|
|
|
|
|
אתגר חזית האופנה הרביעי של טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להאיץ את ההכללה באופנה
|
|
|
אתגר חזית האופנה הרביעי של טומי הילפיגר קורא ליזמים חברתיים להאיץ את ההכללה באופנה
התוכנית מזמינה יזמים חברתיים מקהילות חסרות ייצוג היסטורי לשתף את הרעיונות החדשניים שלהם להזדמנות לזכות במימון ובחניכהאמסטרדם, 28 במרץ 2022, (BUSINESS WIRE) :
מותג האופנה טומי הילפיגר (Tommy Hilfiger), שבבעלות PVH Corp [NYSE: PVH], שמחה להכריז כי נפתחה האפשרות להגשת מועמדות למהדורה הרביעית של 'אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר'. התוכנית הגלובלית מהדהדת את חזון הקיימות של טומי הילפיגר 'לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם', שמעצים ותומך בקולות חדשים בעולם היזמות החברתית שמעצבים חידושים ניתנים להתאמה שמביאים משהו חדש ליצירת עתיד אופנה כלול יותר.
בהתאם להתחייבויותיו של טומי הילפיגר להכלה, גיוון והכרה בפער שבשוויון ההזדמנויות, אנשים מקהילות שחסרות ייצוג היסטורי בתחום האופנה, כולל שחורים, ילידים, אנשים צבעוניים (BIPOC), אנשים עם מוגבלות ונשים, מוזמנים להגיש מועמדות השנה. ניתן להגיש בקשות עד 29 באפריל, 2022, בכתובת https://platform.younoodle.com/competition/th_fashion_frontier_challenge_2022..
"אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר נועד להפגיש יזמים מכל תחומי החיים, תוך השקעת ידע ומשאבים כדי לפתוח את העוצמה הייחודית של החידושים שלהם", אמר טומי הילפיגר. "כיזם בעצמי, תמיד רציתי לבנות מותג סגנון חיים גלובלי שיכלול את כולם - פילוסופיה שממשיכה להתמודד עם החיים באמצעות האתגר הזה. אני באמת מאמין שבעזרת ההתכנסות הזו נוכל להניע עתיד של שינוי משמעותי ולאורך זמן".
הפרסים הבאים יוענקו לזוכים כדי לתמוך ברעיון העסקי שלהם:
1. סך של 200,000 אירו יחולק בין שני זוכים
2. פרס נוסף של 15,000 אירו יוענק למי שייבחר כחביב הקהל
3. חונכות של שנה עם המומחים הפנימיים העולמיים של טומי הילפיגר
4. חונכות וקורס של INSEAD למשך שנה
טומי הילפיגר מזמין את מעריצי המותג להשתתף בשלב הראשון של האתגר כשופטים דיגיטליים. הם יעזרו למותג לצמצם את כל הבקשות ל-50 המובילים. מועמדים מעוניינים מוזמנים להגיש מועמדות עד ה-20 באפריל, 2022, בכתובת https://platform.younoodle.com/competition/consumer_vote_tommy_hilfiger_fashion_frontier_challenge_2022.
לאחר מכן, 50 המועמדים המובילים יצומצמו לשישה מועמדים סופיים באמצעות הליך פנימי. כל מועמד לגמר יוזמן לפתח את התוכנית העסקית שלו בתמיכה של טומי הילפיגר המסור ומומחים חיצוניים לקראת אירוע הגמר. עם הכשרה ממאמן פיץ' מנוסה, כל פיינליסט יציג את הקונספט שלו בפני פאנל מושבעים וקהל נבחר של טומי הילפיגר באירוע הגמר העולמי של אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר בתחילת 2023.
"בטומי הילפיגר, אנחנו רוצים לעבוד יחד עם קהילות כדי להניע חדשנות, הכללה וגיוון כדי להוביל שינוי ארוך טווח", אמר מרטין הגמן, מנכ"ל, טומי הילפיגר העולמית ו-PVH אירופה. "כשאנחנו יוצאים לדרך עם אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר הרביעי במספר, אנחנו באמת מצפים לראות אילו רעיונות יתגלו שיתמכו בקהילות ויעזרו לעצב את עתיד האופנה".
מאז הקמתו ב-2018, אתגר חזית האופנה של טומי הילפיגר העניק 550,000 אירו כדי לתמוך ביזמים גלובליים במטרה לעזור להם להגשים את הרעיונות החדשניים שלהם, כדי שיוכלו לעשות שינויים אמיתיים בקהילות שלהם. הזוכים במהדורה השלישית היו Lalaland, פלטפורמה שממוקמת בהולנד המשתמשת בבינה מלאכותית כדי ליצור דגמים סינתטיים מותאמים ומכילים של עדות שונות ו-UZURI K&Y, מותג נעליים ידידותי לסביבה מרואנדה המשתמש בצמיגי רכב ממוחזרים מאפריקה שמדרום לסהרה, ומעסיק נוער מקומי. Clothes to Good, מיזם חברתי שבסיסו בדרום אפריקה, שיוצר הזדמנויות ועבודות מיקרו-עסקיות עבור אנשים עם מוגבלות באמצעות מחזור טקסטיל, זכה בהצבעת חביב הקהל. מידע נוסף על מסע הקיימות של טומי הילפיגר, המופעל באמצעות אסטרטגיית Forward Fashion של PVH, ניתן למצוא בכתובת https://global.tommy.com/en_int/about-us-corporate-sustainability.
מידע נוסף על אתגר האופנה של טומי הילפיגר זמין כאן: https://responsibility.pvh.com/tommy/fashion-frontier-challenge/.חברים ועוקבים של המותג מוזמנים להצטרף לשיחה ברשתות החברתיות באמצעות #TommyHilfigerו@TommyHilfiger.אודות טומי הילפיגרטומי הילפיגר הוא אחד ממותגי סגנון החיים ברמת הפרימיום המוכרים בעולם, והוא מרומם ומעורר השראה בצרכנים מאז 1985. הוא יוצר התנגשויות בין הקלאסי לחדש כדי להדגיש את הבאות, והוא מערבב באומץ סגנון מאובזר ואת מורשת האמריקנה עם נקודות מבט רעננות שנלקחו מתרבות הפופ לעיצוב מוצרים ואוספים בלתי נשכחים. תחת החזון של מר הילפיגר, טומי הילפיגר (Tommy Hilfiger) לוכד את האלכימיה המשעשעת הדרושה להנעת חוויות צרכניות חדשניות וסוחפות. בלב המותג עומד החזון 'לבזבז כלום ולקבל בברכה את כולם', מחויבות בלתי מעורערת לקיימות, הכללה, גיוון ומעגליות המניעה צוותים ליצור תעשיית אופנה טובה יותר.המכירות הקמעונאיות העולמיות של מוצרי טומי הילפיגר היו כמעט 7 מיליארד דולר בשנת 2020. לאורך סגנון החיים של טומי הילפיגר וטומי ג'ינס, הקולקציות כוללות גברים, נשים וילדים; הנעלה ואביזרים; הלבשה תחתונה; ומגוון קווי מוצרים מורשים כולל משקפיים, שעונים וריח. כחלק מ- PVH Corp, קבוצת טומי הילפיגר מופעלת על ידי יותר מ-16,000 שותפים ברחבי העולם - ומתהדרת ברשת הפצה נרחבת המשתרעת על פני 100 מדינות ויותר מ-2,000 חנויות קמעונאיות, כולל חנות הדגל העולמית הגדולה ביותר שלה tommy.com.אודות PVH Corp.
PVH היא אחת מחברות האופנה וסגנון חיים הכי נערצות בעולם, המתקשרת לצרכנים ביותר מ- 40 מדינות. תיק המותגים שלנו כולל את המותגים האיקוניים הגלובליים שלנו כוללים את קלווין קליין וטומי הילפיגר. ההיסטוריה בת 140 השנים שלנו בנויה על כוחם של המותגים שלנו, הצוות שלנו והמחויבות שלנו להניע את האופנה קדימה לתמיד. זה הכוח שלנו. זה הכוח של PVH.
תעקבו אחרינו: Facebook, Instagram, Twitter , LinkedIn.אנשי קשר
Tommy Hilfiger
Virginia Ritchie
Vice President, Global Communications
E-mail: virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870
מקור:PVH Corp.תוכן הודעה זו בשפת המקור, מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית BUSINESS WIRE
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אודות כותב המאמר:
חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאמרים נוספים מאת חיים נוי
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.
|
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט
|
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE
|
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS
|
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS
|
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV
|
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.
|
מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט
|
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS
|
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.
|
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO
|
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.
|
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ
|
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.
|
|
|
|
|