הרכב יונדאי ix35 הגיע למחוזותינו על מנת הלחליף את הדגם הקודם של הג'יפ הקטן שיוצר על ידי חברת יונדאי- הרי הוא דגם הטוסון המוצלח. המחליף מציע לא מעט תכונות מצויינות, אשר בדרך כלל קונות את ליבו של הקהל הישראלי. העיצוב של הרכב הינו יוקרתי ורב רושם, ביצועיו על גבי כבישים סלולים הינם טובים והוא נוח מאוד לנסיעה. אולי יכולותיו בשטח אינן משתוות ליכולות של ג'יפ אמיתי, אך עובדה זו אינה משנה את דעת הקהל החיובית לגבי הרכב.
עיצוב וסגנון
לא ניתן להשוות כמעט כלום לעיצוב החיצוני הייחודי של הרכב. מדובר בעיצוב אופנתי, טרנדי וייחודי, ויש שיגידו אפילו מצועצע. העיצוב המיוחד משווה לרכב מראה רב תעוזה ויוקרתי, כך שמי שהעיצוב מהווה עבורו פרמטר עיקרי בבחירת הרכב- בהחלט יוכל לסמן את דגם הix35 כאופציה.
גם עיצוב הפנים אינו נופל מהרמה הגבוהה של העיצוב החיצוני, אם כי הוא לא ייחודי וטרנדי כמוהו. ניתן להבחין באיכות הגבוהה של חומרי הגלם מהם עשוי הרכב, ובתשומת הלב שהוקדשה לכל הפרטים השונים- ולו הקטנים ביותר.
מבחינת נוחות, הרכב עונה על מלוא הציפיות. ניתן להבחין כי המושבים ממוקמים בגובה נמוך יותר בהשוואה לטוסון, כך שניתן להכנס ולצאת אל הרכב קלות למרות שהוא גבוה. בנוסף לכך, תא הנוסעים מרווח מאוד, וגם הנוסעים במושב האחורי יוכלו ליהנות משפע של מקום לברכיים מבלי להתקל במשענת המושב הקדמי.
ג'יפ לנסיעה בכביש
בנסיעה על גבי כבישים סלולים, מוכיח יונדאי ix35 יכולות מרשימות. הוא משווק בכמה גרסאות מנוע, בנפח 2 או 2.4 ליטר, ובכל גרסה שהיא הוא חזק מספיק על מנת לנסוע ללא בעיה גם במהירויות גבוהות. יתרונותיו מתבטאים בעיקר בנסיעה על כבישים חלקים יחסית, שם הוא נוסע ביציבות מרשימה. בנסיעות הכוללות גם סיבובים חדים הוא פחות יציב, אך עדיין נוח מאוד לנסיעה.
עם זאת, כאשר מנסים לנסוע איתו בשטח, ההרגשה שונה לחלוטין ולאו דווקא לטובה. הרכב אמנם מגיע עם מערכת שמטרתה היא שיכוך זעזועים, אך היא מצליחה לעשות את עבודתה רק כאשר מדובר בזעזועים קלים יחסית. בעת נסיעה בדרך משובשת- ואפילו בדרך עירונית עם פסי האטה גבוהים מספיק- הרכב מזדעזע וכל הנוסעים מרגישים זאת היטב.
עם זאת, למרות חסרונותיו, עדיין מדובר ברכב איכותי, יעיל ומרשים מאוד מבחינה חיצונית. כל מי שמעוניין במראה של ג'יפ אופנתי אך אינו זקוק ליכולות שטח של ממש ימצא את הרכישה אטרקטיבית ומשתלמת.