חפש מאמרים:
שלום אורח
21.04.2025
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19

 

ג'קדה תציע פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שקל להתחיל להפעיל למרכזי שירות שנפגעו ממגיפת קוביד-19

ג'קדה מספקת פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות כדי להעלות את התפוקה של עובדי מרכזי השירות החדשים שעובדים מהבית שמספרם הולך וגדל. כשגדל הביקוש שמוטל על שירות הלקוחות ויש פחות נציגים מנוסים זמינים, הטכנולוגיה שלנו מעלה דרמטית את שיעורי הפניית השיחות וה-NPS

IVR חזותי ותוכנה להדרכת נציגים

התחילו להפעיל אוטומציה ללא קוד בן לילה.

אטלנטה, 6 באפריל 2020, (GLOBE NEWSWIRE):

Jacada, Inc., חלוצה גלובלית בתוכנת אוטומציה של שירות לקוחות, עקבה אחרי ההשפעה של נגיף הקורונה על מרכזי שירות. בתגובה, ג'קדה מציעה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שזכו בפרסים ללא עלות בזמן מגיפת קוביד-19. ההצעה זמינה לזמן מוגבל. חלים תנאים.

"היום מנהלי פעילות לקוחות בענפים השונים מגיבים לדפוסי האינטראקציה המשתנים של הלקוחות. הגידול הבלתי צפוי בביקוש לשירות לקוחות פגע במרכזי השירות בתקופה שבה כוח האדם בשירות הלקוחות בקיבולת מופחתת בגלל אילוצים של עבודה מהבית והמקרה המצער שנציגים חולים בגלל נגיף הקורונה".

"הלקוחות מצפים שהעסקים ישרתו אותם עם אמפתיה ובהירות, והצורך בגמישות בפעילות הלקוחות מעולם לא היה רב יותר", אמר יוחאי רוזנבלט, מנכ"ל ג'קדה.

"פתרונות האוטומציה של שירות לקוחות שלנו מתמזגים יפה עם המערכות הקיימות של מרכזי השירות ומרוממים אותן כדי לספק את הגמישות שעסקים צריכים כדי שיוכלו לבצע שינוי בעיתות משבר", הוסיף.

מנהלים של מרכזי שירות יכולים לבחור מתוך הרבה פתרונות אוטומציה של שירות לקוחות שמציעה Jacada Interact, פלטפורמת אוטומציה דלת קוד שמוכרת על ידי אנליסטים מובילים כמו גרטנר, אוורסט ו-HFS Research.

ג'קדה כללה את פתרונות האוטומציה הבאים בהצעה הזמנית שלה על סמך משוב מהלקוחות שלה שנאבקים בהצלחה בכמות גדולה של שיחות ומעצימים את עובדי שירות הלקוחות המשתנים בזמן המשבר.

  • Guide yourCustomers: תעסיקו את הלקוחותשלכם במקום לבקש מהם לחכות לנציג הבא שיתפנה. בזמנים של חרדה רבה, הלקוחותמחפשים רמות גבוהות יותר של אמפתיה והנחיה, שלא מציעים מרכזי שירות שמבקשיםמהמתקשרים לפנות לאתר האינטרנט, רק לקבוע שיחה חוזרת או יותר גרוע לחכותבהמתנה. ג'קדה רואה ביקוש שיא ל-IVR חזותי (VIVR) בוורטיקלים ענפיים שונים, כשאצל חלק מהלקוחות יש גידול של300% בשימוש, כשמרכזי שירות מחפשים דרכים טובות יותר להנחות את המתקשרים בגללכמויות גדולות של שיחות. IVR חזותי פועל עם מרכזי שירות ופלטפורמות IVR קיימים וניתן להתקנה תוך 24 שעות. אנחנו מציעים את ההצעההזאת כדי לעודד כל מרכז שירות במשבר לנסות הדגמה.
  • Guide yourEmployees: מציע הדרכה שלבאחרי שלב לנציגים שמתחילים לעבוד מהבית בלי רמת התמיכה והעזרה שהיו רגילים להכשהיו באותו מקום עם מומחים לנושא ומנהלים. הדרכה וירטואלית ומסרים מיידייםיכולים לעזור, אבל אין תחליף לעזרה בדיוק בזמן בעבודה, זרימה מודרכת שמסבירהלהם מה הפעולה הבאה הטובה ביותר שהכי מתאימה ללקוח.

