הוארך המועד האחרון לכניסה סופית לפרסי סטיבי® 2022 למכירות ושירות לקוחות
המשתתפים יכולים להגיש מועמדויות לפרסי המכירות ושירות הלקוחות המובילים עד 2 בפברואר
פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות
פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות לשנת 2022 האריכו את המועד האחרון לכניסה הסופית עד ל-2 בפברואר.
פיירפקס, וירגיניה, 13 בינואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :
בעקבות הביקוש הפופולרי, פרסי Stevie®האריכו את תאריך היעד האחרון לכניסה לטקס פרסי סטיבי® השנתי ה-16 למכירות ושירות לקוחות ליום רביעי, 2 בפברואר. תאריך היעד המקורי לכניסה היה 12 בינואר. אלה הם הפרסים המובילים בעולם לאנשי מכירות ושירות לקוחות, צוותים וארגונים.
ערכות כניסה ופרטים מלאים על התחרות זמינים באתרhttp://www.StevieAwards.com/Sales
המועמדים הזכאים כוללים מחלקות, צוותים ואנשי מקצוע מרחבי העולם שעובדים בשירות לקוחות, מרכז קשר, פיתוח עסקי ומכירות. מוצרים ושירותים חדשים וספקי פתרונות המשמשים אותם אנשי מקצוע זכאים גם הם. הפרסים לשנת 2022 יכירו בהישגים החל מה-1 ביולי 2019.
הזוכים יוכרזו ב-28 בפברואר 2022. זוכי פרס סטיבי מזהב, כסף וברונזה יחגגו בטקס פרסים וירטואלי ב-11 במאי.
פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות כוללים יותר מ-150 פרסי מכירות, פרסי שירות לקוחות, פרסי פיתוח עסקי, פרסי מוצרים חדשים וקטגוריות של פרסי ספקי פתרונות. המשתתפים רשאים להגיש מספר כלשהו של מועמדויות למספר קטגוריות.
השנה, עבור כל הקטגוריות הוארכו דרישות ההגשה כדי לאפשר למועמדויות לכלול הישגים בשנתיים האחרונות במקום אחת.
ישנן קטגוריות חדשות רבות לשנת 2022 כולל מהנדס המכירות של השנה, מומחה התמיכה במכירות של השנה, מקצועי וירטואלי וקדם מכירות של השנה, חדשנות מכירות מרחוק של השנה, מעסיק המכירות של השנה, וסעיף חדש לחלוטין של קטגוריות להכיר בהישגי מנהיגות מחשבה בפיתוח עסקי, שירות לקוחות ומכירות. ראו את כל הקטגוריות כאן.
פרסי סטיבי שמחים גם להעניק את פרס האתיקה במכירות, בחסות שותפויות מכירות. לקטגוריה זו אין דמי כניסה. פרס זה מכיר בארגונים על שיטות עבודה מומלצות והישגים בהדגמת הסטנדרטים האתיים הגבוהים ביותר בתעשיית המכירות. המשתתפים יכולים להגיש דוגמאות ספציפיות, מקרי בוחן, פרקטיקות וכו' הממחישות מדוע הארגון להיות מועמד צריך להיחשב דוגמה מצוינת של שיטות עבודה מומלצות במכירות. פרס זה מבוסס על פעילויות בשנת 2021.
נשיאת פרסי סטיבי, מגי מילר, אומרת: "בכל שנה השופטים שלנו מתרשמים יותר ויותר מההגשות בטקס פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות. אנו מעודדים כל ארגון שרוצה להיות מוכר על הישגיו מאז יולי 2019 לבקש ערכת כניסה כדי לראות אילו קטגוריות ידגישו בצורה הטובה ביותר את ההצלחות הללו".
הזוכים באירוע שנת 2021 של פרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות כללו את הצלב האדום האמריקאי, Blackbaud, Inc, Carbonite, Cisco Systems Inc, ClassicCars.com, DHL Express, ElectronicArts, GoDaddy, IBM, ג'ון הנקוק פתרונות פיננסיים, לנד או'לייקס, Mailchimp, Modern Campus, פתרונות ממשל נאסד"ק, Nutrisystem, Paylocity, SoftPro, Travelzoo, ValueSelling Associates, VIZIO, Inc, וודאפון טורקיה, ועוד.
תחרות 2022 תיבחן על ידי יותר מ-150 אנשי מקצוע ברחבי העולם.
אודות פרסי סטיבי
The Stevie® Awards - פרסי סטיבי מוענקים בשמונה תוכניות: פרסי סטיבי של אסיה פסיפיק, פרסי סטיבי הגרמניים, פרסי סטיבי של המזרח התיכון וצפון אפריקה, פרסי העסקים האמריקנים, פרסי העסקים הבינלאומיים, פרסי סטיבי לנשים בעסקים, פרסי סטיבי למעסיקים נהדרים, ופרסי סטיבי למכירות ושירות לקוחות. התחרויות של פרסי סטיבי מקבלות יותר מ- 12,000 מועמדויות בכל שנה מארגונים ביותר מ-70 מדינות. פרסי סטיבי, המוקירים ארגונים מכל הסוגים והגדלים ואת האנשים שמאחוריהם, מכירים בביצועים מצוינים במקום העבודה בכל העולם. מידע נוסף על פרסי סטיבי נמצא באתר http://www.StevieAwards.com
ליצירת קשר:
Marketing Contact:
Nina Moore
Nina@StevieAwards.com
+1 (703) 547-8389
תמונת יח"צ קשורה מצורפת בלינק:
https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/ad785517-4799-4518-88e5-b3b0127ed355
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE