סוד הקסם של הכוח הצרכני הוא שככל שמדובר בכוח מסיבי יותר כך ההיצע וההטבות גדולים יותר. דוגמא בולטת לכך מהווים מועדוני לקוחות של חברת האשראי cal. מועדוני לקוחות מאגדים תחת מכסה אחד ציבור אנשים בעלי מאפיין מסוים וכך בעצם נוצר כוח קנייה משמעותי בעל מטרות דומות ואורח חיים זהה.
למאמר המלא...
|
החל משנת 1996 בעקבות חוק בכר שונה שוק הלוואות ואשראי בישראל ונפתח לא רק לבנקים אלא גם לבתי השקעות, חברות ביטוח וחברות כרטיסי האשראי. חברות החוץ בנקאיות קיבלו דחיפה משמעותית אודות להחלטה להגביל את האוברדרפט בחשבון העובר ושב והחלו מציעות מגוון הלוואות ללא כל ערבות ובתהליך מזורז.
למאמר המלא...
|