תעשיית המשחקים מהרהרת על הקמפיין PlayApartTogether# ומתחייבת לו שוב בציון הדרך של שנה אחת
הקמפיין מעודד את השחקנים למלא אחר הנחיות הבריאות והבטיחות של ארגון הבריאות העולמי לגבי קוביד-19; מספק מידע וקשר חברתי
סן פרנסיסקו, 13 במרץ 2021, (BUSINESS WIRE) :
היום מנהלים מתעשיית המשחקים הגלובלית שהשתתפו ב-PlayApartTogether# התחייבו להפעיל שוב את היוזמה שהושקה לפני שנה, שמעודדת שחקנים בכל מקום לנהוג לפי העצות של ארגון הבריאות העולמי לגבי המניעה של קוביד-19.
כחלק מ-PlayApartTogether#, חלק גדול מחברות המשחקים הסכימו להפיץ מסרי בריאות מבוססי הוכחות מארגון הבריאות העולמי כדי לעזור להאט את ההתפשטות של קוביד-19. כדי לקדם את המסרים האלה, מאות מנהלים בתעשיית המשחקים בתחום המשחקים האינטראקטיביים עודדו את רשתות המשתמשים הגדולות שלהם לנהוג לפי הנחיות הבריאות של ארגון הבריאות העולמי -- כולל לגבי ריחוק פיזי, מסיכות, היגיינת ידיים ונשימה, הימנעות מקהלים ואיך לשמור על חדרים מאווררים היטב.
מאז ההתחלה הראשונה של הקמפיין, PlayApartTogether# אומץ על ידי פלטפורמות וארגונים בכל הרוחב של תחום הבידור הדיגיטלי, כולל יצרני משחקים לסלולר, קונסולות ומחשבים, חומרה, פלטפורמות, ספורט אלקטרוני, מזרימים, אוניברסיטאות, ארגונים ללא כוונת רווח וקבוצות להגנת הצרכן. ראו את ההאשטג גיימרים בכל העולם, בזמן המגיפה, מדינות כולל פינלנד, גרמניה, ישראל, איטליה, יפן, ירדן, הולנד, רוסיה, בריטניה וארה"ב.
ארגון הבריאות העולמי שימש כגוף הבריאות הבינ"ל המוביל שעמד בראש התגובה הגלובלית להתפרצות של נגיף הקורונה ונתן עדיפות למתן מידע לאנשים על ידי גישה הוגנת למידע אמין.
כשמפתחים ומשתמשים במידע על הנגיף, וגם באבחנות, טיפולים וחיסונים ברחבי העולם, ארגון הבריאות העולמי ממשיך לספק הנחיה חיונית והמלצות של בריאות הציבור לממשלות, קהילות ואנשים בכל מקום, כולל דרך ערוצי תקשורת חדשים ורחבי תפוצה.
על ידי הבאת אירועים מיוחדים, דברים בלעדיים, פרסים והשראה לכמה מהמשחקים הכי פופולריים בעולם, PlayApartTogether# מעודד משתמשים לאמץ פרקטיקות מיטביות להגנה מפני העברה של קוביד-19 למען הבריאות שלהם ושל המשפחות והקהילות שלהם. על ידי הכללת מסרים על מניעת קוביד-19 במשחקים, נאמר לאנשים בכל העולם: "בכל מקום שאתם נמצאים, בכל משחק שאתם משחקים, אתם יכולים לחולל שינוי".
תעקבו אחרי ההאשטג PlayApartTogether# במדיה החברתית לעדכונים שוטפים ופרטים.
שותפים בתעשיית המשחקים PlayApartTogether#
Activision Blizzard
|
|
GSN Games
|
|
Riot Games
|
Atomhawk
|
|
Jagex
|
|
Rovio
|
BANDAI NAMCO Entertainment Inc.
