חברות ניקיון תפקידן לתת שירותי ניקיון למגזרים השונים, אם למגזר הפרטי העיסקי או הציבורי,אך בזמן האחרון אנו עדים לתופעה חדשה, "קידום אתרים במנועי החיפוש השונים" כמו גוגל, וואלה, נענע, נטקם ,יאהוו ועוד.יושבים הבעלים של חברות הניקיון השונות ועוסקים בקידום האתר שבבעלותם עד כדי שיכרון חושים,שיכרון המיקום הרלוונטי הכל כך מבחינתם, וזאת על מנת לקבל עבודה ביתר קלות ללא השקעת פירסום הבא מפה לאוזן שכן גוגל או כל מנוע חיפוש אחר כבר יעשה את עבודת הפרסום עבורם.אך אלייה וקוץ בה שכן בדרך מוציאים הם כסף רב על מקדמי אתרים המבטיחים להם מיקומים גבוהים ,סוחטים אותם כספית ונפשית, ובמקום להתרכז בעבודתם שהיא עבודת ניקיון ופוליש הם מתרכזים בתפוח על העץ ומבזבזים כסף רב שבסופו של יום מתגלגל לפתח ביתינו או יותר נכון לפתח כיסנו, שכן מישהו חייב לשלם את ההוצאה הגדולה עבור הפירסום המפוקפק, מה גם שכבר אין לחברות הניקיון את החשק ללכת להצעות מחיר ולקבל עבודה, והרי ידוע שיד חרוצים תעשיר כפי שאמר המלך שלמה,הולכים הם אל הלא נודע אל הדימיון אל האשליה ואל הקידמה הטכנולוגית ההרסנית.אז איפה עוד ניתן למצוא את חברות הניקיון העממיות, החרוצות, את חברות הניקיון המגיעות בבוקר השקם כדי לנקות דירה אחרי בניה או ניקוי דירה חדשה לפני כניסה המציעות פוליש ווקס או פוליש קריסטל,ליטוש אבן, ולא ליטוש יהלומים,ליטוש מרצפות לחידוש,ולא ליטוש אתר האינטרנט.לכן כשאנו מעונינים להזמין חברת ניקיון לדירה חדשה חשוב מאד לחפש חברת ניקיון מומלצת על ידי מכרים או חברים שלנו,חשוב מאד לפגוש את הבעל בית של אותה חברה ולהתרשם מהגינותו ומהמחיר המוצע.
כותב המאמר הוא בעל חברת ניקיון פוליש אור הברק.