מרצדס C קלאס מגיעה בשתי גרסאות המצוידות בשני מנועים מוגדשים, האחד בנפח של 1.6 ליטר המפיק 156 כוחות סוס- מרצדס C180 והשני בנפח של 2.0 ליטר עם 211 כוחות סוס- C250. בעתיד נזכה לגרסה נוספת בעלת 184 כ"ס עם מנוע של 2.0 ליטר. מדובר ברכב היקר ביותר בסגמנט ובפער משמעותי, כאשר ה- C180 הבסיסית מוצעת במחיר התחלתי של 296 אלף שקלים וה- C250 ב- 340 אלף שקלים. המתחרות מצדן מציעות גרסאות כניסה הרבה יותר זולות.
ה- C קלאס בהשוואה ל- S קלאס
מבט חטוף על דגמי ה- C קלאס מאפשר להבחין בדמיון עצום ל- S החדשה. על אף שהם קטנים יותר מדגמי ה- S, הם בכל זאת נראים מרשימים ויפים למעט החזות הגבוהה והצרה שלהם בחלק האחורי. אולם ללא ספק, ה- C קלאס בהחלט עושה את העבודה בקרב כל מי שמתעניין להשיג את אפקט ההגעה, ואם רכשתם מרצדס, אז סביר להניח שביישנות היא לא המאפיין החזק ביותר שלכם. תא הנוסעים מגיע עם תאורת לד יפה וריפודי עור בהירים ואיכותיים. כאשר מתמקמים מול ההגה קשה מאד שלא להתרשם מתא הנוסעים.
תא הנוסעים
מרצדס C180 מציעה שפע של עץ, שלושה פתחים של מיזוג במרכז, ולא מעט פריטים דמויי אלומיניום שנראים כמו הדבר האמתי. מסך שנראה כמו אייפד מיני מתבלט במרכז התא, הוא איכותי וגדול באופן יחסי, אולם בגרסה הסטנדרטית הוא יותר קטן מזה שמצוי ברכב ההדגמה. הגלגלת המוכרת של מרצדס היא זו שאחראית על השליטה במערכות הרכב השונות, אולם ישנו חידוש בצורה של פד מגע קטן ששולט על אותן המערכות והוא גם לחיץ. התפעול שלו נוח מאד גם אם לא ניתן תמיד להבין בצורה פשוטה את התפריטים עצמם.
אבזור מרשים ונאה
על הפד הקטן ניתן בנוסף לצייר ספרות או אותיות, כגון בחיוג טלפון, אולם כאן זה לא עובד באופן חלק תמיד. כמו כן, ישנו צג די גדול בלוח המחוונים אשר מציג נתונים שונים לפי בחירתכם. אולם מלבד הפרטים, תא הנוסעים של מרצדס C180 בהחלט מעביר תחושה יוקרתית ואיכותית ולמעשה ניתן לומר כי מדובר כאן בתא היפה ביותר בקטגוריה. הרושם מעט נסדק כאשר נחשפים לא אחת חלקים של פלסטיק חלול מתחת לריפודי העור הנאים. רמת האבזור בדגמי הבסיס היא טובה וכוללת חיישני גשם ואורות, הנעה ללא מפתח, קישוריות BT, ריפודי עור ומצלמת רוורס מצוינת, חיבורי USB וכרטיס SD.