|
|
Jam City
|
|
Scopely
|
Big Fish Games
|
|
Kabam
|
|
Snap
|
Dirtybit
|
|
Lenovo
|
|
Tencent Games
|
Drone Racing League
|
|
Level Ex
|
|
thatgamecompany
|
fortyseven communications
|
|
Maysalward
|
|
Tilting Point
|
G5 Entertainment
|
|
MobilityWare
|
|
Twitch
|
Graffity
|
|
NCSOFT
|
|
Ubisoft
|
Green Man Gaming
|
|
PocketGems
|
|
Unity
|
Gismart
|
|
PlayMob
|
|
WellPlay
|
Glu Mobile
|
|
Playtika
|
|
Whow Games
|
|
|
PUBG Mobile
|
|
Zynga
|
ציטוטים של השותפים מתעשיית המשחקים ב-#PlayApartTogether:
דניאל אלגר, נשיא ומנהל פעול ראשי, Activision Blizzard: "קוביד-19 איתגרה קהילות ברחבי העולם, והיינו גאים להצטרף לאחרים בתעשייה שלנו בתמיכה ב-PlayApartTogether#. למשחקים שלנו יש יכולת ייחודית להגיע למאות מיליוני אנשים, ודרך הקמפיין עזרנו להפיץ מידע חיוני, תוך הענקת בידור ושמחה בטוחים בשנה מאוד קשה. לכבוד הוא לנו ששחקנים ותיקים וחדשים כאחד פנו לזיכיונות שלנו כולל Call of Duty, Candy Crush ו-World of Warcraft כדי למצוא מעורבות חברתית והנאה כל כך נחוצים. ואנחנו מצפים להמשיך לקבל בברכה בחזרה את השחקנים האלה גם אחרי שהמגיפה תירגע".
טים ווילסון, מנהל כללי, Atomhawk: "Atomhawk תומכת ב-PlayApartTogether# כי כל כך חשוב לנהוג לפי הנחיות בריאות של פרקטיקות מיטביות במשך בעיית ה-קוביד-19 הנוכחית. הצוותים שלנו בארה"ב וקנדה הצליחו להמשיך לעבוד, לשחק וללמוד ביחד בזמן הסגר, וכל הזמן ליצור אמנות פנטסטית לכמה משחקי וידאו מצוינים".
יסו מיאקאווה, נשיא ומנכ"ל, :BANDAI NAMCO Entertainment Inc. "מגיפת קוביד-19 שינתה את חיי היומיום שלנו באופן דרמטי בימים אלה. כמובן, מזון וטיפול רפואי חיוניים לקיום ולחיים, אבל גם בידור הוא דרישה חיונית כדי להרים את המורל שלנו. אנחנו שמחים שההצעה שלנו לעותקים חינם של PAC-MAN Championship Edition 2 באפריל שעבר ושל Little Nightmares בינואר השנה תרמו ל-PlayApartTogether# ועזרו לאנשים עם הריחוק החברתי תוך שמירה על הבידור אצל אנשים".
ג'ייסון וויליג, מנהל כללי ונשיא משותף, :Big Fish Games "בשנה האחרונה העדיפות העליונה שלנו הייתה להבטיח את הביטחון והשלומות של העובדים שלנו תוך שאנו ממשיכים לספק חוויות יוצאות דופן לשחקנים שלנו. דרך האתגרים שניצבו מול כולנו, Big Fish Games התאמצה לספק קצת הנאה, מידה של בריחה מהמציאות וחיזקה קשרים דרך קהילת השחקנים שלנו. PlayApartTogether# היה במרכז היצירה של פרסומים חדשים, ומרחב חיובי ובטוח לשחקנים שלנו. אנו גאים על השתתפותנו ביוזמה הזאת ושמחים שאנו יכולים לחולל שינוי בחיים דרך הכוח של המשחק".
אנט סטאלוי, מנהלת שיווק ראשית, Dirtybit: "אנשים בכל העולם יוצרים רגעים בלתי נשכחים ביחד דרך המשחקים לסלולר של Dirtybit. לחבר שחקנים כדי שייהנו ביחד זאת הליבה של מה שאנחנו עושים, והיינו מאוד נרגשים להשתתף ביוזמה PlayApartTogether# ב-2020. Dirtybit השיקה קמפיינים גם ב-"Fun Run 3" וגם במדיה החברתית כדי לעזור להעלות את המודעות לבריאות ולשתף עצות של ארגון הבריאות העולמי, ולעודד אנשים להתחבר עם חברים ובני משפחה באמצעות משחקים כשהם נשארים בטוחים בבית. שחקני Fun Run בכל העולם עסקו בתוכן שלנו, ועזרו לנו להגיע ליותר משני מיליון אנשים. כשאנו רואים אנשים משתפים סיפורים על איך המשחק ביחד עוזר להם להתמודד עם המגיפה, זה נותן לנו מוטיבציה להמשיך לפתח בשביל חוויות משחק חברתיות".
