוח לשימוש, נוח לתחזוקה ולהשתלב במסגרת המשרד כשהוא עונה על הצרכים העיקריים של צוות המשרד אבל - שימו לב זה אבל מודגש- בעידן התחרות האגרסיבית בין חברות בשוק, בין אם מדובר על משרד פרסום, חברת ביטוח,עורך דין או סוכן נסיעות ועוד, כאשר לכל אחד יש עוד מתחרים בדיוק בקצה הרחוב ולפעמים אפילו באותו בניין, ריהוט משרדי הוא חלק ממיתוג החברה. ריהוט משרדי הוא מה שאומר ללקוחות, למשקיעים, לפרטנרים לעתיד, לקולגות, ולעובדים אופציונאליים בראיון עבודה - בדיוק מי אתם ומה אתם.
ריהוט משרדי כמו גם ריהוט מוסדי יכול לשדר כל כך הרבה מסרים: יוקרה, פרקטיקה, אסתטיקה, נוחות, משפחתיות, מודרניזציה, אותנטיות ועוד. חשוב כמובן שהריהוט ישקף את ערכי החברה ולא להיפך.ברור שקודם כל יש את הערכים, העקרונות והמסרים שאתם מאמינים בהם ורוצים לשדר אותם ורק לאחר מכן יש לבחור ריהוט משרדי שמתיישב עם הערכים הללו ולא להיפך. יש משרדים רבים בהם השקיעו ורכשו ריהוט משרדי יוקרתי מאוד חדיש, מתוחכם, יוקרתי מאוד, כסאות מנהלים מרשימים, שולחנות מנהלים עשויים עץ יוקרתי... אבל משום מה לבעלי העסק נראה כאילו "לא ממש נוח" בתמונה הזו. אל תסחפו ואל תקפצו מעל הפופיק, משרד לא צריך להראות כאילו הוא עוצב על ידי מעצבי פנים בכירים, אתם לא רוכשים ריהוט משרדי בכדי לעצב משרד למגזין - משרד הוא הסביבה הב אתם עובדים יום שלם, הוא כמעט הבית, אתם, העובדים שלכם והלקוחות שלכם צריכים להרגיש בנוח. ריהוט משרדי צריך לשרת אתכם נאמנה ולא אתם אותו. ריהוט משרדי צריך להתאים לכם - לא אתם לו.
אין ספק שריהוט משרדי שמשדר את רמת העסק - יביא לקוחות, אם מדובר בלקוחות שמגיעים לבית העסק על מנת להתרשם ממנו, אם במסרים שהוא משדר לעובדים בעסק, ואם באוירה הכללית שהוא משרה במשרד ובעסק.
אין צורך שבית מלאכה ירוהט באותה מידה כמו משרד עורכי דין, משום שמדובר בשני עסקים שאמורים לשדר דברים שונים - אבל עדיין - בשני סוגי העסקים האלה יש לחשוב ולהקפיד על מה העסק ישדר ללקוחות ולעובדים.
אז חשבו קודם כל על העסק שלכם, מי אתם ומה אתם - ובעיקר מה אתם רוצים לשדר כלפי חוץ ובאיזו אווירה יהיה לכם נוח לעבוד ורק אז תתחילו לבחור ריהוט משרדי בהתאם.