האם אפשר לחסוך כסף על ציוד משרדי?
כל בעל עסק יודע עד כמה יקר לרכוש ציוד משרדי או צרכי משרד. זה לא שהמחיר של כל מוצר ומוצר יקר בדרך כלל, זה פשוט שכל משרד בישראל זקוק בדרך כלל לכמות מאוד גדולה של מוצרים למשרד. כמות הניירת והדיו שמשרד גדול מבזבז ביום יכולים להיות לפעמים כואבים בכיס. את זה יש לקחת בחשבון בעת שמקימים משרד. עלויות אלו מורגשות משמעותית הן בהקמת העסק ובמעבר למשרד החדש והן באופן שוטף וקבוע.
אז מה עושים? השוואת מחירים סטדנרטית מראה שיש הפרשים גדולים במחירי ציוד משרדי של החברות השונות בישראל. בעוד יש חברות המספקות מחירים משתלמים ומוזלים, יש אחרות שמתקשות לעמוד במחירים הזולים, הן בגלל התחרות הקשה והן בגלל המצב הכלכלי הקשה. בכל אופן בעידן של גלובליזציה והורדת חסמי בירוקרטיה, חשוב לרכוש ציוד משרדי אצל חברה רצינית שתדע לספק לכם אחריות ושירות מקצועיים וזאת בנוסף כמובן למחירים המשתלמים.
על אילו מוצרים אנחנו מדברים? אנחנו מדברים על מגוון רחב של מוצרים כגון: ריהוט משרדי, שולחנים משרדיים, כסאות מנהלים, מחקים, מגרסה, כספות, ניירות, דיו, טונרים, מדפסות, טושים, קפה, כיבוד קל, ספרונים, קלסרים, מהדקים, מחוררים ועוד מבחר רחב של ציוד משרדי וריהוט משרדי כזה או אחר.
בכל מקרה ההמלצה שלנו היא פשוטה וברורה, עשו בדיקות השוואתיות בין החברות שמספקות את המוצרים, אין ספק כי תגלו הבדלים גדולים בין המחירים של החברות. ההבדלים יכולים להסתכם במאות שקלים בחודש אותם אפשר לחסוך מבלי להניד עףעף.