האינטרנט בשני העשורים האחרונים חולל מהפכה תרבותית-חברתית בעולם כולו. האינטרנט שינה לחלוטין את הנגישות שלנו למידע, לשירותים ולפעילות עסקית וכך למעשה פרץ את הגבולות הפיסיים בין מדינות העולם. המהפכה הזאת חדרה במהרה גם לתחום הצרכנות. בשנותיו הראשונות, האינטרנט היה נחלתם הבלעדית של חברות גדולות וחובבי טכנולוגיה. כיום האינטרנט נמצא בכל בית בישראל ובעולם המערבי.
רבים גילו במהרה כי אין צורך לחכות לטיול הבא לאמריקה בשביל לקנות מוצרים חדשים בתחום האלקטרוניקה או הסלולאר. כיום, בזכות הטכנולוגיה ניתן לקנות מכונת כביסה בחנות לאלקטרוניקה ברשת או לחם וחלב מסופרמרקט און ליין. אנשים רבים קונים היום מחשבים ניידים ומכשירי טלוויזיה דרך האינטרנט מבלי לבדוק באופן אישי את המוצר. ככל שקניות ברשת נעשו יותר נפוצות והוכיחו את אמינותן, הצרכן המודרני למד כי אין צורך לראות כל דבר במו עיניו ולחוש אותו בידיו.
קניות ברשת – הקלות של הקניה
הטכנולוגיה הפכה את איתור המוצר המבוקש ורכישתו לקלים מאי פעם. מנועי החיפוש באינטרנט פורשים את העולם לרגלינו. דרך מנועי החיפוש ובראשם גוגל, על ידי הקלדה פשוטה של מילה אחת או שתיים, אנו מוצאים מהר מאד מוצר שמעניין אותנו. ההשתכללות של חנויות מקוונות ומנועי החיפוש במקביל הפכו את הקניות ברשת לנפוצות ומקובלות בשל המהירות והנוחות הרבה שהן מעניקות לקונה. קניות ברשת הן בהרבה מקרים עניין של כמה דקות. יתרון נוסף הוא שהמוצר שרכשנו מגיע במשלוח עד לבית.
לקניות ברשת ייחודים נוספים שאינם מאפיינים קניות רגילות. דרך האינטרנט אפשר לבצע השוואת מחירים מבלי להתרוצץ בחנויות ולהתווכח עם מוכרים. ברשת ניתן להשתתף במכרזים ובקניות קבוצתיות. בנוסף לכך חלק גדול מהמוצרים ברשת מוצעים במחירים אטרקטיביים. ידוע למשל כי קניות ברשת של מוצרים אלקטרוניים הן משתלמות מאד לצרכן.
סופרמרקט אונליין - גם קניות לבית אפשר לבצע דרך הרשת
הרעיון העומד מאחורי טכנולוגיה הוא להפוך את החיים שלנו לפשוטים יותר. הטכנולוגיה מזרזת תהליכים ומפחיתה את המאמץ שאנו נוהגים להשקיע. בעידן הטכנולוגי של ימינו אין צורך לחפש את הטלפון הציבורי הקרוב בשביל לבצע שיחת טלפון. גם בתחום הצרכנות, הטכנולוגיה מאפשרת לנו לקנות כמעט כל דבר מרחבי העולם מבלי לצאת את ביתנו.
אין פלא אם כן שקניות ברשת חדרו גם לתחום הקניות לבית. בשנים האחרונות נולד באופן טבעי סופרמרקט און ליין. בתחילה סופרמרקט באינטרנט היה מכוון לנישות ספציפיות כמו אוכל אורגני, אבל עד מהרה המגמה הזאת התחזקה והתפשטה. כיום רשתות גדולות של מזון מפעילות סופרמרקט און ליין שניתן לבצע דרכו את כל הקניות לבית.
סופרמרקט און ליין מנצל את היתרונות של קנייה ברשת - חיסכון בזמן, נגישות ונוחות. במקום לבזבז שעות בנסיעה לסופרמרקט, עמידה בתורים וסחיבת מוצרים, סופרמרקט באינטרנט מביא את כל המוצרים שצריך לבית עד לסף הדלת.
המוחות שיזמו את רעיון של סופרמרקט און ליין חזו את הפוטנציאל הרב הגלום בו. יזמים אלה יודעים עד כמה חשוב הזמן לאדם המודרני העובד שעות ממושכות, ובמיוחד לאנשי משפחה המעוניינים לבלות זמן איכות מקסימלי עם משפחתם. סופרמרקט און ליין מאפשר לאדם המודרני לבצע את כל הקניות לבית, כולל בשר וירקות טריים, בכל שעה שנוחה לו, בלי ההתרוצצויות הרגילות הכרוכות בקנייה בסופר.
הדר גולדמן, בן 47, אב לשני בנות. היה ועודנו חבר בלהקת סיאם הלונדונית, אשר הוציאה 4 אלבומים והופיעה ברחבי העולם.לאחר מספר משרות במשרדי פרסום שונים חבר הדר גולדמן אל אילון זרמון ויחד הם הקימו את זרמון גולדמן, שנחשב למשרד הפרסום המוביל בישראל.