"את רוב פתרונות האוטומציה אפשר להתחיל להפעיל בתוך 24 שעות. תזכרו, אוטומציה לא תמיד מחייבת שילוב עם מערכות הקצה האחורי שלכם. גם במקרים שדרוש שילוב, אפשר להשתמש ב-CSRPA של ג'קדה, אוטומציית תהליכים רובוטית של שירות הלקוחות, כדי להתגבר במהירות על כל משוכה בשילוב", אמר יוחאי רוזנבלט.

בגלל התפרצות נגיף הקורונה, חברות צריכות לספק חוויית לקוח עקבית ומובדלת, עכשיו יותר מאי פעם. ג'קדה ערכה לאחרונה וובינר בשם "איך להיאבק בכמות גדולה של שיחות בזמנים של חרדה רבה". אתם יכולים לצפות בוובינר שכולל הדגמות ופרקטיקות מיטביות כאן.

תלמדו עוד איך אתם יכולים להתחיל להדריך את הלקוחות והעובדים שלכם באמצעות אוטומציה של שירות הלקוחות תוך 24 שעות. הירשמו להתנסות חינם או התקשרו איתנו ישירות.

אודות ג'קדה

ג'קדה היא המובילה העולמית באוטומציה של שירות לקוחות שמספקת פתרונות חכמים של ניהול באמצעות שירות עצמי ועם מעורבות עובדים ללקוחות ארגוניים. באמצעות גישה של #CollaborationFirst באוטומציה, הפתרונות של ג'קדה למרכזי שירות מפגישים עיצוב של חוויית משתמש עשירה, הנחיה בזמן אמת ויכולות אוטומציה חכמות שמופעלות על ידי RPA של שירות הלקוחות. באמצעות האוטומציה דלת הקוד ומרכז הבינה המלאכותית שלנו, אנחנו יוצרים חוויות של שיתוף פעולה בין לקוחות, עובדים ורובוטים.

אנשי קשר

Nicolette Beard
nbeard@jacada.com

תמונה שנלווית להודעה זאת זמינה בכתובת https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/d949a7a1-da0d-410c-a3ef-449fa0f26523

וידאו שנלווה להודעה זאת זמין בכתובת https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/e6a7b0f2-b25d-455e-9110-b0fbdf1cbb9b

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/223123 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/223359 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/223141 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/223074 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/223275 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/223051 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/223447 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא הודעות לעיתונות - כללי

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/223359 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/223275 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/223447 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/223042 צפיות
רוזן, משרד עורכי דין מוביל לזכויות משקיעים, מעודד את המשקיעים בקבוצת ארגו אינטרנשיונל הולדינגס בע"מ להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – ARGO

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22790 צפיות
Tusk Inc. Limited (www.tusklimited.com) חברה שהחלה ב-2012 כחברת ניהול הון בבריטניה וקואלה לומפור עם משרדים ברחבי העולם, וכיום היא אחת מחברות פתרונות החשמל המובילות המתמקדות בייצור עבור משתמשים של ציוד כרייה, אנרגיה סולארית ומתאמים מכריזה על מוצרים משולבים חדשים. קו המוצרים מיועד בעיקר למטרות חשמל. כל כורה שנקנה מגיע עם פאנל סולארי כדי להפחית את צריכת החשמל.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי24/11/22788 צפיות
רוזן, חברה מכובדת ומובילה, מעודדת את המשקיעים ב- Core Scientific, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CORZ

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי23/11/22776 צפיות
נובמבר 2022 – בעקבות ההצלחה של תוכנית ההאצה MultiChoice Africa, שהבטיחה מימון של 16 מיליון דולר (דולר ארה"ב) לשישה עסקים מתעוררים אשתקד , התוכנית הורחבה לשמונה מדינות נוספות ברחבי אפריקה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica