כתיבת מאמרים היא כלי שיווקי חזק מאוד, בייחוד לעסק הביתי. יש לה מספר יתרונות מאוד בולטים, ואיך שלא מסתכלים על זה, כתיבת מאמרים יכולה לעזור כמעט בכל רובד של שיווק העסק.
פרסום בחינם
אנשים לא אוהבים פרסומות. אנשים לא אוהבים לשמוע סיסמאות שמשכנעות אותם לקנות משהו. מה אנשים כן אוהבים? אנשים אוהבים לדעת. לכן, כבעל עסק ביתי, ככל שתלמד אותם על המוצר שלך, על השוק שלו, על התועלת שבו, על דרכי יצורו, וכו', כך אנשים יתחברו יותר אליו. הצורה הכי טובה ללמד אנשים היא ע"י כתיבת מאמרים. במאמר שלך אתה לא מפרסם את המוצר, אלא מלמד משהו שאף אחד לא יודע. וזו הפרסומת הכי טובה שאתה יכול לעשות למוצר שלך.
קידום אתר בחינם
אפשר לשלם המון כסף כדי להביא את האתר שלך לידיעת הגולשים. ואם יש לך כסף, זוהי דרך מצויינת לקדם את האתר. באמצעות כתיבת מאמרים והכנסת קישור לאתר שלך לתוך המאמר, אתה, למעשה, גורם לגוגל ולמנועי חיפוש אחרים לקדם את האתר שלך בחינם. כמובן, שכדאי שהקישור לאתר שלך יהיה במקומות המתאימים. הניסיון שתרכוש בכתיבת מאמרים תביא אותך, אחרי מעט פעמים, למצב שבו תדע בדיוק מתי ואיפה להכניס את הקישורים, כך שמנועי החיפוש ימצאו אותם.
מיתוג אישי
אחד הדברים החשובים ביותר בעסק ביתי, בייחוד באינטרנט, הוא לבנות את עצמך בתור מותג. אם תתמיד בכתיבת מאמרים בנישה שלך, שמתאימה כמובן למוצר שלך, תהפוך את עצמך למומחה בתחום בעיניי הלקוחות הפוטנציאליים שלך. אנשים מתייחסים אל הכותב כאל סמכות. אם אתה כותב על משהו, אתה בוודאי יודע על מה אתה מדבר. ואם בכתיבת מאמרים אתה יכול לבסס את הסמכות שלך, הרי בתוכן שלהם, אתה מבסס את האמון בך.
לסיכום
באמצעות כתיבת מאמרים אתה עוזר מאוד לעסק הביתי שלך. אתה ממתג את עצמך במומחה בנישה שלך, אתה מקדם את האתר שלך בחינם ואתה מפרסם את האתר והמוצר שלך בחינם. כתיבת מאמרים היא עניין לא פשוט, ואתה חייב להתמקצע בו כדי להגיע לתוצאות טובות. במאמר זה הזכרתי בין השורות כמה יכולות שחשוב שיהיו לך כדי לכתוב מאמר טוב. על יכולות וכישורים אלה ואחרים אכתוב בהמשך.