רייצ'ל ג'ייקובסון, נשיאה, Drone Racing League: "Drone Racing League שמחה לתמוך בקמפיין PlayApartTogether# עם ארגון הבריאות העולמי. אנחנו מזמינים טייסי כטב"ם בשאיפה בכל מקום ללמוד לטוס, להתחרות עם חברים ולגלות עולמות חדשים ב-DRL SIM, משחק הווידיאו של מירוצי כטב"ם שלנו ב-Xbox והזרמה, בביטחה מהבית".
ולאד סוגלובוב, מייסד משותף ומנכ"ל, G5 Entertainment AB: "כולנו יותר אופטימיים עכשיו כשיש פעילות חיסונים גלובלית כדי לשים קץ למגיפה. למרות שהיא אולי לא האחרונה, 2020 קבעה תקדים היסטורי. כמפתחים, אנחנו שמחים שהשחקנים שלנו יכלו למצוא נחמה ופורקן וקשרים מאוד נחוצים בתקופות של בידוד. וכיש הקלות בסגרים בחלקים של העולם, הפעילות במשחקים שלנו ממשיכה להיות רבה, וזה מעיד על האיכות של המשחקים שלנו. ברצוננו להודות ליוזמת PlayApartTogether# ולעמיתים בתעשייה על שהם ממשיכים להעצים שחקנים ל-PlayApartTogether#. נמשיך לתרום את החלק שלנו בכך שניתן לשחקנים תחושה של קהילה ומשחקים שהם יכולים להמשיך ליהנות מהם".
לאנה מייסק, סגנית נשיא לפיתוח עסקי ושיווק, :Gismart "בשנה שעברה העולם התהפך בגלל מגיפת קוביד-19. אפילו כיום, כשאנו נעים אל הנורמלי החדש שלנו, אנשים מתמודדים עם אתגרים מתמשכים לבריאות הגופנית והנפשית שלהם. כבר בהתחלה, Gismart התמודדה עם הבעיה חזיתית, ונטלה חלק בקמפיין PlayApartTogether# יחד עם מנהלים אחרים בתעשייה. קידמנו מסרים חשובים של ארגון הבריאות העולמי בתוך 40 המשחקים והיישומים שלנו למאות מיליוני אנשים. אנחנו באמת מקווים שזה עוזר להעלות את המודעות ומפשט את השמירה על הבטיחות. גם הפכנו את היישום נגד חרדה שלנו, Music Zen, לחינם לגמרי בחודשים הראשונים הכי לחוצים של המגיפה. בנוסף, כחלק מיוזמה פנימית, דאגנו לבריאות הנפשית של העובדים שלנו בעזרת פסיכולוג, וגם על ידי מעקב איך הם מרגישים דרך Mood Tracker. אנחנו מקווים שהמעשים שלנו הפכו את העולם למקום קצת יותר טוב בזמנים קשים אלה".
ניק ארל, נשיא ומנכ"ל, :Glu Mobile "השנה האחרונה הראתה את העוצמה של המשחקים ביכולת שלהם להפגיש אנשים. לא רק דרך בידור, תחרות ויצירתיות -- אלא גם הקהילות שהתהוו והקשרים שנוצרו. במלאת שנה ל-PlayApartTogether#, אנחנו גאים להמשיך לתמוך בקהילת השחקנים הגלובלית שלנו על ידי שיתוף מידע ומשאבים חשובים של ארגון הבריאות העולמי במשחקים של Glu במלחמה נגד קוביד-19".
טושיאקי מורימוטו, מנכ"ל, :Graffity "אחרי שנה, אנחנו עדיין מאוד תומכים בשמירה על ריחוק חברתי בטוח, כפי שמנחה ארגון הבריאות העולמי ובאמצעות היוזמה PlayApartTogether#. ב-Graffity, אנחנו מחויבים לאפשר לאנשים להישאר מחוברים דרך הנאה, חוויות משחק, כמו באמצעות ההשקה האחרונה של משחק המציאות הרבודה שלנו Leap Trigger שמאפשר לחברים לשחק ביחד, ובה בעת גם להישאר בביטחה נפרדים".
