רבים מחפשים אחר מכונית מיני וזאת כי מדובר על רכב שקל למצוא עמו חנייה, הוא יחסית יותר זול, הצריכה שלו לרוב יותר חסכונית והוא מהווה רכב שני מושלם גם עבור משפחה. על כן טוב לדעת שמי שנהנה מהדגם הקודם של יונדאי i10, ישמח למצוא את הדגם החדש משופר ומציע יותר. על כן טוב להכיר את המכונית הקטנה של חברת יונדאי שיודעת להציע תמורה נאה במיוחד בהשוואה לדגם הקודם.
תעודת זהות
שנת 2013 היא השנה בה הושק הדגם החדש של יונדאי i10. מדובר על רכב מיני, כאשר המתחרים העיקריים הם סקודה סיטיגו, שברולט ספארק, קיה פיקנטו, טויוטה אייגו וסיטרואן C1. אך לאחר שמבינים מה הדור החדש יודע לתת, מהר מאוד ניתן להבין למה היא מעלה הילוך ומשאירה את שאר המתמודדות מאחור. כמו כן מדובר על מחיר התחלתי של 60 אלף ₪- מחיר נוח לכל הדעות, במיוחד אם מבינים מה הוא יודע להציע בתמורה.
עיצוב
ראשית נתחיל עם קטגוריית העיצוב. אומנם אלמנט לא מאוד מהותי, אך יחד עם זאת כן מדובר על אלמנט שמשפיע ומקל את הבחירה. על כן אם עד כה היה מדובר על מראה בעל קווים ישרים ולא מושכים במיוחד, הרי שכיום העיצוב קיבל תפנית מרשימה, מדובר על שינוי מהותי, מדובר על מראה הרבה יותר דינמי, צעיר ואנרגטי. מכאן שיונדאי i10 מצליחה למתג את עצמה כרכב שפונה בין היתר גם אל צעירים שמחפשים אחר רכב בעל מראה משובב. כמו כן גם ראוי לציין לטובה את האבזור שניתן למצוא, מדובר על שיפור משמעותי ברשימת הציוד- כך שמי שנהנה מהדגם הקודם אך יחד עם זאת ציין בפניו שרמת האבזור דלה, הפעם עשוי למצוא שפני הדברים השתנו באופן דרסטי- שציוד רב ואיכותי מחכה לנהג גם בגרסה הבסיסית.
מבט פנימה
מבט פנימה מגלה לנו שחברת יונדאי יודעת להיות קשובה לקהל לקוחותיה, ועל כן הפעם השקיעו לא מעט ברמת הנדסת האנוש. מכאן שרמת הנוחות השתפרה, החומרים באיכות יותר גבוהה, איכות ההרכבה גם היא לא מאכזבת, הנוסעים מקדימה ומאחורה זוכים למרווח נאה וגם תא המטען שמהווה אלמנט מהותי אליו יש להתייחס בעת הרכישה מציע לבעלי הרכב נפח נאה שבין היתר גם מאפשר הטענה ופריקה נוחה. אם נוסיף לכל הנאמר שגם רמת ביצועי הכביש נאים וצריכת הדלק נחשבת לחסכונית, ניתן להבין מדוע יונדאי i10 נחשבת כמאיימת על שאר המתחרות.