UScellular מציעה כעת את פתרון העברת התוכן של Synchronoss כדי לזרז את הפעלת המכשירים בחנות
הפתרון מאפשר העברה מהירה ובטוחה של נתונים דיגיטליים למכשירים ניידים חדשים
ברידג'ווטר, ניו ג'רסי, 18 בנובמבר 2021, (GLOBE NEWSWIRE) :
UScellular, הספקית האלחוטית בשירות מלא הרביעית בגודלה בארצות הברית, מתוך ציפייה לעונת חגים עמוסה בהיבט של מכירות טלפונים סלולריים חדשים, מציעה כעת את Synchronoss Content Transfer, פתרון המאפשר לחנויות שעובדות בשיתוף עם UScellular את היכולת להעביר תוכן בקלות ובמהירות מהטלפון הישן של הלקוח לחדש ללא עלות ללקוח.
העברת תוכן מסינכרונוס טכנולוגיות בע"מ (נאסד"ק: SNCR), מובילה עולמית וחדשנית בענן, שירותי מסרים ומוצרים דיגיטליים, נועדה לייעל את ההטמעה של מכשירים חדשים על ידי מתן אמצעי לתוכן דיגיטלי - כולל תמונות, קטעי וידאו, אנשי קשר, יומני שיחות, מוסיקה, מסמכים, הודעות והגדרות - שיועברו ללא מאמץ בין טלפונים ניידים וטאבלטים.
כריס היל, מנהל מסחרי ראשי של Synchronoss, אמר כי גישה תמידית לתוכן דיגיטלי היא כבר לא "נחמד שיש" אלא "חייב להיות" שכן הצרכנים משלבים יותר ויותר מכשירים ניידים לתוך חייהם היומיומיים.
"לצרכנים יש שתי ציפיות בעת רכישת מכשיר חדש: הראשונה היא שהם לא יאבדו אף פרט מהנתונים הדיגיטליים החשובים שלהם בעת החלפת החומרה. השנייה היא שתהיה להם גישה לנתונים שלהם ברגע שהמכשיר הנייד החדש יתחבר לרשת. האפליקציה חוצת הפלטפורמות שלנו מספקת את שני הצרכים הללו בכך שהיא הופכת את הפעלת המכשיר החדש לחלקה כמעט עבור המנויים", הוא אמר.
הפתרון Content Transfer הוא אפליקציה קלה לשימוש המקיפה מכשירים ומערכות הפעלה ומחליפה את הצורך בציוד ייעודי בחנות. הוא גם יכול לקצר באופן משמעותי את משך הזמן שלקוח שוהה בחנות בעת הפעלת מכשיר חדש.
"אנו מחפשים כל הזמן דרכים חדשות לשפר את חווית הלקוח שלנו, ואנו רואים בפתרון של Synchronoss תוספת חשובה לארגז הכלים של שירות הלקוחות שלנו", אמר אריק ג'אגהר, סגן נשיא בכיר למכירות ותפעול לצרכנים ב-UScellular. "העברת תוכן מספקת דרך מהירה וקלה להבטיח שלקוחות יכולים לשמור את התמונות, הסרטונים והנתונים החשובים שלהם בעת רכישת טלפון חדש, מה שמוביל לזמן קצר יותר בחנות ולבילוי רב יותר עם החברים והמשפחות במהלך עונת החגים הזו".
היל הוסיף כי התחזיות של האנליסטים לזינוק בהוצאות לרכישות בחגים משנה לשנה בשילוב עם הפיתוי של דגמי טלפונים חכמים חדשים שיצאו השנה הם מהסיבות לכך ש-UScellular פנתה ל-Synchronoss כדי לעזור לשותפים בחנויות להבטיח שהם יוכלו להעביר בקלות ובמהירות את התוכן של הלקוחות למכשירים החדשים.
"התוספת של הפתרון Content Transfer שלנו למשאבי שירות הלקוחות של UScellular תעזור לה להמשיך לספק חוויה מצוינת בחנות", אמר.
Content Transfer הוא אחד מקבוצת פתרונות ה-onboardX של Synchronoss - ערכת כלים המאפשרים למפעילים סלולריים לספק את חווית הלקוח שהמנויים רוצים, והיא מניעה את אימוץ השירות. פתרונות onboardX נוספים כוללים Backup & Restore, שירות ענן המעניק למנויים מקום בטוח לגיבוי, לצפייה ולשחזור תוכן בין מערכות הפעלה ומכשירים; Out of Box Experience (OOBE), פתרון המייעל הפעלת מנויים, שירותים ומכשירים חדשים; ו-Digital Experience Platform (DXP), המפשט את היצירה, התזמון והניהול של חוויות ומסעות מקוונים.
אתר Synchronoss מספק מידע נוסף אודות העברת תוכן וכלים אחרים של Synchronoss onboardX המאפשרים למפעילים סלולריים להניע אתאימוץ השירותים ולספק את חוויית הלקוח שהמנויים רוצים.
אודות Synchronoss
Synchronoss Technologies (נאסד"ק: SNCR) בונה תוכנה המאפשרת לחברות ברחבי העולם להתחבר למנויים שלהן בדרכים מהימנות ומשמעותיות. אוסף המוצרים של החברה מסייע לייעל את הרשתות, לפשט את תהליך השימוש הראשוני של המשתמשים, ולייצר מעורבות גבוהה יותר של מנויים במטרה להפיק זרמי הכנסות חדשים, להפחית עלויות ולהגדיל את מהירות ההגעה לשוק. מאות מיליוני מנויים סומכים על מוצרי סינכרונוס על מנת להישאר מסונכרנים עם האנשים, השירותים והתוכן שהם אוהבים. זו הסיבה שיותר מ-1,500 העובדים המוכשרים של סינכרונוס ברחבי העולם שואפים בכל יום לדמיין מחדש עולם מסונכרן. לקבלת מידע נוסף: www.synchronoss.com
קשרי מדיה:
Anais Merlin, CCgroup (International)
Diane Rose, CCgroup (North America)
synchronoss@ccgrouppr.com
קשרי משקיעים:
Todd Kehrli/Joo-Hun Kim, MKR Investor Relations, Inc.
investor@synchronoss.com
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE