מזל טוב! יש לך אתר מקצועי ומעוצב עליו שילמת במיטב כספך.
נכון להיום יש לך אתר אבל אף אחד לא מכיר אותו (פרט לפקידה ולאשתך), מה עושים?
מה תפקידו של האתר?
ובכן, נכון להיום האתר שלך הוא כמו חבילת כרטיסי ביקור שנמצאים במגירה בשולחן העבודה שלך שכרגע לא מקדמים את העסק שלך כלל.
למאמר המלא...
|
"שלום מדברת אביטל חן מנהלת השיווק
של FRESH STUDIO – סטודיו לעיצוב גרפי."
עם מי אני מדברת בבקשה?
תשובה: חיים .
"אהלן חיים, מעניין אותך להגדיל את המכירות בחברה שלך?
למאמר המלא...
|
זרימה של תקשורת החוצה היא קדושה יותר, מוסרית יותר, מתגמלת יותר ויעילה יותר מאשר זרימת תקשורת פנימה
כסף, עבודה, עובדים, תקשורות נכנסות ,
מה שצריך לעשות זה להוציא יותר תקשורת מאשר לקבל>רשימת תפוצה.
למה ניוזלטר?
אני מתזמן מתי לשלוח.
אני מחליט מתי הלקוח יראה מה חדש אצלי.
מסר חוזר: ככל שאני מתקשר לאורך זמן כך האדם זוכר אותך.
המקבל יכול לעביר אותה לחבר אחת או שתיים.
טיפיים מקצועיים .
למאמר המלא...
|
יועץ ארגוני, למה עסק צריך ייעוץ ארגוני?
רוב העסקים מתחילים מאדם אחד או שניים, הם עובדים קשה והעסק מתחיל לגדול, נסגרות הרבה עסקאות טובות
ומתחיל עומס על מייסדי העסק ואז מחליטים להכניס עובדים כי העסק גדל.
אתה כבעל העסק רוצה לפתח את העסק לעסק גדול ומרוויח, אבל איך עושים את זה?
למאמר המלא...
|
ייעוץ ארגוני, למה עסק צריך ייעוץ ארגוני?
רוב העסקים מתחילים מאדם אחד או שניים, הם עובדים קשה והעסק מתחיל לגדול, נסגרות הרבה עסקאות טובות
ומתחיל עומס על מייסדי העסק ואז מחליטים להכניס עובדים כי העסק גדל.
אתה כבעל העסק רוצה לפתח את העסק לעסק גדול ומרוויח, אבל איך עושים את זה?
למאמר המלא...
|
ייעוץ עסקי, למה עסק צריך ייעוץ עסקי?
האם לא מספיקה חכמת רחוב וניסיון חיים כדי לנהל עסק?
אין ספק כי יש עסקים אשר מצליחים לשרוד גם ללא ידע עסקי מוכח.
אבל האם הם יכולים לשרוד טוב יותר האם הם יכלו בזמן הזה להרוויח יותר כסף ולפנות לעצמם זמן חופשי
עם המשפחה שלהם התשובה היא בהחלט כן.
למאמר המלא...
|
ייעוץ עסקי, למה עסק צריך ייעוץ עסקי?
האם לא מספיקה חכמת רחוב וניסיון חיים כדי לנהל עסק?
אין ספק כי יש עסקים אשר מצליחים לשרוד גם ללא ידע עסקי מוכח.
אבל האם הם יכולים לשרוד טוב יותר האם הם יכלו בזמן הזה להרוויח יותר כסף ולפנות לעצמם זמן חופשי
עם המשפחה שלהם התשובה היא בהחלט כן.
למאמר המלא...
|
עסקים ושיווק:
זכור את היסודות!
לעתים קרובות אנו שומעים על עובדות יסוד בעסקים ושיווק וב ייעוץ שיווקי, בכל עסק שאנחנו יכולים להימצא בו יש הרבה אמת, ואני רוצה לחלוק כמה יסודות חזקים אשר נשכחים לעתים קרובות למדי:
1. השתמש "תחזור בקרוב" קופון או תוכנית על מנת לתמרץ ביקורים חוזרים וקניות. זה פשוט עבור בתי קפה ומסעדות! קבל נתונים יצירתיים וחשוב על איך זה יכול לעבוד בעסק שלך.
למאמר המלא...
|