יונדאי i10 אומנם משתייכת אל קטגוריית המיני, אך יחד עם זאת יודעת להציע מגוון איכויות של רכב גדול. עד כה היה לה קהל רב של מעריצים וזאת כי גם הדגם הקודם הוכיח את עצמו כדגם איכותי במיוחד. הדגם הקודם ידע להציע נוחות נהיגה, חיסכון בדלק ומחיר אטרקטיבי. עם זאת לקהל היו כמה עצות ייעול, עצות ייעול שנגעו למרחב הפנימי ולעיצוב החיצוני. חברת יונדאי השכילה להקשיב, אך לא רק זאת, אלא גם ליישם, ועל כן הוציאה בשנת 2013 את הדגם החדש של יונדאי i10.
מקצה שיפורים
אלו שינויים מחכים לקהל הלקוחות של יונדאי? ובכן מדובר על מקצה שיפורים שמעניק מענה על כלל הפרמטרים שעד כה הפריעו וזאת לצד תוספות נוספות שבאות להפתיע את קהל הלקוחות באופן מפנק במיוחד. אם נעבור על מקצה השיפורים, נציין שמדובר על שיפור משמעותי במראה החיצוני. כעת המראה הרבה יותר צעיר ואנרגטי, מראה שכלל אינו מזכיר את המראה הקודם- ויש שיגידו שטוב שכך. המראה הצעיר מושך יותר לקוחות צעירים ואף מקל את הבחירה גם על האוכלוסייה היותר מבוגרת.
אבזור
מלבד עיצוב יותר צעיר ומושך, גם מדובר על מקצה שיפורים שבין היתר כולל מבחר תוספות בקטגוריית הציוד. מכאן שגם אם לוקחים את רמת הציוד היותר בסיסית מבין ארבעת רמות הגימור השונות- ניתן למצוא רמה נאה של אבזור. מה נמצא ברמה הבסיסית? ובכן נמצא חלונות חשמליים, מערכת שמע מקורית שניתנת לשליטה מההגה, 6 כריות אוויר ואפילו מחשב דרך. מכאן מי שאוהב איכויות טכנולוגיות, ישמח לגלות שגם בעד מחיר משתלם במיוחד שעומד על 60 אלף ₪, ניתן ליהנות מאבזור ברמה מפנקת.
מבחר
ראשית יש לציין שניתן לבחור בין תיבת הילוכים ידנית לבין תיבת הילוכים אוטומטית. מכאן שכל אחד בעל העדפה שונה בתחום, עשוי למצוא את האופציה האידאלית ביותר עבורו- אם משיקולי חיבה אישית ואם משיקולי חיסכון בצריכת דלק. כמו כן אם נדייק יותר, נציין שניתן לבחור בין מנוע 1.0 ל'- 3 ציל' שיודע להפיק כ66 כ"ס, לבין מנוע 1.25 ל'- 4 ציל' שיודע להפיק כ87 כ"ס. כמו כן יש 4 רמות גימור שונות, וכפי שכבר צוין, גם הרמה היותר בסיסית מעניקה תמורה נאה. לסיכום נציין שמדובר על אופציה כדאית שעוקפת בסיבוב את המתחרות וזאת בזכות שילוב מושכל של רמת בטיחות גבוהה, ביצועים טובים, מרווח פנימי, איכות החומרים, אבזור, וכמובן שגם מחיר כדאי.