|
|
|
|
|
NielsenIQ BASES הכריזה על הזוכים בפרס Design Impact לשנת 2022
|
|
|
NielsenIQ BASES הכריזה על הזוכים בפרס Design Impact לשנת 2022שיקאגו, 21 ביולי 2022, (BUSINESS WIRE):NielsenIQ שמחה להכריז על הזוכים ב-NielsenIQ BASES Design Impact Awards לשנת 2022 עבור תעשיית מוצרי הצריכה הארוזים (CPG). התחרות העולמית מזהה וחוגגת את עיצובי החבילות הטובים ביותר מסוגם, ואת ההשפעות העסקיות שהם מביאים לחברות שלהם. הזוכים השנה כוללים מותגים שסיפקו אריזה חדשנית ויצירתית עם תפיסות עיצוביות ששיקפו את החזון של המותג תוך תמיכה במסע הקונים.
שישים מותגים הגישו עיצובים מחודשים של אריזות, והצוות של NielsenIQ BASES השתמש בנתוני המכירות הקמעונאיות (RMS) הקנייניות של החברה כדי לזהות אילו מותגים הציגו עלייה במכירות לאחר השקת העדכון של עיצובי החבילות. בנוסף להערכת נתוני ה-RMS, NielsenIQ ערכה סקר התנהגותי של 15,000 קונים כדי להעריך ערכים בודדים לאורך מסע הקונים. כל מוצר נבדק כדי לקבוע אם הוא מציג חבילה מושכת ויזואלית, שניתן לזהותה בקלות, ומאפשרת לצרכנים לאתר את המוצר על המדפים ולהניע אותם לרכוש את הפריט. התוצאות חשפו 10 זוכים בקטגוריות CPG שונות עם עיצובים מצוינים וגידול מדיד במכירות.
"הצוות שלנו נרגש לתמוך במותגים בעלי השראה והמספקים אריזות רעננות ומעוצבות להפליא המעודדות צמיחת מותג והצלחות פיננסיות, ולקדם אותם", אמרה אנדריאה פרבוני, סגנית נשיא ומובילה גלובלית של BASES Design Solutions ב-NielsenIQ. "הזוכים השנה מראים כיצד אריזות מעוצבות מחדש יכולות לעזור לשנות ולהעלות את השורה התחתונה של מותג. החברות האלה עשו את זה נכון ואנחנו נרגשים להציג את ההישגים הבולטים שלהן".
הזוכים בפרס ההשפעה העיצובית של NielsenIQ BASESלשנת 2022* הם:
L'usine* - לחם מרובה דגנים פרוס (חברת האם: Almarai; מדינה: ערב הסעודית)*בירה קלה Coors (חברת האם: Molson Coors Beverage Company; סוכנות עיצוב: Soulsight; מדינה: ארצות הברית)*משקאות אורוס של Brooke (חברת האם: Tiger Brands; סוכנות עיצוב: Just Design; מדינה: דרום אפריקה)
*שוקולד Cadbury Old Gold (חברת האם: Mondelez International; סוכנות עיצוב: Bulletproof; מדינה: אוסטרליה)
*משקה אנרגיה Lucozade (חברת אם: Suntory; מדינה: בריטניה)
*קפה Nescaf? Artesano (חברת האם: נסטלה; מדינה: קולומביה)
*תה צמחים SSENSE (חברת האם: SSENSE; סוכנות עיצוב: Pigeon; מדינה: קנדה)*שוקולד טורין (חברת אם: Mars; מדינה: מקסיקו)
Speed Stick & Lady Speed Stick* (חברת האם: Colgate-Palmolive; סוכנות עיצוב: Dragon Rouge BZ; מדינה: מקסיקו)
*צ'יפס Lay's (חברת אם: PepsiCo; סוכנות עיצוב: PEP Global Design Team; מדינה: דרום אפריקה)
למידע נוסף על פתרונות המחקר לעיצוב החבילות שלנו, על פרס ההשפעה העיצובית של NielsenIQ BASESועל למידה מהזוכים השנה על ידי ביקור בדף האינטרנט של פרס BASES BASES Design Impact Award.*כל המוצרים ושמות החברות הם סימנים מסחריים של מחזיקיהם בהתאמה. שום השתייכות או תמיכה אינה מפורשת או משתמעת.אודות NielsenIQ
NielsenIQ, חברת שירותי מידע גלובלית, מספקת את תקן הזהב במדידות צרכניות וקמעונאיות, באמצעות ההבנה המחוברת, השלמה והאפשרית ביותר של הצרכן הגלובלי המתפתח בכל הערוצים. NielsenIQ היא מקור אמון לתעשיות שאנו משרתים, והחלוצה המגדירה את המאה הבאה של מדידות צרכניות וקמעונאיות. הנתונים, התובנות המחוברות, האנליטיקה והחיזוי שלנו מייעלים את הביצועים של יצרניות סחורות צרכניות ארוזות וחברות קמעונאיות, מקרבים אותן לקהילות שהן משרתות, ועוזרים להניע את הצמיחה שלהן.
חברת NielsenIQ, בית השקעות של Advent International, פועלת ביותר מ-90 שווקים, המכסים למעלה מ-90% מאוכלוסיית העולם. למידע נוסף, בקרו בכתובת NielsenIQ.com.
למידע נוסף:
Media
Gillian Mosher
Gillian.Mosher@nielseniq.com
647-282-9714מקור:NielsenIQתוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת חיים נוי
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.
|
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט
|
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE
|
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS
|
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS
|
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV
|
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.
|
מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט
|
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS
|
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.
|
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO
|
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.
|
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ
|
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.
|
|
|
|
|