התמורה הגבוה ביותר לרכבך
אולי הכותרת נראית לכם כמו פתיח של מאמר שהולך לדבר על "איך להעלות את ערך רכבך לפני מכירה" או משהו דומה לזה אך לא הפעם...
במאמר זה נדבר על מכירת רכבים לפירוק.
במקרה כמו זה לא בדיוק חשוב איך ייראה הרכב בעת המכירה ואין דרך מיוחדת להעלות את ערכו כי הרכבים הנמכרים במקרים אלו כפי שציינו מעל, נמכרים לפירוק.
נסביר.
קניית רכבים לפירוק מה היא בעצם?
קניית רכבים לפירוק נעשית על ידי קונה רכבים לפירוק ולגריטה.
בעל מקצוע שתפקידו לרכוש מבעל הרכב את רכבו- הרכב יכול להיות מכל סוג שהוא ובכל מצב שהוא, כלומר הרכב יכול להיות הרוס לחלוטין ועדיין קונה רכבים לפירוק ירכוש אותו.
כשמו כן הוא, בעל המקצוע ירכוש את הרכבים למטרת פירוק.
הרכב ייבדק לאחר שמפרקים אותו מהשלד שלו, בודקים את תקינות החלפים על מנת לוודא אם אפשר לעשות בהם שימוש חוזר כחלפי יד שנייה ובאם לא עדיין ניתנת האפשרות להשתמש בחלפים אלו לצורכי מחזור לכן נקרא גם קונה רכבים לברזל.
למה זה משתלם לקונה ולמוכר?
הקונה מוכר למוסכים את החלפים התקינים כחלפי יד שנייה ואם הם לא ראויים לשימוש חוזר הוא מעביר אותם לברזל- אתה בעל הרכב מקבל את מלוא התמורה לרכב שמסרת ביחס למצבו וכפי שציינו בתמורה הגבוה ביותר.
המוכר מונע מעצמו עלויות גרירה, מונע מעצמו חיפוש אחרר קונה שברוב המקרים לא באמת יוכל לרכוש את הרכב ועוד המון טרטורים מיותרים שנמנעים מעם ההתקשרות בין השניים.
לסיכום
למה זה משתלם לצדדים זה די ברור, הפסד כספי גדול לא יהיה פה כיוון שהמוכר יקבל תמורה הולמת, נעשה פה מעשה טוב כי החלפים מועברים לשימוש חוזר ובכך מתקיים מחזור וכל הצדדים מחייכים כך שנראה לפעמים שפתאום לא כל כך נורא התסריט המטריד שהרכב פתאום יושבת.
למידע נוסף אודות קונה רכבים לפירוק ולגריטה >>>