אלבייט ברנדס מרחיבה את הנוכחות שלה בישראל ושכרה CTO מקומי
אגרגטור המסחר האלקטרוני מגדילה את הצוות הגלובלי שלה בתל אביב כדי לעמוד בקצב הגידול המואץ בשוק
תל אביב, 15 ביוני 2021, (BUSINESS WIRE):
אלבייט ברנדס (Elevate Brands), מובילה ברכישה ותפעול של עסקי צד שליש באמזון (Amazon), הכריזה היום שהיא מינתה את ארקדי גורביץ' למנהל טכנולוגיות ראשי (CTO). גורביץ' יוביל את ההתרחבות של החברה בתל אביב, שכוללת היצע של מספר משרות פתוחות חדשות בקבוצת הנדסת הנתונים והאנליטיקה. אלבייט ברנדס מתכננת להכפיל את צוות העובדים שלה עד סוף 2021 עם 100 עובדים חדשים, ושבעה מהם צפויים לעבוד בסניף בתל אביב.
"כיוון שהשוק באמזון מציע הזדמנות עצומה לבניית פלטפורמת CPG בהיקף מיליארדי דולרים, חיוני שנגייס צוות טכנולוגי רב עוצמה שיסייע להצלחתנו", אמר ריאן גנסין, מנכ"ל אלבייט ברנדס. "קבוצת הכוכבים שלנו תהווה כלי מפתח בבניית הטכנולוגיה המעניקה לנו את היתרון התחרותי הדרוש לזכייה במרחב הזה, ואנחנו בטוחים מאוד שארקדי יגדיל את הקבוצה התל אביבית עם כישרון שיעזור לעמוד ביעדים האגרסיביים שקבענו להשיג השנה".
כ-CTO יהיה גורביץ' אחראי ליישום אסטרטגיות טכנולוגיה שתומכות ברשימה הצומחת של המותגים שנרכשו וכן בצרכי ה-IT הגלובליים של הקבוצה, וכן להבטיח שהמשאבים הטכנולוגיים מתאימים לצרכים העסקיים של החברה. הוא גם יעמוד בראש תהליך הרחבת הצוות בתל אביב עם דרישה למספר מהנדסי נתונים, מנתחי מידע, ואנשי פיתוח מוצר. גורביץ', שהתחיל את הקריירה שלו באופק - היחידה היוקרתית של חיל האוויר הישראלי - שימש לאחרונה כראש מחלקת האנליטיקה בהיירד-סקור (HiredScore), היה מייסד שותף וסגן נשיא למידע בקבוצת סארוס (Saros Group), מנהל מידע ראשי עבור Surance.io, ומייסד שותף ומנהל תפעול ראשי עבור טורינג (TourING).
"מהירות הרכישות של אלבייט ברנדס דורשת תשתית טכנית חזקה וזו הזדמנות נהדרת לפתח את צוות הנתונים שלנו כדי לענות על הצרכים הטכנולוגיים המואצים. טכנולוגיה היא הזדמנות להניע את היתרון התחרותי של אלבייט בשוק ואנחנו נרגשים לעבוד על יישומי הנתונים המתקדמים שבאמת ייבדלו אותנו", אמר גורביץ'. "בתל אביב יש כמה ממהנדסי הנתונים המוכשרים בעולם ואני מצפה לגייס ולשלב אותם ולעבוד לצד הצוות הגדל והולך . אנו מזמינים אנשי מקצוע נלהבים שאוהבים לבנות מהיסוד לבדוק את התפקידים שאנו מציעים או לחפש אותי ישירות".
אלבייט ברנדס גייסה 65.7 מיליון דולרים ב-2021 כדי למנף את רכישות המוכרנים של החברה בקצב של 3-4 בחודש, והיא נמצאת בקצב של רכישת 100 מותגים מובילי קטגוריות עד סוף 2022. אלבייט ברנדס הוסיפה כבר יותר מ-60 עובדים ב-2021, וזה כולל מספר מובילים ומומחים בתעשייה. לחברה יש שני מטות בארצות הברית, בניו יורק ובאוסטין, טקסס והיא ממוקמת בעמדה שתאפשר להיות אחת הפלטפורמות המובילות בשוק של אמזון הצומח במהירות.
אודות אלבייט ברנדס
אלבייט ברנדס (Elevate Brands), שהוקמה ברבעון הרביעי של 2016, נכנסה לתוך שוק מוכרני הצד השלישי באמזון הצומח במהירות, שוק שמוערך בשווי של 300 מיליארד דולרים עם צפי להכפלה בחמש השנים הקרובות. אלבייט ברנדס מתמחה ברכישה, השקה ותפעול מותגים צרכניים מובילים באמזון. לאלבייט ברנדס יש קבוצה גלובלית של מובילים בתעשייה עם מטה בניו יורק ואחד נוסף באוסטין, טקסס. רשת המשאבים הרחבה שלה מספקת יכולת ייחודית למותגים לגדול במהירות. החברה בונה את תהליך החיתום שלה לביצוע מהיר, תוך סגירת עסקה במספר שבועות ולא חודשים. מייסדי החברה בנו בעבר מותגים משלהם באמזון, והביאו תובנות חשובות לאתגרים העומדים בפני המוכרים.
ליצירת קשר:
Tiffany Rodriguez
trodriguez@olmsteadwilliams.com
951.727.6229
מקור: Elevate Brands 52445227
תוכן הודעה זו בשפת המקור, היא הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. התרגומים הם למטרות נוחות בלבד ויש להצליבם עם המסמך בשפת המקור, שהוא הגרסה היחידה של טקסט זה שהוא בעל תוקף משפטי.
*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire