ניתן לצפות בפרסומת בבלוג שלנו: הפקת פרסומות
ענקית הפאסט-פוד מק'דולנדס היא אחת מהמפרסמות הבולטות בשוק העולמי, אבלהמהלך השיווקי שהיא ביצעה לאחרונהבסידני, אוסטרליה, הוא באמת יוצא דופן.
בבלוג ADLAND פורסם כי מק'דונלדסלקחה צעד אחד קדימה את הכמיהה של כולנו לחזור אל הילדות ופשוט הרימהגן משחקים ענק המיועד למבוגרים במרכז סידני מול בית המכס. בסרטון שלפניכםניתן לראות כיצד תושבי סידני יורדים מהרכבת התחתית בבוקר יום שני, ובמקוםלמהר למשרד, הם עושים גיחה לגן השעשועים החדש. מקימי הגן עיטרו אותו בסמליםמוכרים משנות ה- 70 והאייטיז על מנת לחזק את הנוסטלגיה ותחושת הרטרו,כשהמטרה היא בעצם להזכיר לכולם – כמה כיף היה ללכת למקדונלדס כשהיינוקטנים. אגב, בשער עומד שומר ומגביל את הכניסה לאנשים מבוגרים בגובה של מעלמטר וחצי.
חוזרים לילדות לכמה רגעים
"החיים הבוגרים כרוכים בכל כך הרבה מגבלות וקשיים", הסבירה את המהלך הלןפארקר, מנהלת השיווק של מק'דונלדס באוסטרליה. "רצינו להזכיר לאנשים כימק'דונלדס היא מקום שכיף להיות בו עצמך ואף אחד לא שופט אותך. זה המקום שבואתה מרגיש כמו ילד שוב. ה- Playland למבוגרים מאפשר לנו לשכוח אם עמדנובדד-ליין או בתקציב ופשוט להתענג על רגעי ילדות מדהימים. יות של מקדונלדסאהבנו בתור ילדים הם חזרה בסגנון האסכולה הישנה נותן לנו את ההזדמנות לתבועהילדות שלנו, להסתכל על העולם דרך עיניו הצעיר שוב רק לאבד את עצמנו – אםרק לרגע".
הלייקרס על פיצה, סלטיקס על טוסט
עוד מותג אמריקאי נודע, שמגלה לנו שיווק מסוג אחר הוא ה- NBA. רגע לפנישסדרת הגמר הקלאסית בין לוס אנג'לס לייקרס לבוסטון סלטיקס מתחילה, ליגתהכדורסל הטובה בעולם, מוצאת דרכים חדשות להטביע את חותמה (כלומר, את הלוגושל הקבוצות…). כשההכנסותרק מרצ'נדייס מגיעות ללמעלה מ- 3 מליארד דולר בשנה, אפשר גם להתפנותולהיות יצירתיים.
אז תתפלאו, אבל כפי שאתם יכולים לראות בתמונות, הלוגו יכול להיות מוטבעגם על אוכל, רגע לפני שאנחנו מכניסים אותו לקיבה – על פיצה, על טוסטים, עלסוכריות, על שקיות קפה ואפילו על המנגל. כך ה- NBA מנסה להבטיח כי לא תשכחואת המותג, גם (ובעיקר) כשהוא הולך לקיבה שלכם.
לצפייה במאמר המלא כולל תמונות והפרסומת של מקדונלדס להכנס לבלוג שלנו: הפקת פרסומות