איאן מקגרור, מנהל שיווק ראשי, :Green Man Gaming "מעולם לא היה קריטי יותר שאנשים ברחבי העולם יישארו מחוברים לחברים ובני משפחה כפי שהיה בשנה האחרונה. כשמדינות בכל העולם היו בסגר תקופות ארוכות, בידוד, חרדה והשלומות הכללית היוו אתגר. בזמנים סוערים אלה, משחקים היו כוח חיובי כל כך חזק, הביאו שמחה ושמרו על האנשים מחוברים כשהם נשארו בבית. אנחנו גאים שבזמן הכי קשה, התעשייה התאחדה במסגרת PlayApartTogether# כדי לעזור לעצור את ההתפשטות, לשמור על ביטחון השחקנים ולהביא תקווה לקהילות שלנו".
כריס דה-וולף, מייסד שותף ומנכ"ל, Jam City : "בזמן כה לחוץ, היה נהדר לראות את תעשיית המשחקים וארגון הבריאות העולמי חוברים יחד כדי להציע לאנשים מקום להיפגש כשאי אפשר היה לעשות את זה באופן פיזי. Jam City השתמשה במדיה חברתית, מודעות בתוך המשחקים, משפיענים ושותפים כדי לעזור לקדם את תשדיר השירות PlayApartTogether#. Jam City גאה להציע לשחקנים שלנו חוויות בהן הם יכולים להפיג מתחים, להפחית לחצים וליהנות מעולמות אופפים שמביאים קצת שמחה לחיי היומיום שלהם".
טים פילדס, מנכ"ל, Kabam: "היוזמה PlayApartTogether# היא דרך נהדרת להזמין עוד אנשים לעולם המשחקים. זה זמן רב שגיימרים יודעים שמשחקים הם דרך מדהימה להפגיש אנשים גם אם הם לא יכולים להיות באותו חדר. תמשיכו לשחק במשחקים, תמשיכו ליהנות כשאתם עושים את זה ותשמרו על הבטיחות שם. יום אחד המגיפה הזאת תיגמר, אבל החברים שרכשתם כששיחקתם במשחקים יכולים להיות אתכם לכל החיים".
מאט ברידה, סגן נשיא לשיווק צרכני גלובלי, מחשבים אישיים ומכשירים חכמים, :Lenovo"השנה המאתגרת הזאת לימדה אותנו שכולנו בתוך זה ביחד. Lenovo נענתה לצרכים של קהילות ברחבי העולם עם מיליוני דולרים של היענות ועזרה. Lenovo Legion הובילה כמה הפעלות מקוונות שעודדו את קהילת הגיימינג שלנו להישאר בבית ולהמשיך לשחק כדי לעזור להפוך את העולם למקום יותר שמח ובריא. המעריצים של Lenovo Legion שלחו לנו כמעט 3,000 תמונות של סביבת המשחקים שלהם והסבירו איך המשחקים עזרו להם להתחבר מחדש עם חברים ובני משפחה ברשת. משחקים הם פעילות נהדרת כדי ליהנות והיו כלי רב ערך עבור מיליוני אנשים שהתמודדו עם סגר כדי להירגע. בהשראת התמונות שהתקבלו, נתנו לקרוב ל-186,000 משתתפים סיכוי לשדרג את עמדות הקרב שלהם עם מחשבי המשחקים והאוזניות הכי טובים של Lenovo Legion במסגרת פרסי PlayApartTogether# של Lenovo Legion. כדי להפיץ עוד את המידע על היוזמה PlayApartTogether# והנחיות הריחוק החברתי של ארגון הבריאות העולמי, Lenovo Legion ושותפת הספורט האלקטרוני שלנו בצפון אמריקה TSM חברו יחד בסתיו 2020 כדי לתת דוגמה דרך היוזמה שלנו להפוך את האירועים הגלובליים למקוונים כדי להציל חיים".
סם גלסנברג, מייסד ומנכ"ל, Level Ex: "בשנה האחרונה ראינו איך משחקים יכולים להשאיר אנשים מחוברים, ודרך PlayApartTogether#, איך הם יכולים לעזור לקדם את הבריאות והבטיחות. השחקנים שלנו הם רופאים, השתוקקנו לתמוך בהם כחלק מהיוזמה הזאת. באמצעות טכנולוגיה של משחקים בענן, פיתחנו פלטפורמה עבור אנשי מקצוע בתחומי הבריאות כדי שיוכלו לתרגל בנפרד, ביחד, כדי שרופאים רבים יוכלו לתרגל חידות על הליכים ואבחונים ביחד דרך זום. יצרנו גם רמות של קוביד-19 במשחקים לסלולר שלנו כדי להפיץ מידע קריטי. שיחקו ברמות האלה עשרות אלפי אנשי מקצוע בתחומי הרפואה, והן עזרו להם לתת טיפול טוב יותר לחולים בכל העולם".
