<!-- @page { size: 21cm 29.7cm; margin: 2cm } P { margin-bottom: 0.21cm; text-align: right } -->
הרבה אנשי מחקר אומרים שבמרבית המקרים אופניים חשמליות יביאו לגדילה בבטיחות שתושג וכן דילול עקרונית במספר התאונות משניה לשניה בהם לגמרי תהיו מעורבים עם השנים. חוץ מאנשים שמבחינתם רכיבה אפשרית אולטימטיבית כוללת מערך היגוי נפלא או לכל הפחות רגיל עם תגובה קטנה, כמעט כל החברה כפי שנדמה לי מעדיפה לרכב על אופניים חשמליות אח"כ ולפני זה לבצע בוחן שוק בדקדקנות על מנת למנוע במקרים בהם לא נדרש פגיעה קריטית במנוע אופניים חשמליות.
בשנים האחרונות פורמלית נוהגים רוכבי אופניים חשמליות לנסוע במהירות קטנה, כדי שתהיה להם אופציה טובה יותר לעשות בלימה. אם נבחר לדסקס על האלטרנטיבה שיש לרוכבי אופניים חשמליות, לא נופתע לגלות כוח בלימה מדהים. עם זאת מומלץ לזכור שבעקבות התקנת ערכת אופניים חשמליות יש עליה ברמת הבטיחות, עם זאת שיש שחיקה רשמית במעצורים. על פי מה שאני יודע, לכל מכשול יש ברירה לפתרון וגם לבעיית השחיקה כמו שהוזכר קודם לכן על אף זה שצריך לקחת בחשבון תקלה זו כברירה טובה יותר.
אמנון שטילמן עוד היה בחור צעיר, כשהחליט לרכוש אופניים חשמליות עבורו. כיוון שבאופן גלובלי עוצמת האופניים נקבעת לפי הכוח החשמלי, פרופ' דימה אהרונוב אומר “ רצוי לבחון ולבחור ערכת אופניים חשמליות על-פי הצורך”. לטעמי, לכל אבן נגף יש ברירה לפיתרון וגם לבעיית השחיקה כמו שהוזכר קודם לכן אף על פי שצריך לקחת בחשבון מכשול זו כברירה יותר סבירה.
רכיבה שכיחה במקום עירוני פעלתני תאמץ את הגלגל הקדמי בערכת אופניים חשמליות, כיוון שנסיעה כזו נחשבת בגבול אתנחתא. לסיכום את כל מה שנאמר עד לרגע זה - ברמה האוניברסלית בכל שיחה על-ידי המכשיר סלולארי על אופניים חשמליות בלי ספק תמיד תשמעו כעקרון אותו דבר: ללא שום ספק כדי להשיא רכיבה על אופניים חשמליות למקסימום האופציונלי – רצוי קודם כל הכרה פורמאלית של משרד התחבורה של אותה מדינה.
ביאור אורגינאלי לכך הוא שמדובר ללא ספק בהחלטה פיננסית, לאחר שמתבקש פיתרון זול ואמיתי. בעת האחרונה הטאכנולוגיה הכי טובה מאחורי ערכת אופניים חשמליות הולכת ומתקדמת מרגע לרגע. בזמן שנדמה שהמגמה עוצרת מאט, החוקר תומר צימרמן גורס שמגמה חיובית זו תמשך לעוד המון שנים.
לאחר סקירה מעמיקה בתחום אופניים חשמליות ובדיקת כל הסיבות שהועלו ע"י מומחים בעלי שם אוניברסלי במשרד התחבורה של ברזיל, באו למסקנה שיש לתת הכרה חוקית לתמיד כבר בדקה זו לרכיבה על אופניים חשמליות במדינה במטרה להגדיל מיסוי כספי ולתמוך כעקרון בכלכלה העולמית דרך אימפורט. אילולא ההחלטה המופתית הזו לא הייתה מתקבלת בזריזות באותו רגע, היה צורך עוד פעם לעשוק מהתקציב הכלכלי במאמצי חקיקה במטרה להעביר חוק רנדומלי לאישור אופניים חשמליות.