התחרות הגדולה שקיימת היום בישראל
בין שלל הדברים שניתן לומר על שיווק של פתרונות הצללה בכל רחבי ישראל, נראה כי עניין התחרות הוא הבולט מכל. היום אנו מזהים בקלות כיצד השכרת הצללה לאירועים היא לא דבר חדש, ובלא מעט ערים וישובים אנו יכולים למצוא עסקים וחברות שמציעים פתרונות כאלה ואחרים בהתאם לדרישות ולצרכים מגוונים.
לכן ראוי לדבר על תחרות זו מאחר ויש לה היבטים רבים כמו תמורה לכל עסקת השכרה, תנאי תשלום שונים, איכות המוצרים, רמת המבחר, זמינות השירות ועוד. נתונים אלו חשובים מאוד מאחר והם יכולים להרכיב בסופו של דבר את רמת השירות ממנו ניתן ליהנות אם עובדים עם משווק שלקוחותיו חשובים לו.
שירות אישי לא צריך להיות רק סיסמא
אין ספק שמחיר של השכרת אוהל מסוים הוא דבר חשוב, והמהירות שבה ניתן למצוא רשת צל היא דבר חשוב גם כן. אך נראה כי שירות אישי הוא זה שיכול להיות החשוב ביותר עבור כל מי שמבין עד כמה השכרת הצללה לאירועים יכולה לסייע לו. רק שחשוב להבין ששירות אישי אינו יכול להיות מושג חלול מתוכן או רק סיסמא נבובה.
ברגע שמדובר על שירות אישי באמת, הרי שכל לקוח רואה כיצד לקראת האירוע שלו הוא יכול למצוא מוצר ברמה גבוהה מאוד, ייעוץ אמין, אפשרויות בחירה מגוונות, מענה על כל שאלה רלוונטית, וכתובת לפנות אליה במקרים מסוימים. כך, השכרת הצללה לאירועים מציגה שירות שכל אחד יכול ליהנות ממנו בצורה אישית באמת.
לא כל אחד יכול ליצור פתרון מספק
התחרות בשוק זה מציגה כאמור מספר גדול מאוד של משווקים. אך האם כמות גדולה של חברות היא גם כזו שיוצרת מענה מדויק וקפדני לכל לקוח? מבלי לפגוע באף עסק או חברה שפועלים בתחום החשוב כל כך של השכרת הצללה לאירועים, ניתן בהחלט לזהות פערי איכות בשירות זה, והדבר יכול להשפיע על הלקוח.
כלומר, יכולה להיות חברה שמצגיה עסקה משתלמת וכדאית מכל הבחינות, ויכולה להיות חברה אחרת שלא מתחרה היטב חברות האחרות ומציעה מוצרים פשוטים יותר, מחירים גבוהים יותר, זמינות נמוכה של פתרונות ההצללה, ואף אמינות נמוכה. דברים אלו מדגישים שלא כל אחד יכול לספק הצללה מושלמת.