נור חראיס, מייסד ומנכ"ל, :Maysalward "מאז מרץ בשנה שעברה, נכנסנו לרמה חדשה ומאתגרת בחיי האנושות שמצריכה את המאמצים של כולם כדי לגבור על האויב בשלב זה, אז הצטרפנו לקמפיין PlayApartTogether# עם השחקנים שלנו כדי להביס את הבוס של הרמה הזאת".
פרנצ'קסקה נולי, מנהל מוצרים ראשית, MobilityWare: "כולנו ב-MobilityWare מתכבדים להצטרף פעם נוספת לעמיתים שלנו במשחקים לסלולר בקמפיין PlayApartTogether#, כשאנו מנסים לתרום את חלקנו במאבק נגד מגיפת נגיף הקורונה. כשותפים ביוזמה, צוות Jigsaw Puzzle שלנו עדכן את השחקנים שלנו במסרי והנחיות בריאות הציבור העדכניים של ארגון הבריאות העולמי באמצעות חבילת הפאזלים חינם שלנו Do the Five, אירוע החיפוש אחרי ביצת הפסחא שלנו וההשקה של הקטגוריה שלנו "פאזלים להישארות בבית". המשימה שלנו היא להביא שמחה לאחרים משחק אחרי משחק ואנו מקווים שעם קטלוג הכותרים הנרחב שלנו בידרנו וגם נתנו תחושה של קהילה לגיימרים בשנה האחרונה".
ד"ר סונגיי יון, נשיא, NCSOFT: "השנה האחרונה הזאת בסגר הייתה מאתגרת לכולם ברחבי העולם. כיוצרים של עולמות וירטואליים, עבדנו קשה כדי שהשחקנים שלנו יישארו מעורבים ומחוברים. גילינו שהמשחקים המאוד מרובי שחקנים שלנו היו משאב גדול לשחקנים שלנו שעזר להם PlayApartTogether# ולהישאר בטוחים".
בן ליו, מנכ"ל, Pocket Gems: "Pocket Gems ממשיכה לתמוך בקמפיין PlayApartTogether# לצד ארגון הבריאות העולמי ועמיתינו המפתחים. האתגרים של השנה האחרונה הופכים אותנו למחויבים אפילו יותר להעמיק את הקשרים שלנו עם הקהילות של Episode ו-War Dragons ולספק חוויות מקוריות לשחקנים הקיימים והחדשים כאחד".
אלכס פלטייה-נורמן, מנכ"ל, Rovio: "Pocket Gems continues to support the #PlayApartTogether campaign"ב-Rovio, במשימה שלנו היא ליצור שמחה ולהביא חוויות בלתי נשכחות לשחקנים שלנו. אם הייתה אי פעם תקופה שבה אנשים הזדקקו ליותר שמחה, היא עכשיו. אנחנו חושבים שזאת האחריות שלנו כיצרני משחקים לשמח אנשים כשהם יותר ויותר מוצאים את הבידור שלהם בבית, הרחק מהחברים, בני המשפחה והיקירים שלהם. נמשיך במחויבות שלנו להביא שמחה לחיי השחקנים שלנו דרך המשחקים שלנו ודרך יוזמות כמו PlayApartTogether#".
וולטר דרייבר וחבייר פרייריה, מנכ"לים משותפים, Scopely: "ב-Scopely המטרה שלנו היא לתת השראה למשחקים, כל יום. ובכל יום - במיוחד בשנה האחרונה - השחקנים שלנו הם שנותנים לנו השראה. אנחנו גאים להמשיך לתמוך בארגון הבריאות העולמי במלאת שנה ל-PlayApartTogether#. אנחנו מחויבים לעודד קשרים ולבדר שחקנים בכל העולם דרך המשחקים שלנו, תוך שיתוף משאבים חשובים בהמשיכנו במלחמה נגד קוביד-19".
פאני הריטטוס, מנהלת המשחקים, :Snap "בשנה שבה היה קשה מאי פעם להישאר מחוברים, המשחקים סיפקו דרך מרתקת לחברים ובני משפחה לשמור על קשר. על ידי כך ששמנו משחקים ישר ב-Snapchat, וארגנו תקשורת לתוך חוויית המשחק הליבתית, יצרנו מקום שבו Snapchatters מרגישים כאילו הם מבלים יחד, יושבים זה לצד זה - אפילו כשהם רחוקים. אנחנו ממשיכים לתמוך ב-PlayApartTogether#, ולוודא ש-Snapchatters יכולים ליהנות עם חברים ובני משפחה, להישאר בטוחים כשהם נשארים מחוברים".
וינסט וואנג, מנהל ההוצאה לאור של PUBG MOBILE, Tencent Games: "כשרובנו היינו נפרדים פיזית בשנה שעברה, הקהילה של PUBG MOBILE נשארה מחוברת באופן קרוב. כשהם תומכים בקמפיין PlayApartTogether#, מיליוני שחקנים של PUBG MOBILE נהנו מארוחת עוף בית, עם יותר מ-500,000 שחקנים מעורבים במדיה החברתית ויותר מ-20 מיליון צופים שצפו בתחרויות הספורט האלקטרוני הגלובליות עבור הקמפיין הזה. כשהיא משחקת ביחד ב-20 שווקים, הקהילה של PUBG MOBILE הפגינה את המאמץ המתמשך שלה להילחם במגיפה בקמפיין PlayApartTogether#, ואת היכולת שלה ליהנות מהמשחק באופן בריא שעולה בקנה אחד עם הנחיות הבריאות של ארגון הבריאות העולמי. השחקנים של PUBG MOBILE גם השתתפו באתגר בתוך המשחק #PUBGMPlayAsOne והשיגו 864 מיליון קילומטר בסך הכל, שהומרו לתרומה בשווי 2 מיליון דולר של ערכות רפואה לעובדי בריאות בקו הראשון מהצוות של PUBG MOBILE בחיים האמיתיים. משחקי וידאו הם לא רק התשוקה שלנו, אלא גם האופן שבו אנו מתחברים אחד עם השני ותומכים בקהילה שלנו; הם חלק גדול מהמאמצים שלנו לשפר את עצמנו ולממש את החלומות שלנו. אנחנו מקווים שהקהילה של PUBG MOBILE תוכל להמשיך לשחק היטב ביחד ולתמוך בקהילות המקומיות שלנו כדי להאט את ההתפשטות של קוביד-19".
ג'נובה צ'ן, מייסדת משותפת ומנהלת הקריאייטיב, thatgamecompany: "אנחנו כל כך נפעמים מהנדיבות של הקהילה הגלובלית של Sky. בתחילה, שאלנו איך האולפן שלנו יכול לעזור בזמן המגיפה? לא יכולנו לחזות שההתנהגויות האלטרואיסטיות במשחק יתורגמו למעשים בעולם האמיתי ונתינה לעובדים בקו החזית. הצוות שלנו מאוד התרגש מהמילים והתמיכה בהשראת Sky בזמן המגיפה הזאת".
אן וויליאמז, מנהלת חוויית השחקן של Star Trek Timelines, Tilting Point: "המגיפה פגעה בכולם קשה, ברמות שונות, אבל גם נתנה דרכים להתלכד יחד, באופן סטאר טרקי אמיתי. בהקשר של STAR TREK TIMELINES, יצרנו במהירות יוזמה לספק לשחקנים שלנו חבילת סיוע כל שבועיים. כש-PlayApartTogether# נוצר, היינו מוכנים לאמץ אותו - כפל המשמעות שלו מהדהד אצל כולנו. משחקים הם אכן דרך נהדרת לפעילות חברתית בין אנשים כשנשארים פיזית בבית".
איב גוימו, מייסד שותף ומנכ"ל, Ubisoft: "Ubisoft גאה בהשתתפותה ביוזמת PlayApartTogether#, שבה ראינו יותר מ-9 מיליון שחקנים מממשים מתנות של כמה מהכותרים הכי אהובים שלנו. התקופה ללא תקדים הזאת הראתה איזו השפעה חיובית יכולה להיות למשחקי וידאו על החיים של השחקנים, כשהם מציעים לאנשים ברחבי העולם לא רק מקור של בידור ובריחה, אלא גם אמצעי לשמור על קשר עם חברים ובני משפחה".
