חתן שמתחרט לגבי חתונה זהו פחד נסתר (ואולי גם גלוי…) של כלות רבות לעתיד. כשמדובר בהברזה מהחופה עצמה – זה כבר סיוט. ומשום מה, בדיוק על המקום הרגיש החליטו לדרוך משווקי פג'ו בישראל יחד עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.
למי שלא ראה את הפרסומת שרצה בשבועות האחרונות בטלוויזיה: לחצו כאן לצפייה
הסלוגן שחותם את יצירת ה"מופת" הזו הוא "לנהוג בה לפני הכל" – ואני שואלת:
- כמה אידיוט היה צריך להיות המפרסם שבא לנגן לנו הנשים על המיתרים הכי רגישים?
- האם לא מספיק לנו גם ככה ההנחה (או שמא מדובר בשריטה עמוקה…) לפיה כל גבר שני פוחד מחתונה?
- האם לא די לנו בגברים בורחים מקשר ומחויבות לטובת צעצועים מזדמנים שנפוצים לכל עבר כמו רוח?
התשובה טמונה אולי במפרסם: זה אותו גבר שבימי השיגרה הוא כנראה הרבה יותר רגיש לסביבה – אבל ברגע האמת דעתו התבלבלה. היה טוב לו היה טורח להקיף את עצמו בצוות הקריאטיב שלו באישה שמיד היתה מונעת ממנו את הבושה ואומרת לו: "חראם! ככה לא פונים לאישה!"
נשים הן כבר מזמן קהל היעד המועדף של פרסומאים. לא בגלל טוב ליבן או מראן, אלא בעיקר בגלל טובות הנאה נחשבות. הנשים הן אולי לא תמיד בעלות המאה, אבל במרבית המקרים בעלות הדעה איך ואיפה להוציא את המאה. לכן, היום כולם יודעים שצריך למכור לנשים ובשביל למכור להן מוצר או שירות באריזה, צריך לקנות את ליבן.
ופה בדיוק הבעיה.. עוד לא יודעים פה איך למכור לנשים. המפרסם הממוצע לא ממש מבין מה נשים רוצות, וחמור מזה לא ממש מבין מה נשים בשום אופן לא רוצות.
אז הנה טיפ קטן באהבה לפיז'ו :
נשים לא רוצות שתנגנו להן בפרסומת על המיתרים הכי כמוסים של הפחדים. אם כבר החלטתם ללכת על נושא החתונה, עדיף שתבחרו משהו דביק רומנטי ומקסים כמו גבר שמחליט למכור את מכונית הפיג'ו החדשה שלו (תמורת 98 אלף ש"ח…), כדי שיהיה לו כסף לקנות טבעת יקרה לכלה המאושרת.
מאמר זה פורסם לראשונה בבלוג הייעוץ לנשים של סיגל גשורי