רמאות, נוכלות, הונאה ושקרים של סוכן מכירות פלאפון שכנירה מעוסק ע''י חברת שיווק, מדובר על סיפור אישי
חלק א'
פניתי למנכ''ל גיל שרון מפלאפון תקשורת בע''מ, תלונת הציבור ומחלקת חשבונות בתאריכים 14.12.2009, 24.12.2009, 26.12.2009 לאחר שיחות רבות לסוכן המכירות ונציגי פלאפון ללא מענה ולאחר הונאה ושקרים שבוצע ע"י סוכן המכירות של פלאפון, לפני ואחראי התאריכים הרשומים.
תגובה אחת היה, תודה על פנייתך, אקרא אותה בעיון ונציג מטעמי יחזור אליך בימים הקרובים. תגובה אחר, אנו מודים לך על פנייתך לחברתנו ונשוב אליך תוך 7 ימי עסקים. עד ל- 10.1.2010 עברו 27 ימים ללא שום תגובה על פיתרון התלונה ועוד 19 יום שהסוכן נעלם ולא חוזר לשום הודעה שקיבל.
ב- 3.1.2010 לפעם ראשונה קבלתי שיחה טלפוני מאחראית לקוחות פלאפון ''אילנה או אתי'' שהנושא בטיפול ויחזרו אליי ב- 11.1.2010 התקבל שיחה ואמרו שדרוש לחברת פלאפון עוד שבועה עד 18.1.201 ??? לבקשתי הרבות לפגוש עם נציגי המנכ"ל או תלונות הציבור, תמיד התגובה היא, אנחנו חוזרים אליך, ובינתיים מחייבים את החשבון.
עם קיבלתם שיחה טלפון מחברת פלאפון שיש מבצע ושולחים סוכן '' DOOR TO DOOR '' עם תוכנית/חבילה מפתה ?
עם עשיתם עסקה עם חברת פלאפון ע''י סוכן מכירות בשם ''ארז'' או "ניסן" כפי שאמרה נציגת פלאפון ?
עם הסוכן מסר מספר טלפון 050-9373028 שלו, ושלא ניתן להסיג אותו לאחר מספר ימים ?
עם מענה הכולי אמרה שזה ''שירות דואר עבור הנייד שרק שולח SMS'' לסוכן המכירות ?
עם הסוכן היה אומר את כל הפרטים האמיתיים של המבצע ושלא ניתן ליצור קשר איתו לאחר שחתמתם על מסמכים, יתכן שלא הייתם עוברים מחברה סלולארי לחברה סלולארי אחר ?
לאחר בירור, עם זה לא מוזר שהסוכן מציע עסקות טובות בהרבה ממשרדי המכירות של פלאפון ?
מדובר על סיפור אישי מ- 25.11.2009 במסגרת של מבצע לתושבי רעננה.
העם ידעתם שסוכני (חלקם) מכירות פלאפון במבצע רעננה, הם משווקים של חברת פלאפון ? (לא עובדי חברת פלאפון)
המבצע כולל בספיישל דיל (SPECIAL DEAL )
א. שחברת פלאפון מעביר את הקו מחברה סלולארי קיים ברשות הלקוח (במקרה שלי סלקום) ומשלם את הקנס של ניתוק ''חיוב בגין שווי הטבה'' על תוכנית התחייבות קיימת עד סכום של 800 ₪.
ב. עלות העסקה 170 ₪ כולל מכשיר והתחייבות של המנוי החדש ל- 18 חודשים ועוד פרטים בהמשך.
ג. בחירת מכשיר אחד מתוך ארבע מכשירים הכוללים E66, SAMSUNG 8300 .............
ד. 300 דקות שיחה ועוד 500 דקות לכל יד לחמש מספרים קבועים (שניתן לשנות פעם בחודש)
ה. פורטל, GPS, וביטוח מלאה
ו. מכשיר והתקנה לרכב כולל ,GPS מידה נוסף שקבלתי מנציגת פלפון לאחר ביצוע העסקה, שבפירוט החשבון מופיע חיוב וזיכוי של כ- 19 ₪, (יתכן על מנת לחייב אותי ב- 19 ₪ לאחר 18 חודשים ?).
ז. אפשרות לביטול העסקה עד 21 יום למרות 14 ימים לפי חוק.
ח. פריטים נוספים שכנירה קובעים בנפרד עם המנוי ובשלב זה אני לא מפרט.