ג'ון ריצ'יטלו, מנכ"ל, Unity: "בשנה האחרונה הזאת ראינו את האנושות מתכנסת באופנים מדהימים. היוזמה PlayApartTogether# איפשרה למשחקים ליטול תפקיד חשוב, ולאפשר לשחקנים להתחבר עם חברים חדשים וותיקים, להתרועע ולברוח לזמן מה, וכל זה תוך שמירה על ריחוק. גם כשהיינו בסגר, היוצרים המשיכו לתת לנו השראה עם משחקים חדשים, חוויות חדשות ומכשירים חדשים שהפגישו יותר שחקנים מכל העולם. וב-Unity, המחויבות שלנו ליוזמה, לארגון הבריאות העולמי ולקהילת המשחקים עדיין חזקה. נמשיך להשקיע בכלים, השירותים והתמיכה כדי שמפתחי משחקים ושחקנים יוכלו למצוא הצלחה, ליהנות מהבידור האהוב עליהם ולהתחבר חברתית באינטרנט".
ארי מוסטוב, ייסד ומנכ"ל, WellPlay: "PlayApartTogether# הפגין את החוסן והיצירתיות של קהילת המשחקים הגלובלית. ב-WellPlay, למדנו איך הגורמים המניעים של המשחקים -- חיברות, אינטראקטיביות, יצירה משותפת ולולאות משוב חיוביות -- יכולים להשפיע באופן חיובי על הבריאות ואנחנו שמחים להשתמש במשחק שלנו Virus Hunters בסביבה הקלינית כדי לשפר את תוצאות הבריאות. משחקים רציניים הם לא חדשים, אבל אנחנו מאמינים שיש הזדמנות גדולה יותר לקהילות הבריאות והמשחקים להיפגש ולהתמודד עם האתגרים הכי גדולים שלנו. אנחנו מצפים להביא את הטוב ביותר שבסיפור סיפורים, משחקים ובריאות לשחקנים ברחבי העולם".
פיליפ רייסברגר, מנכ"ל, Whow Games: "ב-Whow Games, יש לנו את הזכות הגדולה להביא שמחה למיליוני אנשים ברחבי העולם דרך המשחקים שלנו. אבל משחקים יכולים לעשות יותר מאשר לבדר: הם מחברים אנשים ומתגברים על המרחק הפיזי שנכפה עלינו כעת. זאת הסיבה שאנו מאוד גאים להצטרף לחברות משחקים נהדרות רבות אחרות בקידום הקמפיין של PlayApartTogether# וארגון הבריאות העולמי בשנה האחרונה. משחקים בכל העולם נטלו אחריות ועשו את חלקם כדי לשטח את העקומה".
ברנרד קים, נשיא ההוצאה לאור ,Zynga: "מפעים להרהר על השנה האחרונה; הטרגדיה והאובדן שהשפיעו על משפחות כה רבות, אבל גם החוזק שנותן השראה, החוסן וההתמדה של רבים כל כך. כשהתחלנו להגות את הרעיון של היוזמה PlayApartTogether#, לא יכולנו לחלום שהיא תאומץ כל כך על ידי קהילת המשחקים הגלובלית, עם התלהבות ומחויבות שבאמת משפיעות. כשהחזרה לחיים יותר נורמליים מתחילה להיות בטווח הראייה שלנו, אנחנו מחויבים להמשך השימוש בפלטפורמה הזאת כדי להביא מידע חיוני וקהילה תומכת לשחקנים. אנחנו מחוללים שינוי אמיתי כשאנו פועלים - ומשחקים - ביחד".
הערת העורך:
גרפיקה של הקמפיין, גיליון ציטוטים וגיליון אנשי קשר של התעשייה = https://www.dropbox.com/sh/eecabyhkx4y9vgu/AACQk7o99g5FqSsMcejV7ah6a?dl=0
אנשי קשר
Kenny Johnston (kjohnston@zynga.com)
Sarah Ross (sarah@zynga.com)
Dana Whitney (dwhitney@zynga.com)
מקור: Zynga
מולטימדיה
תמונה
תעשיית המשחקים מהרהרת על הקמפיין PlayApartTogether# ומתחייבת לו שוב בציון הדרך של שנה אחת (גרפיקה: Business Wire)