כל מה שקבלתי זה שקרים ורמאות, כאב ראש, התעסקות עם חברת פלאפון במשך 46 ימים עד כאן ושעות המתנה לנציגי החברה בקו הטלפון, מיילים למנכ"ל דרך האינטרנט בלבד, כי לא מוסרים מספרי טלפון או כתובת ללשכת המנכ"ל ותלונת הציבור.
בניגוד הסיכומים עם נציג פלאפון ''ארז'' חברת פלאפון חייב אותי עבור שלוש עסקות לפי הפירוט .......
א. לשלם את התשלום לחברת סלקום ''חיוב בגין שווי הטבה'' של 830 ₪ ו- 259.74 סה"כ 1,089.74 ₪.
ב. לשלם חשבון עבור כ- 3 שבועות שימוש 585 ₪ במקום 400 ₪ לחודש מלאה ושלוש מכשירים 8,989.20 ₪. ע"פ סיכום עם סוכן מכירות ושיחה עם נציגת פלאפון ''אילנה'' אני אמור לשלם 170 ₪ לחודש ל- 18 חודשים וזה כולל 80 ₪ עבור המכשיר ואת תשלום הקנס לחברת סלקום ואת היתרה עבור שער הסיכומים עם הסוכן מכירות.
ג. נציגת פלאפון מסבירה לי שלאחר 18 חודשים עדין אני יהיה מחויב ב- 80 ₪ *3 מכשירים ל- 18 חודשים נוספים
ד. נציגת פלאפון מסבירה לי שהעסקה כוללת 200 דקות ולא 300 דקות, ו- 500 דקות ל- 5 יעדים קבועים כולל מספרים לחברת פלאפון, בזק וHOT בלבד ולא לכל יד, כפי שאמר ומסרתי את המספרים לסוכן המכירות.
ה. נציגת פלאפון מסבירה לי שעבור ה- GPS חויבתי ומחייבים בנפרד (ביטלתי את השירות)
עם לא היה ''מבצע רעננה'' (25.11.2009) וסוכן מכירות לא היה אומר שחברת פלאפון משלם את הקנס עבור ''שווי הטבה'' לסלקום בחבילה קיימת, לא הייתי נכנס לקנס של 259.74 ₪ עבור חבילה שמסתיים תוך 11 ימים מיום העסקה 12/2009 ולא הייתי עושה מנוי בפלאפון לאחר שחידשתי מנוי קיים בסלקום ב- 11/2009 ועלות השבירה היא 830 ₪.
סוכן המכירות ניתק את הקשר ולא ניתן להשיג קשר אמו רק להשאיר הודאות, כך גם לא ניתן לבטל את העסקה תוך 14 ימים. שיהיה ברור, תחנות מכירה ושירות פלאפון לא מתעסק עם עסקות של סוכן מכירות מאחר וזה מחלקה של ''DOOR TO DOOR'' או חברות שיווק חיצוני.
עם עשיתם עסקה עם חברת פלפון דרך סוכן מכירות, אין באפשרותכם לדעת עד שמקבלים את חשבון טלפון הראשון מחברת פלאפון שהסיכומים עם סוכן המכירות הם כפי שסיכמתם או נפלתם ברמאי, שקרן ונוחל וזה לא מאפשר לכם להתלונן ולבטל את העסקה תוך 14 ימים.
צריך לחשוב פעמים רבות, שנציג חברת פלאפון, באת תלונה על סוכן מכירות אומר ''אנחנו מטפלים בפניות כאילו'' ו- ''שזה לא מדויק, נמסר לך מידה לא מדויק'' באת תלונה נגד הסוכן. על הלקוחות לדרוש מסמך חתום על סיכום העסקה עם הסוכן ולא רק לחתום על הטפסים של חברת הפלאפון שלא ניתן לקראו בזמן הקצר שסוכן המכירות מבקר בביתכם ושלא נותן לך את המסמכים לבדיקתם.
האבסורד שנציגת פלאפון לא יכול או מוכנה, לארגן פגישה בן הסוכן והמנוי במשרדי פלאפון תקשורת בע"מ למרות שמדובר על שלוש מכשירים בשווי 9,000 ₪ וקנסות לסלקום כ- 1,100 ₪ וחשבונות שעדין לא ברור את פירוט החשבון שחויבו לא לפי הסיכום עם נציג מכירות. בקשתי היא לבצעה בדיקת פוליגרף על אמינות הסוכן.
עם נפגעתם מהסוכנים של חברת פלאפון ומעוניינים להתלונן באופן מרוכז ו/או להגיש תביעה משפטי ייצוגי, הכתובת שלי ziv1946@gmail.com